Kde jsem: Chaty a chalupy   Katalog 2024   Komárov   Tipy na výlet

Tipy na výlet v Komárově a okolí

Obec Chuchelna, k níž patří místní části Komárov a Lhota, leží na samé hranici chráněné krajinné oblasti Český ráj pod severovýchodním svahem Kozákova na Chuchelském potoce, zhruba 2 km západně od Semil. Trvalé bydliště má v obci 990 obyvatel. Více informací o obci na MÍSTOPISY.cz. Také zde najdete přehledně atrakce a tipy na výlety Komárov - Krkonoše.
Vyberte si, co Vás v okolí Komárova zajímá:

Komárov - kam na výlet?

Tipy z turistika.cz:

Turistický rozcestník Komárov

Turistický rozcestník KomárovTuristické rozcestí leží v obci Komárov pod Kozákovem. Je součástí Zlaté stezky Českého ráje. Křižují se zde tyto turisticky značené trasy: červená Z směrem - Kozákov, více informací...

Rozhledna Kozákov – Riegrova chata

Rozhledna Kozákov – Riegrova chataRozhlednu Kozákov nalezneme v krásné přírodě Českého ráje na nejvyšší hoře v oblasti. Kromě rozhledny, která je přístupná celoročně určitě návštěvníci ocení i Riegrovu turisticko více informací...

turistické rozcestí Kozákov

turistické rozcestí Kozákov - tip na výletTuristický rozcestník, který se nachází na vrchu Kozákov nedaleko Riegrovy turistické chaty, ukazuje cestu do více směrů. Po značce modré ve směru Sedmihorky - Železný více informací...

Kozákovské výhledy….

Kozákovské výhledy….Našim cílem je známý vrch, který pomyslně odděluje Český ráj od Podkrkonoší a Pojizeří, vrch, který je znám jako naleziště drahých kamenů, tedy Kozákov. Vrch Kozákov nabízel více informací...

Webkamera - Kozákov

Webkamera - Kozákov - tip na výletWebkamera na Kozákově nás seznamauje s výhledem na Český ráj ve směru na Trosky. Za dobrého počasí je viditelný i vrch Vyskeř. Viz:   https://www.ceskehory.cz/web-kamera/kozakov.html více informací...

Kozákov - Riegrova chata s rozhlednou

Kozákov - Riegrova chata s rozhlednouVrch Kozákov, jehož vrcholová plošina se nachází ve výšce 744 metrů, nabízel daleké výhledy od pradávna. Ve výhledu do všech světových stran bránil a stále brání vzrostl více informací...

Rozhledna KOZÁKOV

Rozhledna KOZÁKOVROZHLEDNA KOZÁKOV Nejvýraznější vrchol na pomezí Podkrkonoší a Českého Ráje. Na vrchol vede množství značených cest. Dá se zde dojet i autem na parkovišti k Riegrově více informací...

Rozhledna Kozákov u Semil

Rozhledna Kozákov u SemilPo dvou dnech opouštíme Český ráj. Každou chvilku čekáme, že začne pršet. Ledový vítr je stále silnější. Když nás to nesfouklo před chvílí z rozhledny Dubecko, více informací...

Kozákov-Rozhledna na Kozákově 744 m.n m.

Kozákov-Rozhledna na Kozákově 744 m.n m. - tip na výletKozákov-autem,na kole i pěšky. Kozákov má v křestním listě jako datum narozní napsáno:prvohory-melafyr.Mnohem později se mu dostalo dalšího sopečného polevu třetihorním čedičem.Na jižním svahu hory se nach&aacut více informací...

Český Ráj-Kozákov,Rotštejn

Český Ráj-Kozákov,RotštejnZ kempu v Sedmihorkách jdeme po modré rovnou na Kozákov. Procházíme vesničkami, které kolikrát čítají jen tři chalupy. Když máme za sebou tak 7 km pěší více informací...

Votrubcův lom

Votrubcův lomToto známé a vyhlášené naleziště polodrahokamů se nachází na jižním svahu hory Kozákov a je majetkem pana Josefa Votrubce. Lom je za mírný poplatek přístupný více informací...

Rozhledna Kozákov

Rozhledna Kozákov - tip na výletMístečko, které zde budu popisovat se nachází v CHráněnné krajinné oblasti Český ráj, v okrese Semily a dostanete se sem autem, na kole, pěškyči autem. Záleží na více informací...

Turistický rozcestník Kozákov, severní rozcestí

Turistický rozcestník Kozákov, severní rozcestíTuristické rozcestí leží v lese na severním okraji Kozákova. Je součástí Zlaté stezky Českého ráje. Křižují se zde tyto turisticky značené trasy: červená S směrem - více informací...

Turistický rozcestník Pod Kozákovem

Turistický rozcestník Pod Kozákovem - tip na výletTuristické rozcestí leží v lese mezi Prackovským vrchem a Kozákovem. Je součástí Zlaté stezky Českého ráje. Křižují se zde tyto turisticky značené trasy: červená SZ směrem více informací...

Ze Semil na Kozákov

Ze Semil na KozákovZe Semil od nádraží se vydáme buď po žluté, nebo po zelené značce. Zelená je o kousek delší, ale hezčí. Při pozvolném stoupání se nám otvírají více informací...

Rozhľadna Kozákov - ráj pre výhľady a lety

Rozhľadna Kozákov - ráj pre výhľady a lety         Rozhľadna Kozákov je postavená na na najvyšom vrchu Českého ráje, Podjízeri a Podkrkonoší na kopci rovnakého názvu. Kozákov, ktorého pôvod je až z prvohor, m&aac více informací...

Turistický rozcestník Na Rovném

Turistický rozcestník Na RovnémSměrníky na sloupu u silnice Ze Semil na Kozákov ukazují průběh zeleně značené turistické trasy rovněž ze Semil přes Komárov na Kozákov. více informací...

Turistický rozcestník Vzdychánek

Turistický rozcestník Vzdychánek - tip na výletTuristické rozcestí leží v lese mezi Prackovským vrchem a Kozákovem. Je součástí Zlaté stezky Českého ráje. Křižují se zde tyto turisticky značené trasy: červená SZ směrem více informací...

Měsíční rokle

Měsíční roklePřírodní zajímavost se nachází na západním svahu hory Kozákova.Vznikla při pronikání materiálu z něhož je Kozákov, přes pískovcovou desku.Skály se rozestoupily do podoby písmene V.V nejužš více informací...

Prackov

PrackovPrackov - osada přírodních krás na rozhraní Českého ráje a podkrkonoší. Turistická zařízení, vhodné pro výlety do kraje, Kozákov, Rotštejn, Naučné stezky, cyklotrasy,... Více o tomt více informací...

turistické rozcestí Lestkov - U kříže

turistické rozcestí Lestkov - U křížeTuristický rozcestník, který se nachází na u kříže při silnici mezi Lomnicí nad Popelkou a Turnovem, ukazuje turistům cestu po modré značce ve směru Podvyskeřský Mlýn, více informací...

Tatobity (Žlábek) - vyhlídka u odpočívadla nad o

Tatobity (Žlábek) - vyhlídka u odpočívadla nad obcíVyhlídka nad Žlábkem (část Tatobit) se nachází u odpočívadla při cestě mezi Turnovem a Lomnicí nad Popelkou. Z vyhlídky se nabízí rozhled na Český ráj, zejména více informací...

Čedičové lomy u Semil

Čedičové lomy u SemilSkály složené z čedičových sloupců budí vždy zaslouženou pozornost, a to nejen mezi příznivci mineralogie. Nejznámější je jistě Panská skála z pohádky O pyšné princezně. Podobné skalní více informací...

Turistický rozcestník Hamštejnský hřeben

Turistický rozcestník Hamštejnský hřebenTuristické rozcestí leží v lese na Hamštejnském hřebeni. Je součástí Zlaté stezky Českého ráje). Křižují se zde tyto turisticky značené trasy: červená SZ směrem - Koberovy, více informací...

turistické rozcestí Semily - u přejezdu

turistické rozcestí Semily - u přejezduTuristický rozcestník, který se nachází u železničního přejezdu Semilech, ukazuje turistům cestu do dvou směrů. Po zelené značce ve směru Semily náměstí - Komárov, Na Rovném, více informací...

Riegrova stezka - jímací jez na Jizeře

Riegrova stezka - jímací jez na JizeřeProcházíme-li Riegrovou stezkou na Semilsku, narazíme hned za galerií na jímací jez a domek jezného. Jez i domek jsou součástí náročného inženýrského díla vodní elektrárny v Pods více informací...

Semily - Lomnice nad Popelkou přes Pupíkov

Semily - Lomnice nad Popelkou přes PupíkovVždy, když přijedu do Semil, vzpomenu si na jednoho svého spolubojovníka z vojny. Říkali jsme mu Rudík. Vystudoval sedm tříd základky a už v průběhu školní více informací...

Semily - Lomnice nad Popelkou po modré

Semily - Lomnice nad Popelkou po modréDvě nepříliš velká, ale velice hezká města mají pro turistu několik příhodných vlastností. Za prvé sama o sobě stojí za prošmajdání. Za druhé, mají vcelku kvalitní více informací...

turistické rozcestí Semily - žst, nádraží

turistické rozcestí Semily - žst, nádražíTuristický rozcestník, který se nachází u železničního nádraží v Semilech, ukazuje turistům cestu do dvou směrů. Po žluté značce ve směru Semily náměstí - Chuchelna, Komárov, více informací...

Kozákov - Černá Studnice - Záskalí

Kozákov - Černá Studnice - ZáskalíJestli se k nějaké cestě hodí začátek, přes hory - přes doly, tak tato cesta je určitě jedna z nich. Žádný super velký kopec, každý kopec více informací...

Semily - Riegrova stezka a přes Spálov zpět

Semily - Riegrova stezka a přes Spálov zpětO Riegrově stezce už zde pár příspěvků je, ale žádný není popsán jako klasická trasa, a tak snad nebude vadit, když jí věnuji další příspěvek. Ona více informací...

Via ferrata Vodní brána Semily

Via ferrata Vodní brána SemilyVeřejně a zdarma přístupná horolezecká stezka v náročném skalním terénu jištěná ocelovým lanem, jak to známe u ferrat v Rakousku a Itálii.Nejkrásnější českou ferratu najdete v více informací...

Semily - Komárov - Lomnice nad Popelkou

Semily - Komárov - Lomnice nad PopelkouBudete-li chtít se vydat na tuto trasu, doporučím bedlivě sledovat předpověď počasí a modlit se přitom, že se rosničkáři tentokrát vyjímečně neseknou. Tahle trasa si totiž více informací...

Ferrata "Vodní Brána" u Semil pohledem běžného s

Ferrata "Vodní Brána" u Semil pohledem běžného smrtelníka.     Pohled na tuto českou ferratu byl nečekaným nebo čekaným zpestřením výletu k Bozkovským dolomitovým jeskyním. Protože nemám auto, kdysik ano, ale dnes již netoužím více informací...

Přírodní památka Galerie u Semil, součást Riegro

Přírodní památka Galerie u Semil, součást Riegrovy stezkyTuristicky, přírodně a technicky zajímavou částí Riegrovy stezky, vedoucí po pravém břehu Jizery z Bítouchova do Podspálova, je přírodní památka Galerie. Na červeně značené stezce se nachází více informací...

turistické rozcestí Semily - autobusové nádraží

turistické rozcestí Semily - autobusové nádražíTuristický rozcestník, který se nachází u autobusového nádraží v Semilech, ukazuje turistům cestu po žluté značce ve směru Semily náměstí - Chuchelna, Komárov, Kozákov. více informací...

Semily - autobusové nádraží

Semily - autobusové nádražíAutobusové nádraží v Semilech se nachází v blízkosti železniční stanice, cca 600 m, od historického centra za křižovatkou Nádražní a Bořkovské ulice. Přesná lokalizace autobusového nádraží více informací...

Galerie - soutěska u Jizery u Semil

Galerie - soutěska u Jizery u SemilGalerie jak se nazývá přírodní park tvořený malebnou soutěskou na pravém břehu řeky Jizery. Oblast najdeme severozápadním směrem od města Semily. Z města do těchto míst více informací...

zříc.hradu Rotštejn -Klokočské skály - jeskyně P

zříc.hradu Rotštejn -Klokočské skály - jeskyně Postojna(Amerika)-Klokočské průchody - Klokočí a zpětTato trasa je dost náročná pro ty, co nejsou zvyklý moc chodit, trasa místy vede prudce nahoru či dolů po kamenných schodech, mezi balvany, přes most více informací...

Riegrova a Kamenického stezka

Riegrova a Kamenického stezkaÚchvatné pohledy na řeku Jizeru. Po Riegrově stezce skoro z úrovně hladiny. Po Kamenického stezce cca 250 m nad úrovní řeky. Ač se to podle délky více informací...

Tipy z mistopisy.cz:

Rozhledna Kozákov

Nová rozhledna vyrostla v roce 1994 na vrchu Kozákov (744 m n. m.) – nejvyšší hoře Kozákovského hřbetu a Českého ráje. více informací...

Rozhledna Dubecko

Telekomunikační věž, která zároveň slouží jako rozhledna, byla otevřena v roce 2002 na kopci Dubecko (399 m) u osady Dubecko více informací...

Dlaskův statek

Dlasků statek v Dolánkách u Turnova se nachází 3 km od Turnova (směr Železný Brod – silnice E65, vlaková zastávka Turnov-Dolánky. více informací...

Bozkovské dolomitové jeskyně

Bozkovské dolomitové jeskyně leží na severním okraji obce Bozkov ve svahu plošiny Na Vápenci (485 m n. m.) v Krkonošském krasu. více informací...

Zámek Hrubá Skála

Zámek Hrubá Skála se tyčí na skupině skalních věží nad údolím říčky Libuňky, nacházejících se 6 km na jihovýchod od města Turnov, ve středu oblasti Český ráj. V současné době je romantický zámek Hrubá Skála stylovým hotelem s restaurací. více informací...

Arboretum Bukovina

Arboretum Bukovina u Hrubé skály (uváděno také jako Arboretum Hrubá Skála) je arboretum, které se nachází v okolí hájovny a samoty na Hruboskalské skalní plošině asi 1 km jihozápadně od obce Sedmihorky. více informací...

Kam si můžete zajet na nejbližší golf? (řazeno podle vzdálenosti)
Golf Club Semily Golfový klub Ráj – Srbsko Golf Club Harrachov Golf Club Liberec Ypsilon Golf Resort Liberec

Komárov - přejít zpět na:

:: chaty a chalupy s bazénem :: dovolená léto v ČR :: chaty a chalupy u vody :: na horách :: ubytování u sjezdovky :: vánoční pobyty :: Silvestr 2024 :: chaty a chalupy přímo od majitele :: jarní prázdniny 2025 :: rezervační systém ubytování :: ochrana osobních údajů
Můj výběr objektů

Do 'Mého výběru' lze přidávat objekty, které Vás zaujmou. Tlačítko 'přidat do výběru', je přístupné pouze na prezentacích objektů. Objekty ve výběru zůstanou i po odchodu z katalogu až do příštího návratu.