Kde jsem: Chaty a chalupy   Katalog 2024   Bukovina u Čisté   Tipy na výlet

Tipy na výlet v Bukovině u Čisté a okolí

Obec Bukovina u Čisté leží asi 11 km jihovýchodně od Jilemnice a 12 km západně od Hostinného. Bukovina je údolní vsí, která v horní částí přiléhá ke Studenci a východním směrem údolí navazuje na obec Dolní Kalná. Dolní část mírně svažitého údolí má název Karlov. Trvalé bydliště má v obci 204 obyvatel. Více informací o obci na MÍSTOPISY.cz. Také zde najdete přehledně atrakce a tipy na výlety Bukovina u Čisté - Krkonoše.
Vyberte si, co Vás v okolí Bukoviny u Čisté zajímá:

Bukovina u Čisté - kam na výlet?

Turistické cíle v okolí:
ZOO Safari Park Dvůr Králové

Tipy z turistika.cz:

turistické rozcestí Horka u Staré Paky

turistické rozcestí Horka u Staré PakyTuristický rozcestník, který se nachází při silnici v Horkách u Staré Paky, ukazuje turistům cestu do dvou směrů. Po značce zelené ve směru Horka - Nová více informací...

turistické rozcestí Studenec - Sokolovna

turistické rozcestí Studenec - SokolovnaTuristický rozcestník, který se nachází u Sokolovny ve Studenci, ukazuje turistům cestu po červené značce ve směru Nová Paka, Levínská Olešnice - Pod Stráží, Martinice v více informací...

Studenec

Studenec - tip na výletPopis zámku: Ves Studenec leží 7 km severně od Nové Paky. Zámek leží uprostřed obce, poblíž kostela sv. Jana Křtitele, na okraji parku. Původní tvrz, později více informací...

Rozhledna Kozinec u Vidochova

Rozhledna Kozinec u VidochovaAutem přijíždíme do Nové Paky, odstavujeme ho na parkovišti v ulici Stanislava Suchardy a vyrážíme na výlet jehož vrcholem bude návštěva rozhledny Kozinec u Vidochova.Z Nové více informací...

Borovnice - Kozinec - Nová Paka

Borovnice - Kozinec - Nová Paka - tip na výletPodzvičinsko je kraj turisty silně podceňovaný. Nejsou tu žádné horské štíty, hluboká skalní města, ani řeky plné vodopádů a tak, co by tady turista vlastně pohledával? více informací...

Borovnice - Pecka - Krkonošská vyhlídka - Lázně

Borovnice - Pecka - Krkonošská vyhlídka - Lázně BělohradDalší krásná vyhlídková trasa Podzvičínskem začíná na vlakové zastávce Borovnice. Končí v Lázních Bělohrad, to znamená zde "odložit přibližovadlo" a sednout na vlak. Žádný více informací...

Levínská Olešnice - železniční stanice

Levínská Olešnice - železniční staniceZastávka vlaku více informací...

Přes Staropacké hory

Přes Staropacké horyTrasa začíná na železniční zastávce Levínská Olešnice, odkud se vydáme podél trati a po několika krocích vlevo k rozcestníku a dále po zelené značce stále podle více informací...

Noční výstup na Sněžku

Noční výstup na Sněžku - tip na výletDolní Kalná - Kunčice n/L. - Černý Důl - Liščí hora - Výrovka - Luční bouda - Sněžka - Špindlerův Mlýn více informací...

turistické rozcestí U Borovnice

turistické rozcestí U BorovniceTuristický rozcestník, který se nachází jižně od obce Borovnice, ukazuje turistům cestu do dvou směrů. Po značce žluté ve směru Horka - Borovnice, Pecka a po více informací...

Borovnice, Pecka, Borovnice

Borovnice, Pecka, BorovnicePoslední den dovolené  na programu výlet do městečka a hradu Pecka. Bylo to po žluté.  Ta to trochu obcházelo, ale my jsme už věděli, že na více informací...

Větrný mlýn Borovnice

Větrný mlýn Borovnice - tip na výlet                               Větrný mlýn Borovnice 21.8.2020 Borovnice, Královéhradecký, okres: Trutnov Hezky znova vybudovaná památka (rok 2020) na více informací...

turistické rozcestí Stupná

turistické rozcestí StupnáTuristický rozcestník, který se nachází v obci Stupná, ukazuje turistům cestu po modré značce ve směru Nová Paka, Vrchovina - U Borovnice, Borovnice (žst), Borovnice (trafostanice), Zadní více informací...

Přírodní památka Strž ve Stupné

Přírodní památka Strž ve Stupné - tip na výletStrž ve Stupné je zajímavým geomorfologickým prvkem, hlubokou roklí západně od dolního konce Vidochova, dnes součásti Stupné na Novopacku. Rokle dlouhá přibližně 650 metrů klesá ve více informací...

Kunčická lanovka (nákladní) Krkonoše

Kunčická lanovka (nákladní) Krkonoše                    Kunčická lanovka (nákladní) Krkonoše 20.8.2020 nejdelší nákladní středoevropská lanovka (8 km zaokr.)  Vede mezi Černým Dolem a Kunčicemi na více informací...

Martinice v Krkonoších - železniční stanice

Martinice v Krkonoších - železniční staniceZastávka vlaku. Zde nebo v nejbližším okolí jsou k dispozici tyto služby:prostory pro cestující více informací...

turistické rozcestí Martinice v Krkonoších - žst

turistické rozcestí Martinice v Krkonoších - žst.,nádražíTuristický rozcestník, který se nachází u železničního nádraží v Martinicích v Krkonoších, ukazuje turistům cestu po červené značce ve směru Nová Paka, Levínská Olešnice, Pod Stráž& více informací...

Pěšky i s kolem, kolem Martinických rybníků

Pěšky i s kolem, kolem Martinických rybníků - tip na výletVážení přátelé turistiky i Turistiky, rád bych Vás pozval na vycházku kolem Martinických rybníků, kde je celkem nová Naučná stezka U Mlejna. Martinické rybníky se nečekaně více informací...

Z Martinic do Horní Branné

Z Martinic do Horní BrannéVážení přátelé turistiky i Turistiky, tentokrát Vás pozvu na výlet z Martinic v Krkonoších do Horní Branné. Do Martinic se dostanete vlakem ze Staré Paky, Kolína více informací...

turistické rozcestí Borovnice

turistické rozcestí BorovniceTuristický rozcestník, resp. směrníky, které jsou umístěny na trafostanici v obci Borovnice, ukazují turistům cestu po modré značce ve směru Nová Paka, Vrchovina, Stupná, Borovnice (žst) více informací...

Staropacké hory

Staropacké horyStaropacké hory je 3 km dlouhý výrazný hřbet severně od Nové Paky. Hřbetu dominují dva vrchy, Staropacká hora (578) a vrch Levín. Lokalitu protínají dvě značené více informací...

Přírodní památka Novopacký vodopád

Přírodní památka Novopacký vodopádPřírodní památka Novopacký vodopád byla vyhlášená v roce 1980 na rozloze 3,8 ha v severní části Přírodního parku Sýkornice, který se nachází východně od Nové Paky n více informací...

Novopacké vodopády (Sýkornické)

Novopacké vodopády (Sýkornické)Nádherné vodopády na Malém potoku. Proto je vhodné navštívit po dešti resp. na jaře. U dolního vodopádu je vytvořen skalní převis. více informací...

kříž - Ježíš - Nová Paka - Podlevín - Vrchovina

kříž - Ježíš - Nová Paka - Podlevín - VrchovinaKamenný podstavec s křížem a Ježíšem byl vytvořen v roce 1775. Nachází se u polní cesty vedoucí k vrchovinské vodní nádrži, která za mých mladých let více informací...

Turistické rozcestí Staropacké hory

Turistické rozcestí Staropacké horyRozcestí leží v lesích Staropackých hor. Procházejí tudy dvě turisticky značené cesty - zelená z Levínské Olešnice a Ždírce do Staré Paky, Zboží, Úbyslavic, Lužan, Konecchlumí více informací...

Sýkornice

Přírodní park Sýkornice má rozlohu asi 4 ha a jak se dozvídáme z cedule, park je považován za plíce celého Novopacka. Severní hranici přírodního parku tvoří více informací...

Turistické rozcestí Hvězda, bývalý lom

Turistické rozcestí Hvězda, bývalý lomRozcestí leží nedaleko bývalého lomu Hvězda nad Starou Pakou. Procházejí tudy dvě turisticky značené cesty - zelená z Levínské Olešnice a Ždírce do Staré Paky, Zboží, více informací...

Stupenský kostelík

Stupenský kostelíkNa nádherném místě, asi 1 km nad Stupnou, stojí na kopci s dalekým výhledem tento malý kostelík se hřbitovem. Je zasvěcen sv. Máří Magdaléně. Původně zde více informací...

Bývalý lom Hvězda

Bývalý lom HvězdaLom hvězda obsahuje pozemky 830/5, 835/1, na katastrálním území Stará Paka. Oba tyto pozemky jsou v soukromém vlastnictví a je na ně vstup zakázán.  Bývalý lom více informací...

Nová Paka, Štikov - Pecka - Nová Paka, Štikov

Nová Paka, Štikov - Pecka - Nová Paka, ŠtikovZákladní tábor jsme vybudovali v hotelu Štikov u Nové Paky. Vyšli jsme po zelené TZ a po půl hodině jsme došli k prameni "Elixír života". U více informací...

Štikov - Nová Paka - Kumburk - Nová Paka - Štikov

Štikov - Nová Paka - Kumburk - Nová Paka - ŠtikovNa túru jsme se vypravili z hotelu Štikov. Po zelené TZ jsme došli do Nové Paky. Na Masarykově náměstí jsme si prohlédli děkanství, kostel sv. Mikuláše, více informací...

Pecka, hrad i okolí

Pecka, hrad i okolíAť už se blížíte k Pecce od Dvora Králové nebo od Nové Paky, první, co vás napadne je, že tohle má tedy k hradu velmi daleko. více informací...

Nová Paka - Auto Moto museum

Nová Paka - Auto Moto museumSměřujeme do Podkrkonoší, do Nové Paky, za vůní benzínu, za motorovými dědečky do muzea historických automobilů a motocyklů.   Muzeum historických automobilů a motocyklů najdeme v prostorách areálu více informací...

Nová Paka - Auto-Moto Museum, Autogalerie V.I.T.

Nová Paka - Auto-Moto Museum, Autogalerie V.I.T.V.A.R.Muzeum historických automobilů a motocyklů najdeme v prostorách areálu Autogalerie V.I.T.V.A.R. - prodejce Peugeot v krkonošské ulici při výjezdu z Nové Paky ve směru na Krkonoše. více informací...

Nová Paka - klášterní kostel Nanebevzetí Panny M

Nová Paka - klášterní kostel Nanebevzetí Panny MarieNová Paka - dominantou města je klášterní kostel Nanebevzetí Panny Marie, který byl vystavěn dle projektu Kryštova Dientzenhofera v letech 1709-24, dokončen a zařízen byl více informací...

Nová Paka - pamětní deska Stanislav Sucharda

Nová Paka - pamětní deska Stanislav SuchardaV Kotíkově ulici v Nové Pace nedaleko autobusového nádraží po levé straně ve směru k silnici Praha - Špindlerův Mlýn nám na budově bývalého zubního střediska více informací...

Restaurační rozcestník Stará Paka

Restaurační rozcestník Stará PakaV zahradě domu ve Staré Pace se nachází rozcestník udávající směr a vzdálenost k místním bližším i vzdálenějším vyhlášeným restauracím a hospodám. více informací...

Tipy z mistopisy.cz:

Rozhledna Kozinec

Telekomunikační věž sloužící zároveň jako rozhledna byla zpřístupněna v roce 2009 nedaleko vrcholu Kozinec (608 m) u obce Vidochov u Nové Paky. více informací...

Dřevěný kostel sv. Mikuláše v Nové Pace

Kostelík sv. Mikuláše v Nové Pace je soukromým majetkem a stojí v soukromé zahradě pana Adama Kretschmera. více informací...

Hrad Pecka

Malebná silueta hradu Pecka dominuje vrchu nad stejnojmenným městysem, v krajině mezi Novou Pakou a Zvičinou. Hradu se také říká "perla Podkrkonoší". více informací...

Kam si můžete zajet na nejbližší golf? (řazeno podle vzdálenosti)
Golf & Country Club Prosečné Golf Club Semily Golf Club Mladé Buky Queen's Park Golf Club Myštěves Golf Club Harrachov

Bukovina u Čisté - přejít zpět na:

:: chaty a chalupy s bazénem :: dovolená léto v ČR :: chaty a chalupy u vody :: na horách :: ubytování u sjezdovky :: vánoční pobyty :: Silvestr 2024 :: chaty a chalupy přímo od majitele :: jarní prázdniny 2025 :: rezervační systém ubytování :: ochrana osobních údajů
Můj výběr objektů

Do 'Mého výběru' lze přidávat objekty, které Vás zaujmou. Tlačítko 'přidat do výběru', je přístupné pouze na prezentacích objektů. Objekty ve výběru zůstanou i po odchodu z katalogu až do příštího návratu.