Kde jsem: Chaty a chalupy   Katalog 2024   Pustý Mlýn   Tipy na výlet

Tipy na výlet v obci Pustý Mlýn a okolí

Obec Brumovice leží zhruba 8 km jižně od města Krnova a 16 km jihovýchodně leží statutární město Opava. Trvalé bydliště má v obci 1542 obyvatel. Více informací o obci na MÍSTOPISY.cz. Také zde najdete přehledně atrakce a tipy na výlety Pustý Mlýn - .
Vyberte si, co Vás v okolí obce Pustý Mlýn zajímá:

Pustý Mlýn - kam na výlet?

Turistické cíle v okolí:
Kružberská přehrada

Tipy z turistika.cz:

Vartnov-hrad

Hrad Vartnov se nachází na severní Moravě (bývalé Slezko), asi 6 km jižně od města Krnova, na severním okraji osady Pocheň, místní částí obce Brumovice. Hrad více informací...

Brumovice – Pomník 1. světové války

Brumovice – Pomník 1. světové válkyVálečné pomníky jsou k vidění skoro v každé vesnici, města pak nevyjímaje. V českém vnitrozemí pak byl většinou v dobrém stavu, horší osud měly pomníky hlavně více informací...

Brumovice

Brumovice - tip na výletBrumovice leží severozápadním směrem od Opavy a v těsném sousedství Polské hranice, která vede východním směrem od obce. V těchto místech tvoří státní hranici tok řeky více informací...

Úvalno-Hájnický potok-zříc.Šelenburk-Cvilín - Kr

Úvalno-Hájnický potok-zříc.Šelenburk-Cvilín - Krnov 10 kmZ obce Úvalno - pokud pojedete vlakem - trasa se prodlouží k rozhledně Hanse Kudlicha o 2 km, autem dojedete skoro až k rozhledně, možno občerstvení více informací...

Úvalno

Úvalno - tip na výletÚvalno najdeme jihovýchodním směrem od města Krnov a nedaleko hranice s Polskem. Západním směrem od obce je hraniční přechod Úvalno-Branice. V těchto místech tvoří hranici řeka více informací...

Úvalno - žst.

Úvalno - žst. více informací...

Úvalno a rozhledna Hanse Kudlicha

Úvalno a rozhledna Hanse KudlichaVlakem do stanice Úvalno / kousek od Krnova / a pěšky na rozhlednu Hanse Kudlicha. Jeli jsme vlakem do Úvalna a z nádraží dále pokračovali po modré více informací...

Rodný dům Hanse Kudlicha

Rodný dům Hanse Kudlicha více informací...

Úvalno - retro muzeum na faře - vzpomínky 20 st.

Úvalno - retro muzeum na faře - vzpomínky 20 st.(okres Bruntál, Moravskoslezský kraj) - tip na výletDo retro muzea v obci Úvalno, okres Bruntál, Moravskoslezský kraj. Autem - z hlavní silnice ze směru Opava odbočíte vlevo, ze směru Krnov pak Doprava. Silnice více informací...

Hořina

HořinaHořina je přírodní rezervace rozkládající se kolem toku potoka Hořina. Východní částí rezervace prochází silnice spojující obce severním směrem Brumovice a jižním směrem Velké Heraltice. Z více informací...

Holasovice

HolasoviceObec Holasovice najdeme severozápadním směrem od města Opavy a v těsné blízkosti hranice s Polskem. Obec se rozkládá na pravém břehu řeky Opavy. Na jižní okraj více informací...

Rozhledna Hanse Kudlicha - Úvalno

Rozhledna Hanse Kudlicha - Úvalno - tip na výletNově zrekontruovaná rozhledna postavená v roce 1913 opavskou firmou Julia Lundwalla podle projektu bratrů Oskara a Eugen Felgelů na počest poslance Hanse Kudlicha rodáka z Úvalna. více informací...

Rozhledna Hanse Kudlicha

Rozhledna Hanse KudlichaJeli jsme autem směrem z Opavy na Krnov a zastavili jsme se ve Strážišti nad obcí Úvalno, kde se nachází rozhledna Hanse Kudlicha. K rozhledně se více informací...

Kudlichova rozhledna

Kudlichova rozhledna - tip na výletKopec Strážiště ( 395 m.n.m.) se zvedá od severního okraje obce Úvalno. Stráně vrcholku jsou porostlé pěkným lesem. Na vrcholku tohoto kopce byla v roce 1913 více informací...

Neplachovice

NeplachoviceZámek stojí na mírném návrší na okraji vsi Neplachovice na Opavsku v Moravskoslezském kraji v bývalém okrese Opava v nadmořské výšce cca 340 metrů nad mořem. více informací...

Pocheň

PocheňOsada Pocheň je místní částí obce Brumovice a leží severozápadním směrem od obce. Osada Pocheň má rekreační charakter, jelikož u jejího východního okraje byla vybudovaná na více informací...

Neplachovice

NeplachoviceNeplachovice leží severozápadním směrem od města Opavy a nedaleko hranice a Polskem. Obec se rozkládá na pravém břehu řeky Opavy. Obcí prochází silnice spojující města Opavu více informací...

Úblo

Úblo - tip na výletOsada Úblo je místní částí obce Brumovice a leží západním směrem od obce. Severovýchodním směrem nedaleko Úbla je osada Pocheň a stejnojmenná vodní nádrž. První písemná více informací...

Štemplovec

ŠtemplovecEmpírový zámek stojí na mírném návrší uprostřed vsi Štemplovec na Opavsku v Moravskoslezském kraji v bývalém okrese Opava v nadmořské výšce cca 350 metrů nad mořem. více informací...

ŠtemplovecOsada Štemplovec je místní částí obce Holasovice a rozkládá se jihozápadním směrem od obce. V severní části obce je pěkný Zámecký park a v jeho jižní více informací...

Kamenec - bus

Kamenec - busKamenec - bus je rozcestí a orientační místo na žluté turistické trase a nachází se v blízkosti zastávky autobusu u jižního okraje osady Kamenec. Rozcestník je více informací...

Černý les

Černý lesČerný les je rozcestí a orientační místo na zelené turistické značce a najdeme jej západním směrem od osady Pocheň. Rozcestník je umístěn na stromě u severního více informací...

Velké Heraltice – zámek a zámecký park

Velké Heraltice – zámek a zámecký parkObec Velké Heraltice se nachází na Opavsku, žije zde více než šestnáct stovek obyvatel a poprvé je písemně zmiňována v roce 1250. Zdejší nejzajímavější památkou je určitě více informací...

Velké Heraltice

Velké HeralticeRozsáhlý barokní zámek stojí v parku na východním okraji vsi Velké Heraltice nad levým břehem Heraltického potoka. Zámek se nachází na Opavsku v Moravskoslezském kraji. Zámek více informací...

Heraltický potok

Heraltický potokHeraltický potok je přírodní památka, kterou najdeme jižním směrem od obce Štemplovec. Přírodní památka se rozprostírá od západního okraje osady Zadky a východní ohraničení tvoří si více informací...

Velké Heraltice

Velké HeralticeVelké Heraltice najdeme severozápadně od Opavy. Severním směrem od obce leží město Krnov, východním směrem prochází hranice s Polskem a jihozápadním směrem je obec Svobodné Heřmanice. více informací...

Heraltický rybník

Heraltický rybníkHeraltický rybník najdeme u jihovýchodního okraje obce Velké Heraltice. Rybník byl vybudován na toku Heraltického potoka. Severním směrem od rybníka stojí budova zámku a kolem ní více informací...

Kolná - okraj

Kolná - okrajKolná - okraj je rozcestí a orientační místo na žluté turistické značce a nachází se u západního okraje malé osady Kolná a severovýchodním směrem od více informací...

Hájnické rybníky

Hájnické rybníkyHájnické rybníky se rozkládají ve východní části lesa Hájnice severním směrem od obce Úvalno. Rybníky byly vybudovány na toku Hájnického potoka. Severním směrem od rybníků se více informací...

Šelenburk

ŠelenburkŠelenburk je rozcestí a orientační místo na zelené turistické značce a jak název napovídá nachází se nedaleko zříceniny hradu Šelenburk, která je rovněž známá pod názvy více informací...

zřícenina hradu Cvilín

zřícenina hradu CvilínZřícenina středověkého hradu Cvilín též nazývaný Lobenstein nebo Šelenburk se tyčí jihovýchodně od města Krnov na Zadním Cvilínském kopci. Vede k ní zeleně značená turistická více informací...

Jamnice

JamniceOsada Jamnice je místní částí obce Stěbořice a rozkládá se severozápadně od obce. Jižním směrem od osady je viditelná linie, kde stávaly pevnosti na obranu hranice, více informací...

Petrův rybník

Petrův rybník více informací...

Býkov - Láryšov

Býkov -  LáryšovBýkov-Láryšov je obec, kterou tvoří dvě osady a to Býkov a Láryšov. Obec leží jižním směrem od města Krnov. Západním směrem od obce je obec Brantice, více informací...

Tipy z mistopisy.cz:

Rozhledna Hanse Kudlicha

Monumentální kamenná rozhledna Hanse Kudlicha stojí na vrchu Strážiště (395 m) nad obcí Úvalno, cca 20 km severovýc hodně od Bruntálu. V interiéru naleznete tři podlaží a dvě terasy. Krásný rozhled se vám naskytne po výšlapu 103 schodů na ochoz ve výšce 18 m. více informací...

Rozhledna Šibenice

Novodobá betonová rozhledna Šibenice svým provedením upomíná československé opevnění z předválečné doby a najdeme ji na návrší U šibenice více informací...

Rozhledna Cvilín

Rozhledna Cvilín se nachází na severním svahu Předního Cvilínského kopce (441 m) jihovýchodně od města Krnov. Jde o kamennou válcovou věž o výšce 29 m s jediným nezastřešeným vyhlídkovým ochozem na vrcholu, na který vede 144 schodů. více informací...

Arboretum Nový Dvůr

Arboretum Nový Dvůr, nedaleko města Opavy, bylo založeno v roce 1958 na místě jednoho z dendrologicky nejcennějších parkových objektů ve Slezsku. více informací...

Kam si můžete zajet na nejbližší golf? (řazeno podle vzdálenosti)
Silesia Golf Resort Kravaře Golf Club Radíkov

Pustý Mlýn - přejít zpět na:

:: chaty a chalupy s bazénem :: dovolená léto v ČR :: chaty a chalupy u vody :: na horách :: ubytování u sjezdovky :: vánoční pobyty :: Silvestr 2024 :: chaty a chalupy přímo od majitele :: jarní prázdniny 2025 :: rezervační systém ubytování :: ochrana osobních údajů
Můj výběr objektů

Do 'Mého výběru' lze přidávat objekty, které Vás zaujmou. Tlačítko 'přidat do výběru', je přístupné pouze na prezentacích objektů. Objekty ve výběru zůstanou i po odchodu z katalogu až do příštího návratu.