Kde jsem: Chaty a chalupy   Katalog 2024   Visalaje   Tipy na výlet

Tipy na výlet ve Visalajích a okolí

Krásná je velmi rozsáhlá rekreační obec, ležící v horské kotlině řeky Mohelnice. Leží jihovýchodně od města Frýdek-Místek. Trvalé bydliště má v obci 698 obyvatel. Více informací o obci na MÍSTOPISY.cz. Také zde najdete přehledně atrakce a tipy na výlety Visalaje - Severní Morava a Slezsko.
Vyberte si, co Vás v okolí Visalají zajímá:

Visalaje - kam na výlet?

Turistické cíle v okolí:
Lysá hora Morávka - vodní nádrž Vodní nádrž Šance Radhošť

Tipy z turistika.cz:

Visalaje-Bílý kříž-pramen Morávky

Visalaje-Bílý kříž-pramen MorávkyTato trasa je pohodovou procházkou v jednom z nejpěknějších koutů Beskyd pod Lysou horou z poněkud jiné strany než je většina turistů zvyklá. více informací...

Vyšní Mohelnice, Visalaje - Morávka U Surovce -

Vyšní Mohelnice, Visalaje - Morávka U Surovce - Morávka BebekNenáročná trasa, kterou půjdete téměř pořád z kopce začíná u hotelu Visalaje. Občerstvit před vycházkou se můžete v dřevěné hospodě přímo u autobusové zastávky. Od ní více informací...

Visalaje-Bílý Kříž-Dorotěnka-Bílý Kříž-Visalaje

Visalaje-Bílý Kříž-Dorotěnka-Bílý Kříž-Visalaje více informací...

Visalaje - Plato - Zlatník - Vyšní Mohelnice - V

Visalaje - Plato - Zlatník - Vyšní Mohelnice - Visalaje - tip na výletPokud se dostanete autem nebo autobusem na konečnou k Hotelu Visalaje, můžete se vydat na jednu z příjemných a nenáročných tras, kdy se vydáte po zelené více informací...

Ježánky

JežánkyRozcestí Ježánky najdeme v jižní části horské rekreační osady Visalaje. Rozcestí je významnou turistickou křižovatkou a výchozím bodem několika turistických tras. Na tomto rozcestí se křižují více informací...

U Surovce

U SurovceU Surovce je rozcestí zelené a žluté turistické značky a najdeme jej nedaleko horské rekreační osady Visalaje a to jihovýchodním směrem. Rozcestí je umístěno na více informací...

Vysoký Rykali-Moravskoslezké beskydy

Vysoký rykali je vrchol nacházející se na hřebeni Velkého travného poblíž rozcestí Plato. Nachází se na něm bod mapové triangulace a pod ním prochází zelená turistická značka více informací...

Smrkovina

Smrkovina - tip na výletVrchol Smrkovina ( 923 m.n.m.) se zvedá jižním směrem nad horskou rekreační osadou Visalaje. Na severním úbočí vrcholku pramení v několika pramenech říčka Řečice a na více informací...

Bílý Kříž - rozcestí

Bílý Kříž - rozcestíRozcestí Bílý Kříž najdeme nedaleko severního okraje stejnojmenné horské osady, která se rozkládá v Moravskoslezských Beskydech, na rozhraní Moravy a Slovenska nedaleko vrcholku kopce Sulov ( více informací...

Plato

PlatoPlato je Rozcestí žluté a zelené turistické značky a nachází se východním směrem od horské rekreační osady Zlatník. Severním směrem od rozcestí se zvedá vrchol Travný více informací...

Malebné údolí Lúčky a pomníček jednomu velmi výz

Malebné údolí Lúčky a pomníček jednomu velmi významnému stromu. - tip na výletJedná se o malebné beskydské údolí ne příliš vydatného potoku Lúčka. Taktéž je to pravostranný přítok Morávky, zásobující stejnojmennou nádrž na pitnou vodu především více informací...

Smrkovina - rozcestí

Smrkovina - rozcestíSmrkovina - rozcestí je křižovatka zelené a žluté turistické značky asi 2 kilometry západním směrem od horské rekreační osady Bílý Kříž. Vrchol Smrkovina ( 923 m.n.m.) více informací...

Vyšní Mohelnice

Vyšní Mohelnice - tip na výletVyšní Mohelnice je rozcestí červené a zelené turistické značky a nachází se u jihovýchodního okraje osady Vyšní Mohelnice. Rozcestník je umístěn u křižovatky lesních cest a více informací...

Visalaje Lysá hora - Ostravice

Visalaje  Lysá hora - Ostravice více informací...

Bílý Kříž

Bílý KřížBílý Kříž je místem velmi známým a hojně navštěvovaným ať už v létě či v zimě. Jedná se o známé rozcestí turistických tras a tras pro více informací...

okolo Morávky

okolo MorávkyBílý Kří - pod Malým Polomem - Slavíč - ROPICE - Ropička - Morávka - Travný - Bílý Kříž více informací...

Zlatník

Zlatník - tip na výletZlatník je rekreační středisko a vyhledávaný lyžařský areál, které se rozkládá pod vrcholy Lysá hora ( 1323 m.n.m.) a Travný ( 1203 m.n.m.). Osada Zlatník leží více informací...

Beskydy : Sůlov-Bílý Kříž-Visalaje-Grůň-Sůlov

Beskydy :  Sůlov-Bílý Kříž-Visalaje-Grůň-SůlovAutem jsme dojeli k horské chatě Sůlov (870m n.m.) nedaleko přehrady Šance a odtud jsme se vydali po červené turistické značce Na Bílý kříž (905m n.m.) více informací...

Visalaje - Bílý kříž

Visalaje - Bílý křížTentokrát jedeme autem z Orlové přes Havířov, kolem Žermanické přehrady na Visalaje, kde zaparkujeme na hlídaném a placeném parkovišti. V blízkosti je hotel Visalaje a chata více informací...

Travenský potok

Travenský potokTravenský potok pramená jižně od vrcholu Travný. Protéká údolím podél ŽTZ kolem rozcestí Klaus na Zlatník, kde se vlévá do říčky Mohelnice. více informací...

Ivančena pod Lysou horou

Ivančena pod Lysou horouIvančena je kamenná mohyla, založena roku 1946 na památku skautů, popravených fašistickým režimem za 2. světové války v Ostravě. Mohyla, tvořená kameny z celé republiky, leží více informací...

Zajímavé skalní a kamenné útvary na sever od hře

Zajímavé skalní a kamenné útvary na sever od hřebenovky Sulov - Mosty u Jablunkova - Část 1.Toto oblast mě neskutečně zaujala a v mnoha ohledech překvapila. Až mě napadlo, že bych si během několika měsíců mohl zkusit prohlédnout, třeba jen z dálky, více informací...

Mrazový srub - ( Vlčia skala ) - pod vrchem Súlo

Mrazový srub - ( Vlčia skala ) - pod vrchem Súlov v Beskydech   Překrásné hory Beskydské jsou na skalní útvary poněkud skoupější než třeba skalnaté Jeseníky, přesto se i tady můžeme setkat se zajímavými skalisky. Protože ale Beskydy více informací...

Vlčí skála - očistec a skalní ráj...

Vlčí skála - očistec a skalní ráj...Nejprve jsem si včera večer při návratu na vlak odjíždějící z Ostravice říkal, že jen doplním fotky k mému dávnějšímu článku a tím to skončí. Ale více informací...

Vlčí skála.

Vlčí skála.Další zajímavý skalní útvar v Beskydech je Mrazový srub nebo také Vlčí skála. První název jej lépe vystihuje. Skutečně jde o velice výrazný a ukázkový příklad více informací...

Klaus - rozcestí

Klaus - rozcestíOrientační místo na žluté turistické značce. Nachází se asi 2 kilometry severně od lyžařského areálu Zlatník. více informací...

Grúň - Švarná Hanka

Grúň - Švarná HankaGrúň - Švarná Hanka je rozcestí modré, žluté a zelené turistické značky v blízkosti turistické chaty Švarná Hanka ve východní části horské rekreační osady Grúň. Rozcestn&iacu více informací...

Těšiňoky

TěšiňokyTěšiňoky je rozcestí modré, zelené a žluté turistické značky a nachází se na křižovatce lesních cest v oblasti Masarykova údolí, východním směrem od přehradní hráze vodní více informací...

Visalaje-Švarná Hanka-Charbulák na Gruni a zpět

Visalaje-Švarná Hanka-Charbulák na Gruni a zpět               Visalaje-Švarná Hanka-Charbulák na Gruni a zpět 27.5. 2018 Zadní hory v Beskydech  Geografové Beskydy rozdělili jinak. Místní lidé ovšem je už dávno více informací...

(Ostrava) - Papežov - Lysá Hora - Bílý Kříž - Gr

(Ostrava) - Papežov - Lysá Hora - Bílý Kříž - Gruň - Ostravice - Frýdek Místek - OstravaTato cyklotrasa nás zavede přes Lysou horu, Gruň a vodní nádrž šanci do Ostravy podél toku řeky Ostravice.Autobusem se dostaneme až na Papežov pod Lysou horu, více informací...

Trasa č. 2: Papežov - Zimný - Lysá hora

Trasa č. 2:  Papežov - Zimný - Lysá hora    Popis této trasy, která nás dovede na Lysou horu, začíná v horní části obce Krásná. Místo odbočky je značené, ale stejně více informací...

Zimní putování - 4 - Lysá Hora

Zimní putování - 4 - Lysá HoraKonečně nastal 27.12.2010, den plánovaného výstupu Na Lysou horu. Předchozí dny, když jsem sledoval web-kamery z Lysé hory, tak neukazovaly nic pěkného - špatné počásí, mlha, více informací...

Grúň - Kozlena

Grúň - KozlenaRozcestí Grúň - Kozlena se nachází u východního okraje horské rekreační osady Grúň. Rozcestím prochází zelená a žlutá turistická značka. Vrchol Kozlena ( 885 m.n.m.) se více informací...

Mituří - vrchol

Mituří - vrcholVrchol Mituří ( 859 m.n.m.) se zvedá jihovýchodním směrem nad soutokem řeky Skalky a Morávky. Jedná se o výrazný zalesněný vrch stranou značených turistických tras. více informací...

Dřevěný kostelík Panny Marie na Gruni

Dřevěný kostelík Panny Marie na GruniDřevěný Kostelík z roku 1891 je zasvěcen Panně Marii - Pomocnici křesťanů. Prohlídka interiéru kostela je možná po dohodě v domě sv. Josefa v bezprostřední blízkosti více informací...

Zimný

ZimnýZimný je rozcestí a orientační místo na červené turistické značce vedoucí Na Lysou horu ( 1323 m.n.m.). Nachází se na křižovatce lesní cesty a zpevněné asfaltové více informací...

Travný - rozcestí

Travný - rozcestíTravný - rozcestí je křižovatka zelené a modré turistické trasy a nachází se asi kilometr východním směrem od vrcholu Travný ( 1203 m.n.m.). Rozcestník je umístěn více informací...

Travný

TravnýVrchol Travný ( 1203 m.n.m.) má svůj předvrchol - Malý Travný (1099), pod nímž se nachází pomník partyzánů a zbytky partyzánského bunkru. Z vrcholu Travného jsou více informací...

Pod Vjadačkou

Pod VjadačkouPod Vajdačkou je orientační místo a rozcetí na zelené turistické značce a nachází se u křižovatky lesních cest západním směrem od stejnojmenné osady Vjadačka, která se více informací...

Tipy z mistopisy.cz:

Dřevěný kostel Panny Marie ve Starých Hamrech

Dřevěný kostel Panny Marie Pomocnice křesťanů najdeme v obci Staré Hamry, kousek od skiparku Gruň. více informací...

Kam si můžete zajet na nejbližší golf? (řazeno podle vzdálenosti)
Golf Resort Ostravice Prosper Golf Resort Čeladná Golf Club Horal Velké Karlovice Ropice Golf Resor Golf Resort Lipiny

Visalaje - přejít zpět na:

:: chaty a chalupy s bazénem :: dovolená léto v ČR :: chaty a chalupy u vody :: na horách :: ubytování u sjezdovky :: vánoční pobyty :: Silvestr 2024 :: chaty a chalupy přímo od majitele :: jarní prázdniny 2025 :: rezervační systém ubytování :: ochrana osobních údajů
Můj výběr objektů

Do 'Mého výběru' lze přidávat objekty, které Vás zaujmou. Tlačítko 'přidat do výběru', je přístupné pouze na prezentacích objektů. Objekty ve výběru zůstanou i po odchodu z katalogu až do příštího návratu.