Kde jsem: Chaty a chalupy   Katalog 2024   Těrlicko   Tipy na výlet

Tipy na výlet v Těrlicku a okolí

Obec Těrlicko se nachází mezi městy Havířov a Český Těšín na svazích Těšínské pahorkatiny. Trvalé bydliště má v obci 4852 obyvatel. Více informací o obci na MÍSTOPISY.cz. Také zde najdete přehledně atrakce a tipy na výlety Těrlicko - Severní Morava a Slezsko.
Vyberte si, co Vás v okolí Těrlicka zajímá:

Těrlicko - kam na výlet?

Turistické cíle v okolí:
Morávka - vodní nádrž

Tipy z turistika.cz:

Těrlicko

TěrlickoTěrlicko leží jihovýchodním směrem od města Havířov a u západního břehu stejnojmenné přehradní nádrže Těrlicko. Ve zbývajících třech směrech od obce se rozkládají nevelké lesní porosty více informací...

TěrlickoU východního okraje obce Horní Těrlicko a na západním břehu vodní nádrže Těrlicko stojí pozdně barokní zámeček. Zámek je nevelká jednopatrová budova, obdélníkového půdorysu s mansardovou více informací...

Těrlicko - Zadky

Těrlicko - Zadky - tip na výletTěrlicko - Zadky je orientační místo a rozcestí na modré turistické značce a najdeme jej na východním břehu vodní nádrže Těrlicko a v západní části osady více informací...

Životice

ŽivoticeObec Životice je městskou částí města Havířov a najdeme ji u východního okraje města. Na území obce byly založeny rozsáhlé ovocné sady. V severní části obce více informací...

Havířov - Životice

Havířov - Životice - tip na výletDo Havířova - Životic jsem se vydala na prohlídku Památníku životické tragédie - památníku protifašistického odboje. Ale nějak špatně jsem se podívala na internet a tak více informací...

Larischův letohrádek

Larischův letohrádekV západní části osady Kostelec, která je místní částí obce Těrlicko stojí zajímavá stavba a to Larischův letohrádek. Střed budovy tvoří dvoupatrová válcová stavba, kterou zakrýv&aac více informací...

Soběšovice

SoběšoviceSoběšovice leží na pravém břehu přehradní nádrže Žermanice. Jedná se o významnou rekreační obec. Na jejím území byla postavena velké rekreační střediska. U severního okraje obce více informací...

Havířov Podlesí - Merkur

Havířov Podlesí - MerkurHavířov Podlesí - Merkur je rozcestí a orientační místo na červené turistické značce. Rozcestník najdeme jak název napovídá u hotelového domu Merkur ve východní části města více informací...

Havířov - bus

Havířov - bus - tip na výletHavířov - bus je rozcestí a orientační místo na červené turistické značce. V blízkosti tohoto rozcestí je autobusové nádraží Havířov. Rozcestník se nachází v jihovýchodní čás více informací...

Těrlicko - kostel na Kostelci

Těrlicko - kostel na KostelciNa vrchu Kostelec v obci Těrlicko v blízkosti hlavní cesty vedoucí do Českého Těšína stojí kostel sv. Vavřince. Kostel byl postaven během let 1889-1891 stavitelem Johnischem více informací...

Okolo Žermanické nádrže

Okolo Žermanické nádržeNa výlet i koupačku okolo Žermanické přehrady Výlet okolo Žermanické přehrady má jen samá pozitiva. Nečekají vás žádné velké kopce, a přesto budete mít pěkný rozhled. Nemáte více informací...

Kostelec

Kostelec - tip na výletOsada Kostelec je místní částí obce Těrlicko a rozkládá se severovýchodně od obce a na pravém břehu přehradní nádrže Těrlicko. Ve středu obce najdeme muzeum Polský více informací...

Žermanice

ŽermaniceObec Žermanice najdeme jižním směrem od města Havířov. Obec Žermanice tvoří pomyslnou vstupní bránu do rekreační oblasti, která se rozkládá kolem vodní plochy stejnojmenné přehradní nádrže více informací...

Žermanický lom

Žermanický lom - tip na výletŽermanický lom je přírodní památka, kterou najdeme v blízkosti severovýchodního okraje přehradní hráze přehrady Žermanice. Severním směrem od přírodní památky leží město Havířov, jihozápad více informací...

Životice - hájenka

Životice - hájenkaŽivotice - hájenka je rozcestí červené a zelené turistické trasy a nachází se u severního okraje obce Životice. Rozcestník je umístěn na okraji lesa u křižovatky více informací...

Horní Bludovice

Horní BludoviceHorní Bludovice leží v těsné blízkosti města Havířova, u jeho jižní části. Obec se rozkládá v údolí řeky Lučiny a mezi dvěma přehradními nádržemi Žermanice a více informací...

Žermanice - Dukla

Žermanice - DuklaŽermanice - Dukla je orientační místo a rozcestí na modré turistické značce a nachází se na východním břehu vodní nádrže Žermanice v rekreační obalsti a u více informací...

Stará řeka

Stará řeka - tip na výletStará řeka je přírodní památka, kterou najdeme u jižního okraje obce Horní Bludovice na pravém břehu řeky Lučiny a nedaleko jejího toku. Severním směrem od přírodní více informací...

Soběšovice - Informační centrum

Soběšovice - Informační centrumBeskydské informační centrumInformační centrum Vám poskytne informace o společenských, kulturních a sportovních akcích ve městě a také v Beskydech. Dále máte možnost zajistit si ubytování čí více informací...

Kostelec památník

Kostelec památníkV osadě Kostelec, která je místní částí obce Těrlicko se nachází Památník letecké tragédie. Památník stojí na okraji lesa severním směrem od kostela svatého Vavřince. Nedaleko více informací...

Pod Kostelcem

Pod KostelcemPod Kostelcem je rozcestí modré a žluté turistické značky a nachází se kilometr východním směrem od vodní nádrže Těrlicko. Rozcestník je umístěn u křižovatky méně frekventovaných více informací...

Dolany

DolanyDolany je orientační místo a rozcestí na zelené turistické značce. Toto rozcestí se nachází severním směrem od obce Životice a na okraji lesa. V okolí rozcestí více informací...

Na Pustkách

Na PustkáchNa Pustkách je rozcestí a orientační místo zelené a červené turistické trasy, která v těchto místech značí stejnou cestu. Rozcestník se nachází u křižovatky silnic v více informací...

Těrlicko

TěrlickoNa řece Stonávce byla uvedena do provozu v roce 1962 Těrlická vodní nádrž jako zásobárna užitkové vody na Těšínsku. Přehrada se stala rovněž střediskem rozsáhlé vodní více informací...

Žermanice

ŽermaniceVodní nádrž Žermanice se rozkládá severovýchodním směrem od města Frýdek-Místek. Přehrada je vystavěna na toku řeky Lučiny. Vodní nádrž byla vybudována jako zásobárna užitkové vody pro více informací...

Kotulova dřevěnka

Kotulova dřevěnka                                           Kotulova dřevěnka 23.6.2018 kulturní památka, Muzeum Těšínska Kotulova více informací...

Bludovice - rozcestí

Bludovice - rozcestíRozcestí Bludovice najdeme nedaleko jižního okraje obce Horní Bludovice. Tímto rozcestím procházejí červená a zelené turistická trasa. Jižním směrem z rozcestí vedou obě značky k Žermanické více informací...

Pramen Volontérského potoka

Pramen Volontérského potoka více informací...

Stonávka

StonávkaŘeka Stonávka pramení v oblasti Moravskoslezských Beskyd, na východním úbočí vrcholku Čupel ( 872 m.n.m.) a v nadmořské výšce 750 metrů. Stonávka je označována jako pstruhová více informací...

Dřevěná zvonice v Domaslavicích na Volovci

Dřevěná zvonice v Domaslavicích na VolovciNedaleko Voloveckého potoka pod plochým stejnojmenným návrším, výrazným geografickým bodem Dolních Domaslavic, na asfaltové cestě do Třanovic (tj. silnice kolem domaslavské školy) stojí opravená více informací...

Stanislavice

StanislaviceOsada Stanislavice je místní částí Českého Těšína a leží západním směrem od města. Stanislavice se rozkládají na západním úpatí kopce Nad Bučníkem ( 347 m.n.m.) a více informací...

Albrechtice - Zámostí

Albrechtice - ZámostíZámostí je osada, rozkládájící se nedaleko východního okraje obce Albrechtice. Rozcestí Albrechtice - Zámostí najdeme u jižního okraje této osady. Rozcestí je křižovatkou dvou turistických tras více informací...

Havířov – Nymfa (Sedící, Velká ... žena, Eva)

Havířov – Nymfa (Sedící, Velká ... žena, Eva)Pod označením Nymfa si přeci jen představíme bytost poněkud éteričtější, ostatně původní název „Sedící žena“ je asi trefnější. Nakonec musíme si představit ženu nějakého havíře, když více informací...

Dolní Domaslavice

Dolní DomaslaviceObce leží na jižním břehu přehradní nádrže Žermanice. Domaslavice jsou využívány k letní rekreaci, najdeme zde penziony a v Dolních Domaslavicích také hotel. Blízká přehrada umožňuje více informací...

Hornodvorský potok

Hornodvorský potokHornodvorský potok najdeme severním směrem od obce Třanovice. Potok má dva prameny a pramení v nadmořské výšce 370 metrů. Oba pramneny jsou na stráni kopce, který více informací...

Brutalistní socha Směrník

Brutalistní socha SměrníkBrutalistní socha Směrník  Socha, která musí zmizet.  16.3.2014  Socha, jejímž autorem je Václav Uruba, stojí před budovou havířovského nádraží, které asi také půjde k zemi. Socha z více informací...

Havířovský lesopark Stromovka

Havířovský lesopark StromovkaHavířovský lesopark Stromovka  1.5.2015  Také město Havířov má svůj lesopark. Nachází nedaleko centra města v blízkosti ZŠ M.Kudeříkové.   Lesní porost zde byl uměle založen před více více informací...

Budova havířovského nádraží

Budova havířovského nádražíBudova havířovského nádraží  16.3.2014  Budova nádraží se nachází jak jinak než v Havířově na železniční stanici, trať 321. Byla postavena v tzv.bruselském stylu v šedesátých letech více informací...

Lučina

LučinaObec Lučina leží na levém břehu Žermanické přehrady jižním směrem od města Havířov. Přehradní nádrž byla postavena pro zadržení vody z jarního tání sněhu v více informací...

Havířov – Labyrint

Havířov – LabyrintPrapůvodní labyrint stál na Krétě a jak víme z bájí, král Mínós v něm ukrýval netvora, který se narodil jeho ženě, když se spustila s býkem. více informací...

Tipy z mistopisy.cz:

Rozhledna Soběšovice

Zajímavá rozhledna se nachází v centru obce Soběšovice v blízkosti nádrže Žermanice, zhruba 15 km severovýchodně od Frýdku-Místku. Věž je železná s dřevěným opláštěním, se zeleným nátěrem. více informací...

Dřevěný kostel sv. Petra a Pavla v Albrechticích

Tento kostelík, který najdeme v obci Albrechtice u Českého Těšína, byl vystaven v roce 1766 místo předchozího, také dřevěného, který byl poničen častými povodněmi. více informací...

Archeopark Chotěbuz-Podobora

Archeopark Chotěbuz se nachází na archeologické lokalitě hradiště Podoborav lesích nedaleko Českého Těšína. Archeopark byl jako replika slovanského hradiska průběžně budován již od roku 2001. více informací...

Dřevěný kostel Všech svatých v Sedlištích

Největším magnetem obce Sedliště u Frýdku-Místku, který ve středu obce nelze přehlédnout, je dřevěný kostelík Všech svatých více informací...

Kam si můžete zajet na nejbližší golf? (řazeno podle vzdálenosti)
Ropice Golf Resor Golf Resort Lipiny Golf Resort Ostravice Golf Klub Hukvaldy Park Golf Club Ostrava

Těrlicko - přejít zpět na:

:: chaty a chalupy s bazénem :: dovolená léto v ČR :: chaty a chalupy u vody :: na horách :: ubytování u sjezdovky :: vánoční pobyty :: Silvestr 2024 :: chaty a chalupy přímo od majitele :: jarní prázdniny 2025 :: rezervační systém ubytování :: ochrana osobních údajů
Můj výběr objektů

Do 'Mého výběru' lze přidávat objekty, které Vás zaujmou. Tlačítko 'přidat do výběru', je přístupné pouze na prezentacích objektů. Objekty ve výběru zůstanou i po odchodu z katalogu až do příštího návratu.