Kde jsem: Chaty a chalupy   Katalog 2024   Horní Albeřice   Tipy na výlet

Tipy na výlet v Horních Albeřicích a okolí

Malá vesnička Horní Maršov leží v Krkonoších severovýchodně od Trutnova. Trvalé bydliště má v obci 929 obyvatel. Více informací o obci na MÍSTOPISY.cz. Také zde najdete přehledně atrakce a tipy na výlety Horní Albeřice - Krkonoše.
Vyberte si, co Vás v okolí Horních Albeřic zajímá:

Horní Albeřice - kam na výlet?

Turistické cíle v okolí:
Sněžka Adršpach pískovna Labská bouda Teplické skály

Tipy z turistika.cz:

Přechod Krkonoš 2. den Horní Albeřice Luční bouda

Přechod Krkonoš 2. den Horní Albeřice Luční boudaCesta po červené turistické značce z Horních Albeřic přes Pomezní boudy, Jelenku, Svorovou horu a Sněžku na Luční boudu. Výlet byl podniknut při říjnové podzimní inverzi více informací...

Turistické rozcestí Horní Albeřice

Turistické rozcestí Horní AlbeřiceTuristické rozcestí leží v centru Horních Albeřic u chaty Stará celnice. Prochází tudy tato turisticky značená trasa: červená S směrem - Lysečinské Boudy, Cestník, Malá Úpa, více informací...

osada Horní Albeřice - vápenka a lom

osada Horní Albeřice - vápenka a lom - tip na výlet       Krkonošská horská osada Horní Albeřice v okrese Trutnov  leží približne 5 kilometrov severne od Horního Maršova, ktorého je i súčasťou. V tejto osade žije už len více informací...

Krkonoše - Horní Albeřice - Lysečinská bouda - H

Krkonoše - Horní Albeřice - Lysečinská bouda - Horní Albeřice    Za pekného počasia sme sa rozhodli pre malý výlet z Horních Albeříc na Lysečinskou boudu. Horní Albeřice sú horskou osadou v severnej časti údolia Albeřického více informací...

Albeřický lom, jeskyně a vápenka

Albeřický lom, jeskyně a vápenka - tip na výletV údolí Albeřického potoka, asi 4 km od Horního Maršova, pod který katastrálně spadá, se nachází osada Horní Albeřice. V současnosti je zde k trvalému pobytu více informací...

Muzeum Vápenka, Horní Albeřice

Muzeum Vápenka, Horní AlbeřiceV okolí krkonošských Albeřic se v minulosti těžil vápenec, který bylo třeba zpracovávat. Proto zde kromě lomů vznikaly i vápenky. Jednou z nich je i jednokomorová šachtová Vápenná pec více informací...

Turistické rozcestí nad Horními Albeřicemi

Turistické rozcestí nad Horními AlbeřicemiTuristické rozcestí leží na úbočí svahu nad Horními Albeřicemi. Je odtud velmi hezký výhled. Prochází tudy tato turisticky značená trasa: červená SZ směrem - Horní Albeřice, více informací...

Výstup na Sněžku.

Výstup na Sněžku.Rozhodli jsme se, že si uděláme pohodový Jarní víkend v Krkonoších. Ubytovali jsme se v penzionu Vinoř v Dolních Lysečinách. Počasí není nic moc, ale během více informací...

Lysečinská jehla

Lysečinská jehla - tip na výletNa samém konci Dolních Lysečin,v blízkosti soutoku Lysečinského a Albeřického potoka,  stojí zajímavá přírodní památka – tzv. Lysečinská skalní jehla. Dlouho byla známá i pod ná více informací...

Cestník

CestníkCestník, je sedlo mezi Dlouhým hřebenem a Lysečinskou boudou.Dostanete se se po žluté značce z Horních Lysečin.Žlutá navazuje na modrou od Horní Maršova.Nebo mírnější, ale trochu více informací...

Turistické rozcestí Lysečinské Boudy

Turistické rozcestí Lysečinské BoudyTuristické rozcestí leží v těsné blízkosti Lysečinské boudy nad Horními Lysečinami. Procházejí tudy tyto turisticky značené trasy: červená JZ směrem - Cestník, Malá Úpa, Pomezní Boudy, Svoro více informací...

Lysečinská bouda

Lysečinská bouda - tip na výletLysečinská bouda se nachází ve východní části Krkonoš mezi Albeřickým vrchem a prameny Lysečinského potoka. Bouda, který dýchá "starou" horskou atmosférou, byla v roce 1926. K Lysečinské& více informací...

Turistické rozcestí Cestník

Turistické rozcestí CestníkTuristické rozcestí leží v sedle mezi Pomezním a Dlouhým hřebenem nad Malou Úpou. Procházejí tudy tyto turisticky značené trasy: červená S směrem - Malá Úpa, Pomezní Boudy, více informací...

Turistické rozcestí Roh hranic

Turistické rozcestí Roh hranic - tip na výletTuristické rozcestí leží v lese Rýchorského hřbetu v místě, kde českopolská hranice opravdu tvoří roh. Procházejí tudy tyto značené trasy: červená S směrem - Horní Albeřice, více informací...

Vízovský kříž, výhledy

Vízovský kříž, výhledyNad osadou Vízov u kříže je rozcestí modré a zelené značky. Je zde otevřená krajina a díky tomu i velice hezký výhled jednak směrem k Žacléři více informací...

Turistické rozcestí Spálený Mlýn

Turistické rozcestí Spálený MlýnRozcestník Spálený Mlýn leží na okraji parkoviště na břehu řeky Malé Úpy. Parkoviště je východištěm následujících tras: modrá značka směr S – Dolní Malá Úpa, kostel, více informací...

Turistické rozcestí Vízov, chata Hubertus

Turistické rozcestí Vízov, chata HubertusTuristické rozcestí leží nad osadou Vízov u tzv. Vízovského kříže. Procházejí tudy tyto značené trasy: modrá J směrem - chata Ozón, Žacléř, Růžový Palouček, Královec, Královecký více informací...

Dětský a rodinný penzion Permoník

Dětský a rodinný penzion Permoník - tip na výletModerní akční penzion pro rodiny s dětmi. V penzionu najdete dětskou hernu, kde se vaše ratolesti dostatečně vyřádí. Penzion poskytuje bohatý animační program a v nepříznivém počasí je více informací...

Krkonoše - Chata Krakonoš

Krkonoše - Chata Krakonoš"Čertův mlýn" sa nachádza pri chate Krakonoš v Dolnej Malej Úpe - Spálený mlyn. Horská chata Krakonoš poskytuje celoročné ubytovanie, v reštaurácii si môžu hostia pochutnať více informací...

Turistické rozcestí Rýchorský kříž

Turistické rozcestí Rýchorský křížTuristické rozcestí leží na okraji lesa u Rýchorského kříže. Procházejí tudy tyto značené trasy:   červená S směrem - Horní Albeřice, Lysečinské boudy, Cestník, Malá Úpa, více informací...

Kutná na hřebenu Rýchor v proměnách času (Maxova

Kutná na hřebenu Rýchor v proměnách času (Maxova bouda – vyhlídková terasa – rozhledna)Přímo na hřebeni Rýchor nestála do roku 1892 žádná stavba. Ve druhé polovině 19. století, s rozvojem turistiky v Krkonoších, se začalo přemýšlet, jak zatraktivnit vrchol Rýchor a více informací...

Rýchorská květnice

Rýchorská květniceČást lučních porostů na severním svahu Rýchor byla v roce 1960 vyhlášena botanickou rezervací nazvanou Rýchorská květnice. Svahová slatina v nadmořské výšce 940 až 1.000 metrů vyhovuje charakteristic více informací...

Rýchorská bouda

Rýchorská boudaRýchorská bouda, dnes již bývalá horská, byla postavena v r. 1926. Dnes ji využívá České centrum ekologické výchovy. Občerstvení pro návštěvníky je však v provozu. K Rýchorské& více informací...

Turistické rozcestí Rýchorská Bouda

Turistické rozcestí Rýchorská BoudaTuristické rozcestí leží přímo u Rýchorské boudy. Procházejí tudy tyto značené trasy: zelená JV směrem - Kutná - Rýchory,Rýchorský kříž, Vízov, Bílý kříž, Žaclé více informací...

Pomezní hřeben

Pomezní hřebenPokud cestujeme autem, necháme ho na parkovišti v Horním Maršově. Z Horního Maršova se přesuneme autobusem na Horní Malou Úpu (Pomezní Boudy) a vydáme se po více informací...

Na Sněžku přes Roh hranic

Na Sněžku přes Roh hranicTrasa začíná a končí v obci Horní Maršov, odkud vede přes Rýchorskou boudu na Roh hranic a dále podél státní hranice až na Sněžku. Ze Sněžky více informací...

Na Rýchorské boudě všechno mečí a bečí!

Na Rýchorské boudě všechno mečí a bečí!Na Rýchorskou boudu z Horního Maršova po žluté, ze Svobody nad Úpou po zelené, z Mladých BUků po modré, ze Žacléře po modré či zelené Přijďte se více informací...

Turistické rozcestí Janovy Boudy

Turistické rozcestí Janovy BoudyTuristické rozcestí se nachází přímo v areálu Janových Bud u chaty Jana. Procházejí tudy tyto turisticky značené trasy: modrá Z směrem - Velká Úpa, Pec pod více informací...

Janovy boudy – Chata Růžohorky – Růžová hora

Janovy boudy – Chata Růžohorky – Růžová hora Tato trasa se napojuje na trasu č. 22 na Janových boudách a vede souběžně se žlutou turistickou značkou více informací...

Rýchorská studánka a Maxův potok

Rýchorská studánka a Maxův potokVydáte-li se od Rýchorské boudy po zelené turistické značce směrem na Slunečnou stráň, dojdete po 200 metrech za mírného klesání k Rýchorské studánce. Vyvěrá ve svahovém prameništi více informací...

Turistické rozcestí Kutná - Rýchory

Turistické rozcestí Kutná - RýchoryTuristické rozcestí leží v lese pod vrcholem Kutné, nedaleko Rýchorské Boudy. Procházejí tudy tyto značené trasy: červená SV směrem - Rýchorský kříž, Roh hranic, Horní Albeřice, více informací...

Dolní Malá Úpa, U kostela

Dolní Malá Úpa, U kostelaJako malá holka jsem jezdila s rodičema do této vesničky a celý roky jsem si myslela, že je to Horní Malá Úpa. Když jsem se ale více informací...

Dolní a Horní Malá Úpa + Pohádková stezka

Dolní a Horní Malá Úpa + Pohádková stezkaJedeme skoro až k hranicím s Polskem. Malá Úpa není takové středisko jako např. Špindlerův Mlýn, to ale může zaujmout toho, kdo nemá rád davy lidí. Zvlášť Dolní Malá více informací...

Malý okruh kolem Horního Maršova

Malý okruh kolem Horního MaršovaVážení přátelé Turistiky i turistiky,tentokrát Vás pozvu na malý okruh okolo Horního Maršova.Do Hiorního Maršova se dostanete  autobusem z Prahy,Hradce Králové,Vrchlabí nebo z Pece pod Sněžkou,př&i více informací...

Krkonoše - Malá Úpa - Spálený Mlýn

Krkonoše - Malá Úpa - Spálený MlýnMalá Úpa je rozptýlená horská obec v chránenej zóne Krkonošského národného parku v nadmorskej výške približne 900 m. n. m. v údolí Malé Úpy a jej více informací...

Velký okruh kolem Horního Maršova

Velký okruh kolem Horního MaršovaVážení přátelé Turistiky i turistiky,tentokrát Vás pozvu na velký okruh kolem Horního Maršova v Krkonoších.Do Horního Maršova se dostanete nejlépe autobusem  z měst a obcí na více informací...

turistické rozcestí Velká Úpa - křižovatka, sout

turistické rozcestí Velká Úpa - křižovatka, soutok Úpy s Malou ÚpouTuristický rozcestník, který se nachází u soutoku Úpy s Malou Úpou, ukazuje turistům cestu do dvou směrů. Po značce žluté ve směru soutok Úpy s Malou více informací...

Horní Maršov

Horní MaršovHorní Maršov leží v Severních Čechách, západně od města Vrchlabí. Městečko se rozkládá pod vrcholky kopců Krkonoš. Horní Maršov leží mezi dvěma krkonošskými lyžařskými středisky a více informací...

turistické rozcestí Horní Maršov - bus

turistické rozcestí Horní Maršov - busTuristický rozcestník, který se nachází u autobusové zastávky v Horním Maršově, ukazuje turistům cestu do tří směrů. Po žluté značce ve směru Janské Lázně, Modrokamenná bouda, více informací...

Pohádková stezka Malou Úpou

Pohádková stezka Malou Úpou10 pohádkových zastavení je rozmístěno na malebná místa v Malé Úpě. Každé zastavení se skládá z panelu s Pohádkou od slavné spisovatelky paní Marie Kubátové, přeloženou více informací...

Tipy z mistopisy.cz:

Rozhledna na Černé hoře

Netradiční rozhledna, která je tvořena bývalým sloupem lanovky, se nachází na krkonošské Černé hoře u Janských Lázní. Je čtvrtou nejvýše položenou rozhlednou v Česku. Vyhlídková terasa pro 30 osob je ve výšce 21 m nad terénem. více informací...

Rozhledna Eliška

Na návrší Stachelberg (632 m) nad místní částí Trutnov-Babí byla v roce 2014 postavena dřevěná rozhledna Eliška více informací...

Dřevěná kaple sv. Vavřince na Sněžce

Nejstarší budovou na Sněžce (1 603 m n. m.) je 14 m vysoká rotundová kaple sv. Vavřince. více informací...

Rozhledna Stezka korunami stromů Krkonoše

Na úpatí Černé hory v jednom z hlavních horských center – Janských Lázních vyrostla rozhledna se stezkou, která provede návštěvníky od kořenů stromů po jejich vrcholky. více informací...

Rozhledna Hnědý vrch

Rozhledna Hnědý vrch byla v roce 2009 postavená na stejnojmenném vrchu (1 207 m n. m.), který se nachází jihozápadně od Pece pod Sněžkou. Věž se nachází u horní stanice lanové dráhy více informací...

Kam si můžete zajet na nejbližší golf? (řazeno podle vzdálenosti)
Golf Club Mladé Buky Golf & Country Club Prosečné Queen's Park Golf Club Myštěves Golf Club Na Vrších Golfové hřiště Hrádek

Horní Albeřice - přejít zpět na:

:: chaty a chalupy s bazénem :: dovolená léto v ČR :: chaty a chalupy u vody :: na horách :: ubytování u sjezdovky :: vánoční pobyty :: Silvestr 2024 :: chaty a chalupy přímo od majitele :: jarní prázdniny 2025 :: rezervační systém ubytování :: ochrana osobních údajů
Můj výběr objektů

Do 'Mého výběru' lze přidávat objekty, které Vás zaujmou. Tlačítko 'přidat do výběru', je přístupné pouze na prezentacích objektů. Objekty ve výběru zůstanou i po odchodu z katalogu až do příštího návratu.