Kde jsem: Chaty a chalupy   Katalog 2024   Véska   Tipy na výlet

Tipy na výlet ve Vésce a okolí

Obec Heřmanice u Oder a cca 0,5 km vzdálená místní část Véska se nacházejí 20 km severozápadně od Nového Jičína. Trvalé bydliště má v obci 362 obyvatel. Více informací o obci na MÍSTOPISY.cz. Také zde najdete přehledně atrakce a tipy na výlety Véska - Beskydy.
Vyberte si, co Vás v okolí Vésky zajímá:

Véska - kam na výlet?

Turistické cíle v okolí:
Poodří Kružberská přehrada

Tipy z turistika.cz:

Heřmanice u Oder

Heřmanice u OderHeřmanice u Oder leží severozápadním směrem od města Odry. Součástí obce je nedaleká osada Véska. Obec se rozkládá ve středu přírodního parku Oderské vrchy. Východním směrem více informací...

Kamenný potok

Kamenný potokKamenný potok pramení v nadmořské výšce 540 metrů, severním směrem nedaleko kostela v obci Kamenka. Potok teče k jižnímu okraji obce Kamenka, kde se stáčí východním více informací...

Kamenka

Kamenka - tip na výletObec Kamenka je místní částí města Odry a rozkládá se severním směrem od města. Zástavba v obci je soustředěna kolem silnice vedoucí z Oder do Vítkova. více informací...

Kamenný potok

Kamenný potokRozcestí Kamenný potok je orientační místo na zelené turistické trase a nachází se v severní části přírodního parku Oderské vrchy a u jižního okraje obce Dolejší více informací...

Nad Čermenkou

Nad Čermenkou - tip na výletNad Čermenkou je rozcestí a orientační místo na zelené turistické trase a nachází se západním směrem od obce Kamenka. Rozcestník je umístěn na stromě na okraji více informací...

Stará cesta

Stará cestaStará cesta je rozcestí a orientační místo na červené turistické trase a nachází se severním směrem od obce Kamenka. Rozcestník je umístěn na stromě v místě více informací...

Na Čermence

Na ČermenceNa Čermence je název přírodní památky, kterou najdeme západním směrem od osady Kaménka v lesním porostu. Severním směrem od přírodní památky leží městečko Vítkov, východním směrem více informací...

Dolejší Kunčice

Dolejší KunčiceObec Dolejší Kunčice je místní částí města Fulnek a leží severozápadním směrem od města. Obec se rozkládá v severní části přírodního parku Oderské vrchy. Obcí protéká více informací...

Klokočov - železniční stanice

Klokočov - železniční stanice - tip na výletZastávka vlaku více informací...

Lom Jakubčovice nad Odrou

Lom Jakubčovice nad OdrouLidská činnost mění tvář krajiny tu k lepšímu, častěji spíš horšímu, některé takové zásahy raději nevyhledávat. Někdy ovšem je zásah tak gigantický, že ho přehlédnout nemůžeme. více informací...

Jakubčovice nad Odrou - Schroschova kaple

Jakubčovice nad Odrou - Schroschova kapleAčkoliv jsou Jakubčovice nad Odrou poměrně velkou obcí (přes 650 obyvatel), neměly nikdy kostel. Místní sedláci prý byli tak lakotní, že se na výstavbu většího objektu více informací...

Heřmánky

Heřmánky - tip na výletHeřmánky leží severozápadním směrem od města Odry. Severním směrem od obce je městečko Vítkov, západním směrem se rozprostírá rozlehlý vojenský prostor Libavá a východním směrem více informací...

Heřmánky - Na Rozcestí

Heřmánky - Na RozcestíHospodu se skutečně svérázným interiérem jsem objevil v Heřmánkách u Oder. Pro někoho možná trošku neznámé místo, nicméně oblast Oderských vrchů ukrývá nejedno překvapení. Součást N více informací...

Jakubčovice nad Odrou

Jakubčovice nad Odrou - tip na výletJakubčovice nad Odrou najdeme převážně na pravém břehu řeky Odry, severozápadním směrem od města Odry. Severovýchodním směrem od obce je město Fulnek a severozápadním směrem městečko více informací...

Rašeliniště Kamenka

Rašeliniště KamenkaAsi 2 km severně od Kamenky v nadmořské výšce 470 – 480 m n. m. se na Prameništi Pekelného potoka nachází rašeliniště, které je jedním z více informací...

Heřmánky - železniční stanice

Heřmánky - železniční staniceZastávka vlaku více informací...

Heřmánky - u žst.

Heřmánky - u žst.Rozcestí Heřmánky - u železniční stanice je orientační místo na zelené turistické trase a nachází se 200 metrů severozápadně od železniční stanice v obci Heřmánky. Rozcestník více informací...

Tošovice - kostel sv. Martina

Tošovice - kostel sv. Martina - tip na výletVesnice Tošovice, součást nedalekých Oder je všeobecně zapsaná ve známost díky středisku letní i zimní zábavy Heipark. Ovšem v samotné obci najdeme minimálně jednu pozoruhodnou stavbu, více informací...

HEIpark v Tošovicích

HEIpark v TošovicíchJedeme do Tošovic :autem přímo do Tošovic. A nebo vlakem do Suchdolu nad Odrou do Fulneku a z Fulneku busem do Tošovic na zastávku u kostela více informací...

Pecovský potok

Pecovský potok více informací...

Webkamera - Odry - Bobová dráha (Tošovice),Al

Webkamera  - Odry  -  Bobová dráha (Tošovice),Alpine CoasterV zimě sjezdovka, v létě areál s bobovou dráhou. To je Alpin Coaster Tošovice u Oder. Dále je k dispozici: Lanové centrum, rodeo býk, bungee trampolínu více informací...

Nová Ves

Nová VesNová Ves je orientační místo a rozcestí na žluté turistické značce a nachází se severozápadně od města Odry. Rozcestník je umístěn v osadě Nová Ves na více informací...

Heipark Tošovice – Bobová dráha

Heipark Tošovice – Bobová dráhaŽe jsou v poslední době zimy čím dál pitomější je už známý fakt. Aby však majitelé leckdy velkolepých areálů zcela nepřišli o přísun financí v době, více informací...

Vodní mlýn Wesselsky

Vodní mlýn Wesselsky                                  Vodní mlýn Wesselsky při řece Odře 742 36 Odry, č. Loučky více informací...

3. etapa 10 000 kroků - Loučky – Nový Jičín

3. etapa 10 000 kroků - Loučky – Nový JičínDnes nás nejprve čeká vycházka nebo spíše bychom doporučovali cyklovýlet po Oderských vrších, abychom se v závěru dostali do „města klobouků“. Z Louček od mlýna pokračujeme po cyklostezce více informací...

Husí potok

Husí potokV Moravskoslezském kraji, na svazích Oderských vrchů pramení v nadmořské výšce 480 m potok zvaný Husí potok. Je přítokem řeky Odry a jeho délka je od více informací...

Klokočůvek - hostinec

Klokočůvek - hostinecKlokočůvek - hostinec je rozcestí a orientační místo na zelené turistické trase a nachází se v jižní části obce Klokočůvek a jak název napovídá v blízkosti více informací...

Odry-Loučky - železniční stanice

Odry-Loučky - železniční staniceZastávka vlaku. Zde nebo v nejbližším okolí jsou k dispozici tyto služby:přístupnost pro zrakově postižené více informací...

Panna Maria ve skále (Mariastein)

Panna Maria ve skále (Mariastein)Poutní místo Panny Marie ve skále se nachází na území Spálova nedaleko Klokočůvku v údolí řeky Odry. K poutnímu místu se vztahuje řada legend a pověstí. více informací...

Stříbrné doly

Stříbrné dolyStříbrné doly je rozcestí a orientační místo na zelené turistické značce a nachází se severozápadním směrem od města Fulnek. Rozcestník je umístěn na okraji lesa zvaného více informací...

Klokočůvek

KlokočůvekObec Klokočůvek je místní část města Odry a rozkládá se severozápadním směrem od města. Obec leží v oblasti přírodního parku Oderské vrchy a na levém břehu více informací...

Bouda U Kohouta

Bouda U KohoutaRozcestí Bouda U Kohouta je křižovatkou zelené turistické trasy a červeně značeného vycházkového okruhu a najdeme jej severozápadním směrem od města Fulnek. Rozcestník je umístěn u více informací...

Nové Vrbno

Nové VrbnoOsada Nové Vrbno je místní částí obce Větřkovice a najdeme ji jižním směrem od obce. Osada je obklopena malebnými lesy. Jižním směrem od osady se nachází více informací...

Vrásový soubor u Klokočůvku

Vrásový soubor u KlokočůvkuVrásový soubor u Klokočůvku je přírodní památka a jak název napovídá leží u obce Klokočůvek jižním směrem na levém břehu řeky Odry. Severním směrem od přírodní více informací...

Hrb

HrbVrchol Hrb ( 533 m.n.m.) se zvedá v oblasti přírodního parku Oderské vrchy, v prostoru mezi obcemi Spálov a Heřmánky. Ze železniční stanice Heřmánky je tento více informací...

Dobešovský potok

Dobešovský potokDobešovský potok je orientační místo a rozcestí na žluté turistické značce. Toto rozcestí najdeme severním směrem od obce Dobešov a u toku Dobešovského potoka. Jihovýchodním směrem více informací...

Suchá Dora

Suchá DoraSuchá Dora je přírodní rezervace, kterou najdeme jižním směrem od silnice vedoucí z obce Jakubčovice nad Odrou do obce Spálov. Přírodní rezervace se rozkládá v polovině více informací...

Vrchy - silnice

Vrchy - silnice více informací...

Tipy z mistopisy.cz:

Hrad a zámek Fulnek

Zámek ve Fulneku je nemovitá kulturní památka na Zámeckém návrší východně od centra města. Památková ochrana od roku 1958 zahrnuje komplex budov Dolního a Horního zámku. více informací...

Rozhledna Na Olšové

Rozhledna se nachází návrší Olšová (475 m) u osady Pohoř (část města Odry), cca 10 km severozápadně od Nového Jičína. Dřevěná rozhledna na kamenném soklu byla postavena v roce 2014. Na rozhlednu vysokou přes 17 m vede 64 schodů. více informací...

Veselská rozhledna u Oder

Veselská rozhledna u Oder vzniklav roce 2018 na návrší Veselí u Oder (místní část města Oder) více informací...

Zřícenina hradu Vikštejn

Hrad Vikštejn stával na vysokém skalnatém vrchu nad řekou Moravicí u obce Radkov, asi 5 km severně od Vítkova. více informací...

Kam si můžete zajet na nejbližší golf? (řazeno podle vzdálenosti)
Golf Club Radíkov Silesia Golf Resort Kravaře Golf Búřov Derby Golf Club Slušovice Golf Club Lázně Kostelec

Véska - přejít zpět na:

:: chaty a chalupy s bazénem :: dovolená léto v ČR :: chaty a chalupy u vody :: na horách :: ubytování u sjezdovky :: vánoční pobyty :: Silvestr 2024 :: chaty a chalupy přímo od majitele :: jarní prázdniny 2025 :: rezervační systém ubytování :: ochrana osobních údajů
Můj výběr objektů

Do 'Mého výběru' lze přidávat objekty, které Vás zaujmou. Tlačítko 'přidat do výběru', je přístupné pouze na prezentacích objektů. Objekty ve výběru zůstanou i po odchodu z katalogu až do příštího návratu.