Kde jsem: Chaty a chalupy   Katalog 2024   Žlábek   Tipy na výlet

Tipy na výlet ve Žlábku a okolí

Obec Tatobity, k níž náleží místní část Žlábek, se nachází východním směrem od města Turnov, jihozápadně od Semil, východně od hranice chráněné krajinné oblasti Český ráj. Trvalé bydliště má v obci 580 obyvatel. Více informací o obci na MÍSTOPISY.cz. Také zde najdete přehledně atrakce a tipy na výlety Žlábek - Český ráj.
Vyberte si, co Vás v okolí Žlábku zajímá:

Žlábek - kam na výlet?

Tipy z turistika.cz:

Tatobity (Žlábek) - vyhlídka u odpočívadla nad o

Tatobity (Žlábek) - vyhlídka u odpočívadla nad obcíVyhlídka nad Žlábkem (část Tatobit) se nachází u odpočívadla při cestě mezi Turnovem a Lomnicí nad Popelkou. Z vyhlídky se nabízí rozhled na Český ráj, zejména více informací...

turistické rozcestí Zelený háj

turistické rozcestí Zelený hájTuristický rozcestník, který se nachází v lokalitě zvané Zelený háj, u křižovatky silnic ve směru Lomnice nad Popelkou, Turnov, Semily, ukazuje turistům cestu po červeně značené více informací...

Turistický rozcestník Komárov

Turistický rozcestník Komárov - tip na výletTuristické rozcestí leží v obci Komárov pod Kozákovem. Je součástí Zlaté stezky Českého ráje. Křižují se zde tyto turisticky značené trasy: červená Z směrem - Kozákov, více informací...

Rozhledna Kozákov – Riegrova chata

Rozhledna Kozákov – Riegrova chataRozhlednu Kozákov nalezneme v krásné přírodě Českého ráje na nejvyšší hoře v oblasti. Kromě rozhledny, která je přístupná celoročně určitě návštěvníci ocení i Riegrovu turisticko více informací...

Turistický rozcestník Na Rovném

Turistický rozcestník Na Rovném - tip na výletSměrníky na sloupu u silnice Ze Semil na Kozákov ukazují průběh zeleně značené turistické trasy rovněž ze Semil přes Komárov na Kozákov. více informací...

Votrubcův lom

Votrubcův lomToto známé a vyhlášené naleziště polodrahokamů se nachází na jižním svahu hory Kozákov a je majetkem pana Josefa Votrubce. Lom je za mírný poplatek přístupný více informací...

Český Ráj-Kozákov,Rotštejn

Český Ráj-Kozákov,RotštejnZ kempu v Sedmihorkách jdeme po modré rovnou na Kozákov. Procházíme vesničkami, které kolikrát čítají jen tři chalupy. Když máme za sebou tak 7 km pěší více informací...

Ze Semil na Kozákov

Ze Semil na KozákovZe Semil od nádraží se vydáme buď po žluté, nebo po zelené značce. Zelená je o kousek delší, ale hezčí. Při pozvolném stoupání se nám otvírají více informací...

Kozákovské výhledy….

Kozákovské výhledy…. - tip na výletNašim cílem je známý vrch, který pomyslně odděluje Český ráj od Podkrkonoší a Pojizeří, vrch, který je znám jako naleziště drahých kamenů, tedy Kozákov. Vrch Kozákov nabízel více informací...

Webkamera - Kozákov

Webkamera - KozákovWebkamera na Kozákově nás seznamauje s výhledem na Český ráj ve směru na Trosky. Za dobrého počasí je viditelný i vrch Vyskeř. Viz:   https://www.ceskehory.cz/web-kamera/kozakov.html více informací...

turistické rozcestí Kozákov

turistické rozcestí KozákovTuristický rozcestník, který se nachází na vrchu Kozákov nedaleko Riegrovy turistické chaty, ukazuje cestu do více směrů. Po značce modré ve směru Sedmihorky - Železný více informací...

Kozákov - Riegrova chata s rozhlednou

Kozákov - Riegrova chata s rozhlednou - tip na výletVrch Kozákov, jehož vrcholová plošina se nachází ve výšce 744 metrů, nabízel daleké výhledy od pradávna. Ve výhledu do všech světových stran bránil a stále brání vzrostl více informací...

Kozákov-Rozhledna na Kozákově 744 m.n m.

Kozákov-Rozhledna na Kozákově 744 m.n m.Kozákov-autem,na kole i pěšky. Kozákov má v křestním listě jako datum narozní napsáno:prvohory-melafyr.Mnohem později se mu dostalo dalšího sopečného polevu třetihorním čedičem.Na jižním svahu hory se nach&aacut více informací...

Rozhledna KOZÁKOV

Rozhledna KOZÁKOV - tip na výletROZHLEDNA KOZÁKOV Nejvýraznější vrchol na pomezí Podkrkonoší a Českého Ráje. Na vrchol vede množství značených cest. Dá se zde dojet i autem na parkovišti k Riegrově více informací...

Rozhledna Kozákov u Semil

Rozhledna Kozákov u SemilPo dvou dnech opouštíme Český ráj. Každou chvilku čekáme, že začne pršet. Ledový vítr je stále silnější. Když nás to nesfouklo před chvílí z rozhledny Dubecko, více informací...

Rozhledna Kozákov

Rozhledna KozákovMístečko, které zde budu popisovat se nachází v CHráněnné krajinné oblasti Český ráj, v okrese Semily a dostanete se sem autem, na kole, pěškyči autem. Záleží na více informací...

turistické rozcestí Semily - u přejezdu

turistické rozcestí Semily - u přejezduTuristický rozcestník, který se nachází u železničního přejezdu Semilech, ukazuje turistům cestu do dvou směrů. Po zelené značce ve směru Semily náměstí - Komárov, Na Rovném, více informací...

Semily - Lomnice nad Popelkou přes Pupíkov

Semily - Lomnice nad Popelkou přes Pupíkov - tip na výletVždy, když přijedu do Semil, vzpomenu si na jednoho svého spolubojovníka z vojny. Říkali jsme mu Rudík. Vystudoval sedm tříd základky a už v průběhu školní více informací...

turistické rozcestí Semily - autobusové nádraží

turistické rozcestí Semily - autobusové nádražíTuristický rozcestník, který se nachází u autobusového nádraží v Semilech, ukazuje turistům cestu po žluté značce ve směru Semily náměstí - Chuchelna, Komárov, Kozákov. více informací...

Semily - autobusové nádraží

Semily - autobusové nádražíAutobusové nádraží v Semilech se nachází v blízkosti železniční stanice, cca 600 m, od historického centra za křižovatkou Nádražní a Bořkovské ulice. Přesná lokalizace autobusového nádraží více informací...

Semily - Lomnice nad Popelkou po modré

Semily - Lomnice nad Popelkou po modréDvě nepříliš velká, ale velice hezká města mají pro turistu několik příhodných vlastností. Za prvé sama o sobě stojí za prošmajdání. Za druhé, mají vcelku kvalitní více informací...

turistické rozcestí Semily - žst, nádraží

turistické rozcestí Semily - žst, nádražíTuristický rozcestník, který se nachází u železničního nádraží v Semilech, ukazuje turistům cestu do dvou směrů. Po žluté značce ve směru Semily náměstí - Chuchelna, Komárov, více informací...

Semily - Riegrova stezka a přes Spálov zpět

Semily - Riegrova stezka a přes Spálov zpětO Riegrově stezce už zde pár příspěvků je, ale žádný není popsán jako klasická trasa, a tak snad nebude vadit, když jí věnuji další příspěvek. Ona více informací...

Kozákov - Černá Studnice - Záskalí

Kozákov - Černá Studnice - ZáskalíJestli se k nějaké cestě hodí začátek, přes hory - přes doly, tak tato cesta je určitě jedna z nich. Žádný super velký kopec, každý kopec více informací...

Turistický rozcestník Kozákov, severní rozcestí

Turistický rozcestník Kozákov, severní rozcestíTuristické rozcestí leží v lese na severním okraji Kozákova. Je součástí Zlaté stezky Českého ráje. Křižují se zde tyto turisticky značené trasy: červená S směrem - více informací...

Semily - Komárov - Lomnice nad Popelkou

Semily - Komárov - Lomnice nad PopelkouBudete-li chtít se vydat na tuto trasu, doporučím bedlivě sledovat předpověď počasí a modlit se přitom, že se rosničkáři tentokrát vyjímečně neseknou. Tahle trasa si totiž více informací...

turistické rozcestí Lestkov - U kříže

turistické rozcestí Lestkov - U křížeTuristický rozcestník, který se nachází na u kříže při silnici mezi Lomnicí nad Popelkou a Turnovem, ukazuje turistům cestu po modré značce ve směru Podvyskeřský Mlýn, více informací...

Rovensko pod Troskami - kostel sv. Václava

Rovensko pod Troskami - kostel sv. VáclavaKostel v Rovensku pod Troskami se nachází v místní části na Týně, v místech dávného Hradiště. Gotický presbytář kostela pochází ze 14. století, z doby vlády více informací...

turistické rozcestí Semily - most přes Jizeru

turistické rozcestí Semily - most přes JizeruTuristický rozcestník, který se nachází u mostu přes Jizeru v Semilech, ukazuje turistům cestu do tří směrů. Po zelené značce ve směru Jilemnice, Peřimov, Podkamínky - více informací...

Zvonice s obrácenými zvony v Rovensku pod Troska

Zvonice s obrácenými zvony v Rovensku pod TroskamiRovensko pod Troskami leží v Českém ráji mezi Turnovem a Jičínem, první písemná zmínka o tomto městečkupochází z roku 1371, kdy vládl slavný český král Karel více informací...

Rovensko pod Troskami - dřevěná zvonice

Rovensko pod Troskami - dřevěná zvoniceZnámou dřevěnou zvonici z roku 1630 najdeme v Rovensku v místní čísti na Týně. Její předchůdkyně byla vybudována již kolem roku 1370, za třicetileté války však více informací...

Semily

SemilySemily leží v Severních Čechách, východním směrem od města Turnov. Město se rozkládá v malebné oblasti Podkrkonoší, nedaleko Českého ráje a nad soutokem Olešky a Jizery. více informací...

Studánka Koudelka

Studánka Koudelka  Jeden z mnoha pramínků potoka Koudelka, který vyvěrá pod Liščími kotci  poblíž modře značené cesty z Rovenska pod Troskami na Bítouchov. Nad studánkou byl 20. října více informací...

Semily

SemilyJedeme do Pojizeří, na rozhraní Českého ráje a Podkrkonoší, do Semil, které jsou východiskem do několika zajímavých lokalit. Semily, které jsou prvně písemně doloženy roku 1352, nejsou více informací...

Semily - kostel sv. Jana Křtitele

Semily - kostel sv. Jana KřtiteleKostel sv. Jana Křtitele patří k nejstarším stavbám v Semilech. Postaven byl v roce 1727 v místech kostela dřevěného, který shořel při velkém požáru města v více informací...

Semily - Informační centrum

Semily - Informační centrumInformační centrum Vám poskytne informace o společenských, kulturních a sportovních akcích ve městě a okolí. Dále máte možnost zajistit si ubytování čí stravování. V rámci centra více informací...

Semily - socha F. L. Riegra

Semily - socha  F. L. RiegraSocha F. L. Riegra je dílem sochaře Františka Šalouna z roku 1928. Slavnostním řečníkem při odhalení sochy byl první předseda čs. vlády Dr. Karel Kramář. více informací...

Webkamera - Semily

Webkamera - SemilyWebkamera na připojeném odkazu nás přenese na Riegrovo náměstí v Semilech. Náměstí snímá kamera umístěná na městském úřadu. Viz: http://www.semily.cz/cz/obcan/mesto-semily/webkamery/ Info o městě a turistické více informací...

turistické rozcestí Semily - Riegrovo náměstí, h

turistické rozcestí Semily - Riegrovo náměstí, hlavní rozcestníkTuristický rozcestník, který se nachází v západní části Riegrova náměstí, ukazuje turistům cestu do čtyř směrů. Po červeně značené Riegrově stezce ve směru Semily - Spálov. více informací...

Lomnický přízrak a smrt vojína Skrbka. Lomnice n

Lomnický přízrak a smrt vojína Skrbka. Lomnice nad Popelkou.Nebudu psát o lomnickém přízraku. Příběhy, ve kterých umírají malé děti, nemám rád. Ale jsou lidé, kteří přísahají, že při soumraku se tady prochází průhledně bílá více informací...

Tipy z mistopisy.cz:

Rozhledna Kozákov

Nová rozhledna vyrostla v roce 1994 na vrchu Kozákov (744 m n. m.) – nejvyšší hoře Kozákovského hřbetu a Českého ráje. více informací...

Rozhledna na skokanském můstku

Originální rozhledna vznikla při rekonstrukci skokanského můstku ve sportovním areálu V Popelkách, západně od Lomnice nad Popelkou, v roce 2007. Přímo na skokanské věži byl přistavěn volně přístupný vyhlídkový ochoz ve výšce 28 m. více informací...

Rozhledna Dubecko

Telekomunikační věž, která zároveň slouží jako rozhledna, byla otevřena v roce 2002 na kopci Dubecko (399 m) u osady Dubecko více informací...

Zřícenina hradu Trosky

Malebná zřícenina hradu Trosky se tyčí na dvou izolovaných čedičových sopouších necelé 3 km jihozápadně od Rovenska pod Troskami. více informací...

Zámek Hrubá Skála

Zámek Hrubá Skála se tyčí na skupině skalních věží nad údolím říčky Libuňky, nacházejících se 6 km na jihovýchod od města Turnov, ve středu oblasti Český ráj. V současné době je romantický zámek Hrubá Skála stylovým hotelem s restaurací. více informací...

Tichánkova rozhledna na Táboře

Tichánkova rozhledna se vypíná na vrcholu hory Tábor (678 m) zhruba 5 km jižně od Lomnice nad Popelkou a je součástí Hornychovy chaty (penzion). více informací...

Kam si můžete zajet na nejbližší golf? (řazeno podle vzdálenosti)
Golf Club Semily Golfový klub Ráj – Srbsko Golf Club Harrachov Golf Club Liberec Ypsilon Golf Resort Liberec

Žlábek - přejít zpět na:

:: chaty a chalupy s bazénem :: dovolená léto v ČR :: chaty a chalupy u vody :: na horách :: ubytování u sjezdovky :: vánoční pobyty :: Silvestr 2024 :: chaty a chalupy přímo od majitele :: jarní prázdniny 2025 :: rezervační systém ubytování :: ochrana osobních údajů
Můj výběr objektů

Do 'Mého výběru' lze přidávat objekty, které Vás zaujmou. Tlačítko 'přidat do výběru', je přístupné pouze na prezentacích objektů. Objekty ve výběru zůstanou i po odchodu z katalogu až do příštího návratu.