Kde jsem: Chaty a chalupy   Katalog 2024   Tisová   Tipy na výlet

Tipy na výlet v Tisové a okolí

Pohraniční město Nejdek leží uprostřed masivu Krušných hor. Město tvoří místní části Bernov, Fojtov, Lesík, Lužec, Nejdek, Oldřichov, Pozorka, Suchá, Tisová a Vysoká Štola. Trvalé bydliště má v obci 7292 obyvatel. Více informací o obci na MÍSTOPISY.cz. Také zde najdete přehledně atrakce a tipy na výlety Tisová - Krušné hory.
Vyberte si, co Vás v okolí Tisové zajímá:

Tisová - kam na výlet?

Turistické cíle v okolí:
Plešivec Svatošské skály Klínovec Stanovice - vodní nádrž

Tipy z turistika.cz:

Rozhledna na Tisovském vrchu

Rozhledna na Tisovském vrchuNa vrcholovém žulovém skalisku Tisovského vrchu /977m/ byla dokončena v roce 1897 jedna z nejmohutnějších a nejkrásnějších rozhleden v Krušných horách. Rozhledna je vystavěna ze více informací...

Tisovský vrch

Tisovský vrchTisovský vrch (též Pajndl) je vrch nad Tisovou u Nejdku, na jehož zalesněném předvrcholu stojí 25 metrů vysoká rozhledna. Je to Kamenná věž s otevřeným ochozem více informací...

Rozhledna Pajndl na Tisovém vrchu

Rozhledna Pajndl na Tisovém vrchu - tip na výletZhruba tři kilometry severně od města Nejdku se nachází rozhledna, která je po Klínovci, Blatenském vrchu a Plešivci čtvrtou nejvýše položenou rozhlednou v Krušných horách. Jedná se více informací...

Naučná stezka Vysoká Pec - Rudné

Naučná stezka Vysoká Pec - RudnéTéměř okružní naučná stezka vede nádhernou krajinou Krušných hor, po původních hornických stezkách. Na 13 panelech se seznámíte s historií této oblasti, ale i s těžkým více informací...

Vyhlídka na Nejdek

Vyhlídka na Nejdek - tip na výletKousek nad městem, asi 1 kilometr po žluté nebo zelené turistické trase z centra Nejdku, se v horní části vylesněného průseku lesa, na svahu Limnického vrchu více informací...

Rozcestí Krásná vyhlídka

Rozcestí Krásná vyhlídkaRozcestník u hotelu Krásná vyhlídka při místní komunikaci ukazuje směry zelené a žluté turistické trasy. Obě trasy stoupají z údolí od centra města Nejdek společně až více informací...

Rozcestí Tisovský vrch

Rozcestí Tisovský vrchŠipky rozcestníku umístěného u křižovatky místních lesních cest ukazují směry dvou turistických tras přičemž ukazatele jsou umístěny na obou stranách hlavní - širší cesty. Zeleně značená více informací...

Křížová cesta v Nejdku

Křížová cesta v NejdkuNejdecká křížová cesta je jedinečná svou délkou a smělostí projektu. Byla postavena v příkré, téměř nepřístupné stráni, je na mnoha místech vedena po kamenných terasách a více informací...

Hradní věž v Nejdku

Hradní věž v Nejdku - tip na výletHradní věž neboli "Knížecí nos" patří mezi nejvýznamnější nejdecké památky. Je postavena v románsko-gotickém stylu a je pozůstatkem hradu, který zde stával kolem roku 1250 a více informací...

Rozcestí Pod Tisovským vrchem II

Rozcestí Pod Tisovským vrchem IIŠipky rozcestníku umístěného u křižovatky místních lesních komunikací ukazují směry dvou turistických tras. Zeleně značená trasa sem přichází z Nejdku a pokračuje dál na sever okolo více informací...

Rozcestí Nejdek - náměstí

Rozcestí Nejdek - náměstíRozcestník je umístěný na chodníku v centru Nejdku hned vedle rušné třídy na náměstí Karla IV. Prochází tudy dvě turisticky značené trasy. Žlutá, která přichází ze více informací...

Nejdecká křížová cesta

Nejdecká křížová cesta - tip na výletPokud z náměstí v Nejdku vyrazíte po zelené nebo žluté turistické značce směr Krásná vyhlídka, dojdete zhruba po 500 metrech na začátek nově zrekonstruované Nejdecké křížové více informací...

Rozcestí Pod Tisovským vrchem I

Rozcestí Pod Tisovským vrchem IRozcestník umístěný na vysokém smrku stojícím u křižovatky lesních cest na rozhrání lesa a pastviny ukazuje směry dvou turistických tras procházejících pod Tisovským vrchem. Zelená turistick&aacu více informací...

Z Oldřichova do Hroznětína přes tajemné jezírko

Z Oldřichova do Hroznětína přes tajemné jezírko a židovský hřbitov - tip na výletVážení přátelé turistiky i Turistiky, tentokrát bych Vás rád pozval na túru z Oldřichova do Hroznětína. Zní to možná nezajímavě, ale spousta zajímavého na Vás na více informací...

Nejdek

NejdekNejdek leží v Západních Čechách, severozápadním směrem od Karlových Varů. Město se rozkládá v údolí tvořeném řekou Rolavou, která městem protéká. Od okrajových částí města se více informací...

Nejdek, město v údolí Rolavy.

Nejdek, město v údolí Rolavy.První písemná zmínka o městě je z roku 1340. V této době se tady začínalo s těžbou cínu. V tomto století byl zřejmě postaven hrad a více informací...

Nové Hamry - rozhledna Pajndl na Tisovském vrchu

Nové Hamry - rozhledna Pajndl na Tisovském vrchu9 km dlouhá okružní procházka v okolí Nových Hamrů. Cílem je Tisovský vrch (976 m) s rozhlednou. Vrch se vypíná nad obcí Tisová poblíž Nejdku. Koncem více informací...

Rozcestí Nové Hamry - Žst.

Rozcestí Nové Hamry - Žst. - tip na výletRozcestník umístěný před železničním nádražím v Nových Hamrech stojí na žlutě značené turistické trase, která okolo nádraží prochází od severu na jih. Pokud se po žluté více informací...

Památník Otakara Korce v Nejdku

Památník Otakara Korce v NejdkuPamětní deska umístěná v Nejdku v ulici Nádražní připomíná místo, kde stával dům, v kterém se 26. listopadu 1908 narodil štábní kapitán Otakar Korec.  Na počátku více informací...

Rozcestí U kapličky

Rozcestí U kapličkySměrové šipky rozcestníku, který je připevněn na staré lípě u hamerské kapličky (o kapličce zde), ukazují směr procházející turistické žluté trasy, jež vede od železniční zastávky více informací...

Kaplička na Hamerské stezce

Kaplička na Hamerské stezcePrvní zmínka o kapličce, která stojí v Krušných horách asi 2 km nad obcí Nové Hamry u turistického rozcestí Hamerské naučné stezky, se datuje do roku více informací...

Rozcestí Nad nádražím

Rozcestí Nad nádražímKřižovatkou třech místních komunikací označenou turistickým rozcestníkem Nad nádražím prochází žlutě značená turistická trasa a červeně značená Hamerská naučná stezka. Žlutá trasa vede od železni více informací...

Hamerská naučná stezka

Hamerská naučná stezkaNa parkovišti před hotelem Seifert v Nových Hamrech, kousek od infocentra, má svůj výchozí i cílový bod 6 kilometrů dlouhá Hamerská stezka. Tato naučná stezka, vhodná více informací...

Nové Hamry - naučná Karlova stezka

Nové Hamry - naučná Karlova stezkaTato naučná stezka se stane součástí zřizované mezinárodní cyklostezky mezi městy Aue a Karlovými Vary. Proto vede po silnici z obce Nové Hamry přes Jelení až více informací...

Rozcestí Nejdek - u železniční stanice

Rozcestí Nejdek - u železniční staniceRozcestník umístěný na letitém stromě u místní komunikace (Nádražní ulice) označuje směr turisticky neznačené cesty k železničnímu nádraží Nejdek. Rozcestník je součástí zeleně značené tur více informací...

Nové Hamry - naučná Hamerská stezka

Nové Hamry - naučná  Hamerská stezkaJe to okružní naučná stezka dlouhá 6 km, značená červeně, která se rozkládá východně od Nových Hamrů, na svazích Tisovského vrchu. Má 8 zastavení. Texty jsou více informací...

Nové Hamry - naučná stezka Ruperta Fuchse

Nové Hamry - naučná stezka Ruperta FuchseJe to naučná stezka dlouhá 3,5 km, značená modře, která se rozkládá severozápadně od Nových Hamrů, na svazích Dvorského vrchu. Má 8 zastavení. Texty jsou uváděny více informací...

Z Nových Hamrů na naučnou stezku Vysoká Pec - Ru

Z Nových Hamrů na naučnou stezku Vysoká Pec - RudnéMezi Vysokou Pecí a Rudnou je zajímavá naučná stezka, která vede navíc velmi hezkou krajinou. Do Vysoké Pece se sice nechá z Nových Hamrů dojet vlakem více informací...

Nejdek - Přebuz - Kraslice

Nejdek - Přebuz - KrasliceHezká pěší nebo cyklotrasa po hřebeni Krušných hor po lesních cestách a silničkách.   více informací...

Nové Hamry

Nové HamryJedem do Nových Hamrů. Je to malebná vesnička, která leží v Krušných horách na soutoku řeky Rolavy a Bílého potoka v nadmořské výšce 690 m n.m. více informací...

Nové Hamry - Horní Blatná - na rozhlednu Blatens

Nové Hamry - Horní Blatná - na rozhlednu Blatenský vrch a zpětNové Hamry je malebná vesnička, která leží v Krušných horách na soutoku řeky Rolavy a Bílého potoka v nadmořské výšce 690 m n.m. Dostanete se tam více informací...

Rozcestí Pod Perninským vrchem

Rozcestí Pod Perninským vrchemTuristický rozcestník Pod Perninským vrchem stojí u široké lesní cesty na křižovatce, kde se od jihozápadu sbíhá zelená turistická trasa z Nejdku se žlutě značenou cestou více informací...

Okružní cesta Nové Hamry - Jelení a zpět

Okružní cesta Nové Hamry - Jelení a zpětTrasa vede z Nových Hamrů částečně po místním značení, částečně po značené turistické trase, křižuje naučnou stezku Ruperta Fuchse. Zpátky se jde po málo frekventované silnici více informací...

Bílá skála

Bílá skálaBílá skála, tak jako Dračí skála, vznikla v důsledku mrazového zvětrávání skalního masivu na vrcholu kopce, který se rozpadl do několika samostatných skalních bloků. Okolí Bílé sk&aac více informací...

Na Bílou a Dračí skálu.

Na Bílou a Dračí skálu.  Vycházka na skalní útvary v Krušných horách, které bývaly v minulosti oblíbeným výletním místem s nádhernou vyhlídkou. Dnes díky vzrostlým stromům z nich více informací...

Nejdek - Pernink, cesta kolem Krušnohorského sem

Nejdek - Pernink, cesta kolem Krušnohorského semmeringuKrušnohorským semmeringem je nazývána železniční trať vedoucí z Karlových Varů do německého Johanngeorgenstadtu. Byla vybudována v těžkém terénu v letech 1897-99 jako spojnice mezi Čechy a více informací...

Webkamera - Pozorka u Nejdku

Webkamera - Pozorka u NejdkuWebkamera umístěná v Krušných horách v osadě Pozorka na soukromém domě s automatickou meteostanicí snímá pohled směrem na Suchou a Nejdek. Na stránce najdete také aktuální více informací...

Dračí skála

Dračí skálaV minulosti velmi oblíbené výletní místo s nádherným výhledem. Dnes díky vzrostlým stromům bez výhledu a tak také trochu opomíjené. Skalní hradba je 100 metrů dlouhá a 10 více informací...

Železniční viadukt Pernink

Železniční viadukt PerninkV bývalém hornickém městečku Pernink založeném roku 1532 saskými horníky je technickou zajímavostí impozantní klenutý kamenný viadukt (viadukt ? tedy římský most překračující údolí více informací...

Rozcestí Nová Suchá

Rozcestí Nová SucháSměrové šipky turistického rozcestníku Nová Suchá na křižovatce hlavní silnice s místními komunikacemi ukazují směr jediné turistické značené trasy, která tudy prochází. Jedná se o více informací...

Tipy z mistopisy.cz:

Rozhledna Pajndl

Severně od obce Nejdek nad vesnicí Tisová vystupuje Tisovský vrch – zvaný také Pajndl (977 m) a na jeho vrcholu byla v letech 1895–1897 vystavěna kamenná rozhledna. více informací...

Rozhledna Blatenský vrch

V roce 1912 byla postavena hornoblatenskou jednotou rozhledna s restaurací a s turistickou chatou na Blatenském vrchu (1 043 m), zhruba 2 km severovýchodně od Horní Blatné. více informací...

Rozhledna Plešivec

Turistická chata se zděnou rozhlednou stojí na kopci Plešivec (1 028 m) v nádherné krajině Krušných hor zhruba 3 km jihovýchodně od obce Abertamy. více informací...

Dřevěná kaple sv. Huberta u Šindelové

Kaple sv. Huberta byla vystavěna koncem 18. století a nachází se u zámku Favorit, nedaleko obce Šindelová. více informací...

Kam si můžete zajet na nejbližší golf? (řazeno podle vzdálenosti)
City Golf & Racing Club Cihelny Golf & Wellness Resort Golf Resort Karlovy Vary Golf Club Háje Golf Club Sokolov

Tisová - přejít zpět na:

:: chaty a chalupy s bazénem :: dovolená léto v ČR :: chaty a chalupy u vody :: na horách :: ubytování u sjezdovky :: vánoční pobyty :: Silvestr 2024 :: chaty a chalupy přímo od majitele :: jarní prázdniny 2025 :: rezervační systém ubytování :: ochrana osobních údajů
Můj výběr objektů

Do 'Mého výběru' lze přidávat objekty, které Vás zaujmou. Tlačítko 'přidat do výběru', je přístupné pouze na prezentacích objektů. Objekty ve výběru zůstanou i po odchodu z katalogu až do příštího návratu.