Kde jsem: Chaty a chalupy   Katalog 2024   Kozlov   Tipy na výlet

Tipy na výlet v Kozlově a okolí

Obec Semanín, kterou z velké části obklopují lesy a louky, se nachází jižně od České Třebové, na úpatí Kozlovského kopce v údolí Semaninského potoka. Trvalé bydliště má v obci 618 obyvatel. Více informací o obci na MÍSTOPISY.cz. Také zde najdete přehledně atrakce a tipy na výlety Kozlov - Orlické hory.
Vyberte si, co Vás v okolí Kozlova zajímá:

Kozlov - kam na výlet?

Turistické cíle v okolí:
Toulovcovy maštale

Tipy z turistika.cz:

Kozlov u České Třebové - kaple Panny Marie

Kozlov u České Třebové - kaple Panny MarieByla zde postavena v roce 1753. Kaple se zvonicí má střechu i stěny pokryty šindelem. V interiéru dominuje oltář s obrazem Panny Marie Zbraslavské. Ve věži více informací...

Kozlov u České Třebové

Kozlov u České TřebovéMalebná víska v plochém údolí pod vrcholem Kozlovského kopce. První zmínka o ní je z roku 1347, po většinu doby patřila pod litomyšlské panství. Je nerozlučně více informací...

Kozlovský kopec - památný buk

Kozlovský kopec - památný buk - tip na výletNachází se poblíž rozcestí pod Kozlovským kopcem a je posledním stromem na konci památné lipové aleje, jdoucí od autobusové zastávky v Kozlově. Zvláště v podzimním období více informací...

Turistické rozcestí Kozlov obec

Turistické rozcestí Kozlov obecNachází se v dolní části obce Kozlov. Jedním směrem vede do obce Svinná a odtud dále přes hlavní hřeben do České Třebové. Opačným směrem vystoupá nad více informací...

Turistické rozcestí Kozlovský kopec

Turistické rozcestí Kozlovský kopec - tip na výletNachází se pod vrcholem kopce u křižovatky silnice a odbočky k turistické chatě. Na této významné turistické křižovatce se zde rozchází celkem 8 turistických tras. Červená více informací...

Kozlov u České Třebové - Pecháčkův-Vejrychův sta

Kozlov u České Třebové - Pecháčkův-Vejrychův statekNachází se v těsné blízkosti Chaloupky Maxe Švabinského (byla vejminkem tohoto statku), a stojí ve stínu známější Chaloupky, v níž je stálá expozice o životě tohoto významného um více informací...

Kozlov u České Třebové - chaloupka Maxe Švabinsk

Kozlov u České Třebové - chaloupka Maxe ŠvabinskéhoChalupa se nachází v malebné obci Kozlov, která leží v malebném plochém začínajícím údolí západně od Kozlovského kopce (601 m n. mořem), který se zvedá jižně více informací...

Kozlovský kopec (601 m)

Kozlovský kopec (601 m)Nejvyšší bod stejnojmenného hřbetu složený z opuky a slínovců, zalesněný převážně smrkovými porosty. Na vrcholu se nachází turistická chata s celoročním provozem a telekomunikační věž, která více informací...

Turistický rozcestník Kozlovský kopec, tur. chata

Turistický rozcestník Kozlovský kopec, tur. chata - tip na výletRozcestí se nachází - jak název napovídá - přímo na rohu turistické chaty na Kozlovském kopci. Procházejí tudy dvě značené trasy: červená V směrem - Česká více informací...

Kozlovský kopec - chata Maxe Švabinského

Kozlovský kopec - chata Maxe ŠvabinskéhoNachází se ve vrcholové části Kozlovského kopce. Má celoroční provoz. Byla postavená podle projektu stavitele Adolfa Šimka v letech 1932-33, ale nedlouho na to  ještě dále více informací...

Kozlovský kopec

Kozlovský kopecKozlovská kopec na Českou Třebovou s turistickou chatou a rozhlednou. více informací...

Rozhledna Maxe Švabinského

Rozhledna Maxe Švabinského - tip na výletNa Kozlovském kopci na Českou Třebovou se tyčí rozhledna Maxe Švabinského, která byla postavena a zpřístupněna návštěvníkům v roce 2001. Do okolních krajů se můžete rozhlédnout více informací...

Česká Třebová a okolí

Česká Třebová a okolíHlavně z časových důvodů jsme zvolili jednodenní výlet, a sice do České Třebové a jejího okolí. Rád spojím návštěvu pěkných míst s neméně pro mě zajímavou návštěvou někter více informací...

Rozhledna Maxe Švabinského na Kozlovském kopci

Rozhledna Maxe Švabinského na Kozlovském kopci - tip na výletKozlovský kopec (601 m n. m.) se nachází jihozápadně od České Třebové. Ještě před sto lety býval rájem houbařů a borůvkářů. Od dvacátých let minulého století více informací...

Pravěká osada Křivolík

Pravěká osada KřivolíkOsada Křivolík se nachází v hlubokém zalesněném údolí potoka Křivolík jihozápadně od České Třebové. Vznikla v roce 2009, kdy zde skupina nadšenců přišla s myšlenkou ukázat více informací...

Turistické rozcestí Kozlovský kopec-za rozhlednou

Turistické rozcestí Kozlovský kopec-za rozhlednouNachází se 100 m východně od rozhledny na Kozlovském kopci při okraji lesa. Prochází zde červeně a modře značená turistická cesta. Červená značka klesá lesem k více informací...

Lavička Boženy Němcové

Lavička Boženy NěmcovéJe umístěna při hřebenové žlutě značené turistické cestě vedoucí z letoviska Hory u České Třebové k silnici do Kozlova. Z ústního vyprávění měla právě zde na více informací...

Turistické rozcestí Uhrovy doly

Turistické rozcestí Uhrovy doly - tip na výletNachází se v hlubokém údolí potoka Křivolík jihozápadně od Hor u České Třebové. Údolím Křivolíku prochází modře značená turstická cesta, která sem vede z nádraží v více informací...

Poutní místo, křížová cesta a bývalé lázně Hory

Poutní místo, křížová cesta a bývalé lázně Hory Matky Boží u České TřebovéPoutní místo Hory se nachází asi 2 kilometry jihozápadním směrem od města Česká Třebová, v nadmořské výšce přibližně 500 metrů na Kozlovském hřbetu, nejjižnějším výběžku Orlických hor více informací...

Na Horách

Na HoráchPoutní místo a bývalé lázně, které jsou dodnes spojeny s pobytem Boženy Němcové, která do České Třebové přijela na pozvání Františka Matouše Klácela. Dodnes stojí na více informací...

Hory u České Třebové – poutní kaple Panny Marie

Hory u České Třebové – poutní kaple Panny Marie PomocnéZajímavé poutní místo a bývalé lázně na okraji východočeského šestnáctitisícového města Česká Třebová bývají dodnes nejčastěji spojovány se jménem spisovatelky Boženy více informací...

Turistické rozcestí Semanínská kaplička

Turistické rozcestí Semanínská kapličkaTuristické rozcestí se nachází na vrcholovém hřbetu poblíž kóty Kamenný vrch v těsné blízkosti zde stojící Semanínské kapličky. Ta zde byla postavena roku 1865 rodinou Schmidovou více informací...

Turistické rozcestí Hory u České Třebové

Turistické rozcestí Hory u České TřebovéNachází se před restaurací v letovisku Hory u České Třebové. Prochází tudy zeleně a žlutě značená turistická cesta. Zelená směřuje jednak do České Třebové přes zdejší více informací...

Turistický rozcestník Serpentýny

Turistický rozcestník SerpentýnyRozcestí se nachází pod Kozlovským kopcem nad Českou Třebovou. Procházejí tudy dvě značené trasy: červená SV směrem - Česká Třebová, Doly, Palice červená JZ směrem - více informací...

Zlatá studánka

Zlatá studánkaNachází se v západním svahu pod bezejmenným výrazným vrcholem (604 m) v lesní trati Obora, někdy nazývaným Nad Zlatou studánkou. Je jedním z pramenů Končinského potoka. více informací...

Česká Třebová - Alej Maxe Švabinského

Česká Třebová -  Alej Maxe ŠvabinskéhoByla vysázena Karlem Vejrychem v roce 1922 podél serpentinové silnice z České Třebové do obce Kozlov v délce 3 km. Hlavní zastoupení zde má bříza a více informací...

Česká Třebová - socha Šárky v parku Javorka

Česká Třebová - socha Šárky v parku JavorkaHorní části parku Javorka, nad mohutým pramenem, dominuje velice hodnotná pískovcová socha Šárky v nadživotní velikosti, která zde byla odhalena v roce 1910. Je jedním ze více informací...

Turistický rozcestník Park Javorka - Šárka

Turistický rozcestník Park Javorka - ŠárkaRozcestí se nachází v parku Javorka v České Třebové. Procházejí tudy dvě značené trasy: červená SV směrem - Doly, Palice červená JZ směrem - Kozlovský kopec, více informací...

Česká Třebová - park Javorka

Česká Třebová - park JavorkaV roce 1885 byl kolem pramene Javorka založen stejnojmenný městský sad anglického stylu komponovaný jako volná příroda. V parku se nachází tzv. Bosenský pavilon, který zde více informací...

Turistický rozcestník Nad Zlatou studánkou

Turistický rozcestník Nad Zlatou studánkouRozcestí se nachází v lesích nad obcí Janov. Procházejí tudy tyto značené trasy: červená SZ směrem - Kozlovský kopec, Česká Třebová, Doly, Palice červená Z směrem více informací...

Parkem Javorka ve městě Česká Třebová

Parkem Javorka ve městě Česká TřebováNa okraji nádherného města Česká Třebová byl zdejším Okrašlovacím spolkem roku 1885 založen Park Javorka. Vedou tu klikaté cestičky mezi travnatými plochami kolem jezírka s hastrmanem více informací...

Svinná u České Třebové

Svinná u České TřebovéNevelká osada Svinná o 83 obyvatelích, 59 popisných číslech a 3,12 km2 rozlohy v okrese Ústí nad Orlicí je součástí České Třebové. Nachází se uprostřed krásné více informací...

Semanín – smírčí kříž

Semanín – smírčí křížSemanínský smírčí kříž je všeobecně považován za nejstarší pamětihodnost této východočeské obce. Semanín u České Třebové, ve kterém dnes žije přibližně 600 obyvatel, je poprvé p&iac více informací...

Turistický rozcestník Nad Janovem

Turistický rozcestník Nad JanovemRozcestí se nachází - jak název napovídá - v lesích nad obcí Janov. Procházejí tudy dvě značené trasy: zelená JV směrem - Psí kuchyně, Semanín, Hvězda, více informací...

Javorník - 561,9m n.m. & Řetová - 556,9m n.m. (1

Popis trasy naleznete na adrese:http://ondra-pdvyv.wz.cz/odkazy/N-A3+5.htm Další trasy také nahttp://ondra-pdvyv.wz.cz více informací...

Park Javorka v České Třebové

Park Javorka v České TřebovéPark Javorka na okraji města České Třebové byl založen zdejším Okrašlovacím spolkem v roce 1885 a budován v tzv. anglickém stylu, tedy téměř jako volná příroda, s klikatými více informací...

Semanín – knajpoviště

Semanín – knajpovištěVydáte-li se ze středu obce Semanín u České Třebové po modré turistické značce ve směru na Kozlovský kopec, dojdete po čtyři sta metrech ke knajpovišti, neboli více informací...

Česká Třebová - hlavní turistický směrovník u ná

Česká Třebová - hlavní turistický směrovník u nádražíNachází se pod nádražní budovou u kruhového objezdu před hotelem Padevět. Po dvou letech přestavby přednádražního prostoru (vybudováním nového dopravního terminálu) jsou zde opět instalovány směrovky. více informací...

Česká Třebová - socha Jana Pernera

Česká Třebová - socha Jana PerneraNachází se na dnešním Pernerově náměstí v předpolí nádražní budovy, v těsné blízkosti autobusového nádraží a vjezdu do podzemních garáží. Tato ryze avantgardní či spí& více informací...

Česká Třebová - dopravní terminál

Česká Třebová - dopravní terminálNachází se vpředpolí vlakového nádraží a byl slavnostně předán veřejnosti 15. září 2010. Stavba o celkové hodnotě 330 milionů korun je největší investicí v historii města. více informací...

Tipy z mistopisy.cz:

Dřevěná kaple Panny Marie v Kozlově

Kaple Panny Marie v Kozlově byla postavena v roce 1753, má dřevěnou zvonici s polygonální lucernou a je zakončena cibulovou bání. více informací...

Rozhledna Kozlovský kopec

Železná rozhledna Kozlovský kopec leží na stejnojmenném vrchu, ve výšce 601 m, jihozápadním směrem od města Česká Třebová. Rozhledna je zároveň vysílač mobilního operátora a byla zpřístupněna v roce 2001. více informací...

Rotunda sv. Kateřiny v České Třebové

Rotunda sv. Kateřiny, kterou najdeme na okraji města Česká Třebová směrem na Skuhorv, pochází zřejmě z počátku 13. století. více informací...

UNESCO - Litomyšl

Zámek a zámecký areál v Litomyšli byli na Seznam světového kulturního dědictví UNESCO zapsány v roce 1999. více informací...

Zámek Litomyšl

Zámek v Litomyšli je jeden z největších renesančních zámků v Česku. Zámek je vzácnou ukázkou úpravy italského renesančního paláce pro podmínky zaalpských zemí. více informací...

Rozhledna Andrlův Chlum

Padesátimetrová víceúčelová komunikační kovovou věž byla v roce 1996 postavena na vrchu Andrlův Chlum (559 m), zhruba 3 km jihozápadně od města Ústí nad Orlicí. více informací...

Kam si můžete zajet na nejbližší golf? (řazeno podle vzdálenosti)
Golf Club Ústí nad Orlicí Golf klub Osyčina

Kozlov - přejít zpět na:

:: chaty a chalupy s bazénem :: dovolená léto v ČR :: chaty a chalupy u vody :: na horách :: ubytování u sjezdovky :: vánoční pobyty :: Silvestr 2024 :: chaty a chalupy přímo od majitele :: jarní prázdniny 2025 :: rezervační systém ubytování :: ochrana osobních údajů
Můj výběr objektů

Do 'Mého výběru' lze přidávat objekty, které Vás zaujmou. Tlačítko 'přidat do výběru', je přístupné pouze na prezentacích objektů. Objekty ve výběru zůstanou i po odchodu z katalogu až do příštího návratu.