Kde jsem: Chaty a chalupy   Katalog 2024   Čermná ve Slezsku   Tipy na výlet

Tipy na výlet v obci Čermná ve Slezsku a okolí

Obec Čermná ve Slezsku leží na úpatí kopce Čermná na sedle, v oblasti Nízkého Jeseníku. Trvalé bydliště má v obci 391 obyvatel. Více informací o obci na MÍSTOPISY.cz. Také zde najdete přehledně atrakce a tipy na výlety Čermná ve Slezsku - .
Vyberte si, co Vás v okolí obce Čermná ve Slezsku zajímá:

Čermná ve Slezsku - kam na výlet?

Turistické cíle v okolí:
Kružberská přehrada

Tipy z turistika.cz:

Čermná ve Slezsku

Čermná ve SlezskuOpuštěný břidlicový důl, povrchový vchod více informací...

Čermná ve SlezskuObec Čermná ve Slezsku se rozkládá západním směrem od města Vítkov a v oblasti pohoří Nízkého Jeseníku. Severozápadně od obce se nachází vodní nádrž Kružberk a více informací...

Mléčný vrch

Mléčný vrch - tip na výletMléčný vrch ( 570 m.n.m.) se zvedá v oblasti pohoří Nízký Jeseník a nad jihovýchodním okrajem obce Svatoňovice. Stráně vrcholku jsou tvořeny rozlehlými poli, jen na více informací...

Černý důl

Černý důlČerný důl je přírodní památka v lesním porostu východním směrem od obce Svatoňovice. Západním směrem od obce je město Budišov nad Budišovkou a východním směrem městečko více informací...

Čermná

Čermná - tip na výletPotok Čermná pramení u severovýchodního okaje obce Čermná ve Slezsku u náspu železniční tratě a v nadmořské výšce 520 metrů. Potok Čermná teče nejprve východním směrem více informací...

Čermenský Mlýn

Čermenský MlýnČermenský mlýn je rozcestí a orientační místo na modré turistické trase a najdeme jej jihozápadním směrem od obce Čermná ve Slezsku u bývalého mlýna a v více informací...

Údolí Budišovky

Údolí BudišovkyÚdolí Budišovky je rozcestí zelené a modré turistické trasy a nachází se v údolí říčky Budišovky, jižním směrem od obce Svatoňovice. Rozcestník je umístěn u křižovatky více informací...

Pavelák I

Pavelák IRybník Pavelák I. byl vybudován na toku říčky Čermné v prostoru mezi obcí Čermná ve Slezsku a městem Vítkov. Východním směrem od tohoto rybníka se nachází více informací...

Svatoňovice

Svatoňovice - tip na výletObec Svatoňovice leží západním směrem od města Vítkov a východně od města Budišov nad Budišovkou. Svatoňovice se rozkládají v oblasti pohoří Nízký Jeseník. Od okrajových částí více informací...

Svatoňovice - Kružberk

Svatoňovice - KružberkJedeme do údolí řeky Moravice pod Kružberskou přehradou. Začínáme ve Svatoňovicích na zastávce ČD (trať 278).Pokračujeme po červené značce směr Kružberk, přehrada. Doporučuji udělat si první více informací...

Horka

HorkaVrchol Horka ( 582 m.n.m.) se zvedá v oblasti Oderských vrchů a nad severozápadním okrajem obce Klokočov. Na vrcholku kopce rostou dva osamocené stromy. V dolní více informací...

Nové Těchanovice

Nové Těchanovice - tip na výletOsada Nové Těchanovice je místní částí města Vítkov a najdeme ji severozápadním směrem od města. Severně od osady protéká řeka Moravice, která zde vytváří malebné údolí. více informací...

turistické rozcestí Vítkov - U ŽST

turistické rozcestí Vítkov -  U ŽSTRozcestník před vítkovským nádražím. ČTZ vede odtud přes Kamenný potok a Kaménku do Oder MTZ vede jedním směrem k autobusovému nádraží, pak do Podhradí, kolem hradu více informací...

Holý vrch

Holý vrch - tip na výletHolý vrch ( 573 m.n.m.) se zvedá mezi městem Budišov nad Budišovkou a obcí Svatoňovice. Stráně vrcholku tvoří pole. Na vrcholu kopce roste osamocený strom. U více informací...

Vítkov-Podhradí-Janské Koupele-Kružberk-Budišov

Vítkov-Podhradí-Janské Koupele-Kružberk-Budišov n.BJednu srpnovou sobotu, když manželka byla v práci jsem si vyrazil na solo akci - trochu delší tůru - 30km. Vlakem jsem dojel do Vítkova a více informací...

turistické rozcestí Vítkov BUS

turistické rozcestí Vítkov BUSTento rozcestník je umístěn u vítkovského autobusového nádraží, vede tudy MTZ vede jedním směrem  do Podhradí, kolem hradu Vikštejn přes Radkov a Melč do Štáblovic, druhým více informací...

Vítkov - kostol Nanebovzatia Panny Marie

Vítkov - kostol Nanebovzatia Panny MarieMesto Vítkov bolo založené pravdepodobne v 2. polovici 13. storočia Vítkem z Kravař. Neprehliadnuteľnou dominantou mestečka Vítkov je nádherný, novogotický kostol, nazývaný aj ,,vítkovská katedrála,, zasväten&ya více informací...

Kostel Nanebevzetí Panny Marie ve Vítkově

Kostel Nanebevzetí Panny Marie ve Vítkově - tip na výletKostel je postaven v novogotickém slohu, zasvěcený Nanebevzetí Panny Marie. Před jeho výstavbou proběhla soutěž a ze šedesáti došlých více informací...

Kružberská přehrada

Kružberská přehradaTato trasa prochází velmi pěkným údolím kolem toku řeky Moravice. V této části je kolem řeky řada rekreačních a chatových osad. Od železniční stanice ve Vítkově více informací...

Vítkov

VítkovMěsto Vítkov se rozkládá jihozápadním směrem od města Opavy. V okolí města se zvedají vrcholky kopců Vítkovické vrchoviny, která je součástí Nízkého Jeseníku. Město se rozkládá více informací...

Starooldřůvecká silnice

Starooldřůvecká silniceStarooldřůvecká silnice je rozcestí a orientační místo na modré turistické značce a nachází se jihovýchodním směrem od města Budišov nad Budišovkou. Rozcestník je umístěn na stromě více informací...

Těchanovická vyhlídka

Těchanovická vyhlídkaMalá ale naše. Původně prý chtěli sice Těchanovičtí (Starotěchanovičtí) rozhlednu postavit na nejvyšším kopci co na katastru mají, ale protože místo je obsazené vysílačkou, museli své více informací...

Staré Těchanovice

Staré TěchanoviceObec Staré Těchanovice se rozkládá severozápadním směrem od města Vítkov. Součástí obce je nedaleká osada Jánské koupele. Obec se nachází v jihovýchodní části Přírodního park více informací...

Cyklovyjížďka ke Kružberským skalám a krajině pr

Cyklovyjížďka ke Kružberským skalám a krajině proslulé břidlicí - část druhá, závěrečná.     Dnes budu pokračovat ve vyprávění o jedné dávné zajímavé cestě z Ostravy ke Kružberským skalám a dále po velmi nevšední, krásné, ale i tajemné více informací...

Ze Zálužného na Vikštejn a zpět

Ze Zálužného na Vikštejn a zpětPrvní teplejší březnový víkend tohoto roku jsme se rozhodli vytáhnout rodinku a psy někam kolem vody. Vyhrála Moravice a varianta ze Zálužného nejdříve po zelené turistické více informací...

Vítkov U Lhotky nad jeskyní - poraďte prosím

Vítkov U Lhotky nad jeskyní - poraďte prosímK rozcestníku se dostanete po žluté turistické značce ze Lhotky u Vítkova nebo po červené buď ze Zálužného nebo Vítkova Podhradí. Po žluté značce se jde více informací...

Zálužné

ZálužnéOsada Zálužné je rekreačním letoviskem a rovněž místní částí města Vítkov. Zálužné se rozkládá severozápadním směrem od města Vítkov v malebném údolí řeky Moravice. Osada lež více informací...

Františkův Dvůr

Františkův DvůrFrantiškův Dvůr je vlastně osadou či částí Klokočova (ten připadá k Vítkovu). Jedná se o rozsáhlý dvorec či statek, jehož hlavní nebo nejzajímavější činností je chov více informací...

Budišov AC

Budišov ACBudišov - AC je rozcestí a orientační místo na modré turistické trase a najdeme jej u jižního okraje města Budišov nad Budišovkou a v blízkosti autokempu. více informací...

Klokočov

KlokočovKlokočov je městskou částí města Vítkov a rozkládá se nedaleko města, jihozápadním směrem. V severozápadní části Klokočova se nachází barokní budova zámku, který byl postaven více informací...

Discogolf Budišov nad Budišovkou

Discogolf Budišov nad BudišovkouDiscgolfpark Budišov nad Budišovkou   Discogolfové hřiště v Budišově je první se závodními parametry na Moravě. Nachází se v lesoparku za městem v blízkosti autokempu, kde se také půjčují více informací...

Klokočov - kostel sv. Ondřeje

Klokočov - kostel sv. OndřejeJednolodní Kostel sv. Ondřeje v Klokočově s prvky baroka je z r. 1807. Najdeme ho v areálu hřbitova. Kostelík má jednoduchou fasádu, pouze vstup je zdoben více informací...

Staré Oldřůvky

Staré OldřůvkyStaré Oldřůvky jsou místní částí Budišova nad Budišovkou a rozkládají se jižním směrem od města. Osada je obklopena lesy rostoucími na stráním okolních kopců. Nejvýše položeným více informací...

Kamenský potok

Kamenský potokKamenský potok je rozcestí a orientační místo na červené turistické značce a nachází se jihovýchodním směrem od města Vítkov. Rozcestník je umístěn na stromě v místech více informací...

Podhradí

Osada Podhradí je místní částí města Vítkov. Leží severním směrem od města a patří k populárním turistickým místům. Podhradí se rozkládá na pravém břehu řeky Moravice, více informací...

Svatoňovický kopec

Svatoňovický kopecSvatoňovický kopec ( 595 m.n.m.) je součástí pohoří Nízký Jeseník a zvedá se severovýchodně nad městem Budišov nad Budišovkou. Východně od Svatoňovického kopce se zvedá Šibeniční více informací...

Budišov nad Budišovkou

Budišov nad BudišovkouKrásné a klidné městečko, kde je možnost se občerstvit v několika hospůdkách, ubytovat v autokempu, ale také třeba navštívit Muzeum břidlice, kde se dovíte spoustu informací více informací...

Malý vandr

Malý vandrDo Budišova nad Budišovkou jedeme autem, které zaparkujemme na liduprázdném náměstí... Jedeme se jen tak toulat, na známá místa. Naším cílem je potkat co nejméně lidí a více informací...

Tipy z mistopisy.cz:

Rozhledna Staré Těchanovice

Dřevěná třípodlažní vyhlídková věž, postavená v roce 2018, stojí na návrší (495 m n.m.) zhruba 1 km západně od obce Staré Těchanovice více informací...

Zřícenina hradu Vikštejn

Hrad Vikštejn stával na vysokém skalnatém vrchu nad řekou Moravicí u obce Radkov, asi 5 km severně od Vítkova. více informací...

Dřevěná kaple Panny Marie u Filipovic

Poblíže malé obce Filipovice v romantickém údolí Melečského potoka, ze všech stran obklopeno lesními porosty, leží poutní místo zvané Maria Talhof více informací...

Kam si můžete zajet na nejbližší golf? (řazeno podle vzdálenosti)
Golf Club Radíkov Silesia Golf Resort Kravaře

Čermná ve Slezsku - přejít zpět na:

:: chaty a chalupy s bazénem :: dovolená léto v ČR :: chaty a chalupy u vody :: na horách :: ubytování u sjezdovky :: vánoční pobyty :: Silvestr 2024 :: chaty a chalupy přímo od majitele :: jarní prázdniny 2025 :: rezervační systém ubytování :: ochrana osobních údajů
Můj výběr objektů

Do 'Mého výběru' lze přidávat objekty, které Vás zaujmou. Tlačítko 'přidat do výběru', je přístupné pouze na prezentacích objektů. Objekty ve výběru zůstanou i po odchodu z katalogu až do příštího návratu.