Kde jsem: Chaty a chalupy   Katalog 2024   Vítkov   Tipy na výlet

Tipy na výlet v obci Vítkov a okolí

Město Vítkov leží v členitém terénu Vítkovské vrchoviny, která náleží celku Nízkého Jeseníku. Trvalé bydliště má v obci 5583 obyvatel. Více informací o obci na MÍSTOPISY.cz. Také zde najdete přehledně atrakce a tipy na výlety Vítkov - Severní Morava a Slezsko.
Vyberte si, co Vás v okolí obce Vítkov zajímá:

Vítkov - kam na výlet?

Turistické cíle v okolí:
Kružberská přehrada Poodří

Tipy z turistika.cz:

Vítkov-Podhradí-Janské Koupele-Kružberk-Budišov

Vítkov-Podhradí-Janské Koupele-Kružberk-Budišov n.BJednu srpnovou sobotu, když manželka byla v práci jsem si vyrazil na solo akci - trochu delší tůru - 30km. Vlakem jsem dojel do Vítkova a více informací...

Vítkov - kostol Nanebovzatia Panny Marie

Vítkov - kostol Nanebovzatia Panny MarieMesto Vítkov bolo založené pravdepodobne v 2. polovici 13. storočia Vítkem z Kravař. Neprehliadnuteľnou dominantou mestečka Vítkov je nádherný, novogotický kostol, nazývaný aj ,,vítkovská katedrála,, zasväten&ya více informací...

Kostel Nanebevzetí Panny Marie ve Vítkově

Kostel Nanebevzetí Panny Marie ve Vítkově - tip na výletKostel je postaven v novogotickém slohu, zasvěcený Nanebevzetí Panny Marie. Před jeho výstavbou proběhla soutěž a ze šedesáti došlých více informací...

turistické rozcestí Vítkov - U ŽST

turistické rozcestí Vítkov -  U ŽSTRozcestník před vítkovským nádražím. ČTZ vede odtud přes Kamenný potok a Kaménku do Oder MTZ vede jedním směrem k autobusovému nádraží, pak do Podhradí, kolem hradu více informací...

Kružberská přehrada

Kružberská přehrada - tip na výletTato trasa prochází velmi pěkným údolím kolem toku řeky Moravice. V této části je kolem řeky řada rekreačních a chatových osad. Od železniční stanice ve Vítkově více informací...

Vítkov

VítkovMěsto Vítkov se rozkládá jihozápadním směrem od města Opavy. V okolí města se zvedají vrcholky kopců Vítkovické vrchoviny, která je součástí Nízkého Jeseníku. Město se rozkládá více informací...

turistické rozcestí Vítkov BUS

turistické rozcestí Vítkov BUSTento rozcestník je umístěn u vítkovského autobusového nádraží, vede tudy MTZ vede jedním směrem  do Podhradí, kolem hradu Vikštejn přes Radkov a Melč do Štáblovic, druhým více informací...

Pavelák I

Pavelák I - tip na výletRybník Pavelák I. byl vybudován na toku říčky Čermné v prostoru mezi obcí Čermná ve Slezsku a městem Vítkov. Východním směrem od tohoto rybníka se nachází více informací...

Kamenský potok

Kamenský potokKamenský potok je rozcestí a orientační místo na červené turistické značce a nachází se jihovýchodním směrem od města Vítkov. Rozcestník je umístěn na stromě v místech více informací...

Čermná

ČermnáPotok Čermná pramení u severovýchodního okaje obce Čermná ve Slezsku u náspu železniční tratě a v nadmořské výšce 520 metrů. Potok Čermná teče nejprve východním směrem více informací...

Balaton

Balaton - tip na výletBalaton je umělá vodní nádrž vybudovaná k rekreačním účelům na toku Kamenského potoka jihovýchodním směrem nedaleko města Vítkov. Severním a jižním směrem od Balatonu se rozprostírají více informací...

Horka

HorkaVrchol Horka ( 582 m.n.m.) se zvedá v oblasti Oderských vrchů a nad severozápadním okrajem obce Klokočov. Na vrcholku kopce rostou dva osamocené stromy. V dolní více informací...

Podhradí

Osada Podhradí je místní částí města Vítkov. Leží severním směrem od města a patří k populárním turistickým místům. Podhradí se rozkládá na pravém břehu řeky Moravice, více informací...

Klokočov

KlokočovKlokočov je městskou částí města Vítkov a rozkládá se nedaleko města, jihozápadním směrem. V severozápadní části Klokočova se nachází barokní budova zámku, který byl postaven více informací...

Klokočov - kostel sv. Ondřeje

Klokočov - kostel sv. OndřejeJednolodní Kostel sv. Ondřeje v Klokočově s prvky baroka je z r. 1807. Najdeme ho v areálu hřbitova. Kostelík má jednoduchou fasádu, pouze vstup je zdoben více informací...

Čermná ve Slezsku

Čermná ve SlezskuObec Čermná ve Slezsku se rozkládá západním směrem od města Vítkov a v oblasti pohoří Nízkého Jeseníku. Severozápadně od obce se nachází vodní nádrž Kružberk a více informací...

Podhradí u Vítkova

Podhradí u Vítkova - tip na výletDo roku 1952 nazýváno jako Dolní Vikštejn (Nieder Wigstein). Vždy bylo spíš menší osadou, první zmínka je z r. 1805. V r. 1910 zde byla postavena více informací...

Rašeliniště Kamenka

Rašeliniště KamenkaAsi 2 km severně od Kamenky v nadmořské výšce 470 – 480 m n. m. se na Prameništi Pekelného potoka nachází rašeliniště, které je jedním z více informací...

Vikštejn

VikštejnZřícenina hradu Vikštejn se nachází v Moravskoslezském kraji, v okrese Opava nedaleko Vítkova Podhradí. Je to kulturní památka od roku 1958. Parkoviště se nachází asi půl kilometru více informací...

Vikštejn – zřícenina v zimní náladě

Vikštejn – zřícenina v zimní náladěKdyž je zase ten letošní příchod zimy takový jalový, nezbývá trošku zapátrat v archivech a nějakou tu zimu si připomenout. Nakonec se může stát, že žádná více informací...

Pod Vikštejnem

Pod VikštejnemPod Vikštejnem je rozcestí zelené a modré turistické trasy a nachází se západním směrem od zříceniny hradu Vikštejn. Rozcestník je umístěn na stromě a v místech více informací...

Jak jsem šel náš nejstarší dálkový pochod - část

Jak jsem šel náš nejstarší dálkový pochod - část druhá, úsek od Hradce nad Moravicí k Vikštejnu.    Po „trochu“ nabobtnalém úvodu popsaném zde:       https://www.turistika.cz/cestopisy/jak-jsem-sel-nas-nejstarsi-dalkovy-pochod-cast-prvni-lehky-uvod/detail       se již konečně pořádně opřu do bot a vydám více informací...

zřícenina hradu Vikštejn

zřícenina hradu VikštejnZřícenina Vikštejn se nachází v povodí Moravice mezi obcí Radkov a Podhradí (část města Vítkov).   Jedeme se podívat na zříceninu hradu Vikštejn, který ve druhé polovině více informací...

Františkův Dvůr

Františkův DvůrFrantiškův Dvůr je vlastně osadou či částí Klokočova (ten připadá k Vítkovu). Jedná se o rozsáhlý dvorec či statek, jehož hlavní nebo nejzajímavější činností je chov více informací...

Vikštejn - rozcestí

Vikštejn - rozcestíVikštejn - rozcestí je orientační místo na modré turistické značce a nachází se v místech kde je odbočka ke zřícenině hradu Vikštejn a jižním směrem více informací...

Čermná ve Slezsku

Čermná ve SlezskuOpuštěný břidlicový důl, povrchový vchod více informací...

Cyklovyjížďka ke Kružberským skalám a krajině pr

Cyklovyjížďka ke Kružberským skalám a krajině proslulé břidlicí - část druhá, závěrečná.     Dnes budu pokračovat ve vyprávění o jedné dávné zajímavé cestě z Ostravy ke Kružberským skalám a dále po velmi nevšední, krásné, ale i tajemné více informací...

Vikštejn

VikštejnZřícenina hradu Vikštejn stojí na vysokém skalnatém ostrohu nad romantickým údolím řeky Moravice nedaleko Vítkova na Opavsku v Moravskoslezském kraji. Z původního hradu s plášťovou zdí více informací...

Annina dolina

Annina dolinaAnina dolina je malá rekreační osada, rozkládající se východním směrem od osady Podhradí a pod zříceninou hradu Vikštejn. Osada leží v údolí tvořeném řekou Moravicí a více informací...

Klokočov - železniční stanice

Klokočov - železniční staniceZastávka vlaku více informací...

Stará cesta

Stará cestaStará cesta je rozcestí a orientační místo na červené turistické trase a nachází se severním směrem od obce Kamenka. Rozcestník je umístěn na stromě v místě více informací...

Nové Vrbno

Nové VrbnoOsada Nové Vrbno je místní částí obce Větřkovice a najdeme ji jižním směrem od obce. Osada je obklopena malebnými lesy. Jižním směrem od osady se nachází více informací...

Nové Těchanovice

Nové TěchanoviceOsada Nové Těchanovice je místní částí města Vítkov a najdeme ji severozápadním směrem od města. Severně od osady protéká řeka Moravice, která zde vytváří malebné údolí. více informací...

Dubová

DubováOsada Dubová je součástí obce Radkov. Osada Dubová, původně nazývaná Horní Vikštejn a to do roku 1952, byla založena kolem roku 1640. Z tohoto roku pochází více informací...

Vítkov U Lhotky nad jeskyní - poraďte prosím

Vítkov U Lhotky nad jeskyní - poraďte prosímK rozcestníku se dostanete po žluté turistické značce ze Lhotky u Vítkova nebo po červené buď ze Zálužného nebo Vítkova Podhradí. Po žluté značce se jde více informací...

Radkov – zámek Dubová (Horní Vikštejn)

Radkov – zámek Dubová (Horní Vikštejn)Obec Dubová, dříve nazývaná Ober-Wigstein (Horní Vikštejn), leží při levém břehu řeky Moravice a najdete ji v opavském okresu. Tato malá vesnice byla založena až ve II. plovině více informací...

Černý důl

Černý důlČerný důl je přírodní památka v lesním porostu východním směrem od obce Svatoňovice. Západním směrem od obce je město Budišov nad Budišovkou a východním směrem městečko více informací...

Dubová

DubováVe středu osady Dubová, což je místní část obce Radkov stojí barokní budova zámku. Objekt zámku má obdélníkový půdorys a jedno patro. Průčelí zámku směřuje do více informací...

Větřkovice

VětřkoviceObec Větřkovice leží východním směrem od města Vítkov. Obec se rozkládá v prostoru mezi dvěma přírodními parky a to severním směrem se rozkládajícím se parkem Moravice více informací...

Tipy z mistopisy.cz:

Zřícenina hradu Vikštejn

Hrad Vikštejn stával na vysokém skalnatém vrchu nad řekou Moravicí u obce Radkov, asi 5 km severně od Vítkova. více informací...

Rozhledna Staré Těchanovice

Dřevěná třípodlažní vyhlídková věž, postavená v roce 2018, stojí na návrší (495 m n.m.) zhruba 1 km západně od obce Staré Těchanovice více informací...

Dřevěná kaple Panny Marie u Filipovic

Poblíže malé obce Filipovice v romantickém údolí Melečského potoka, ze všech stran obklopeno lesními porosty, leží poutní místo zvané Maria Talhof více informací...

Kam si můžete zajet na nejbližší golf? (řazeno podle vzdálenosti)
Golf Club Radíkov Silesia Golf Resort Kravaře

Vítkov - přejít zpět na:

:: chaty a chalupy s bazénem :: dovolená léto v ČR :: chaty a chalupy u vody :: na horách :: ubytování u sjezdovky :: vánoční pobyty :: Silvestr 2024 :: chaty a chalupy přímo od majitele :: jarní prázdniny 2025 :: rezervační systém ubytování :: ochrana osobních údajů
Můj výběr objektů

Do 'Mého výběru' lze přidávat objekty, které Vás zaujmou. Tlačítko 'přidat do výběru', je přístupné pouze na prezentacích objektů. Objekty ve výběru zůstanou i po odchodu z katalogu až do příštího návratu.