Kde jsem: Chaty a chalupy   Katalog 2024   Rozdrojovice   Tipy na výlet

Tipy na výlet v Rozdrojovicích a okolí

Obec Rozdrojovice se rozkládá na severozápadním okraji města Brna, mezi dvěma horskými hřebeny, obklopena lesy, poblíž rekreační oblasti Brněnské přehrady. Trvalé bydliště má v obci 1085 obyvatel. Více informací o obci na MÍSTOPISY.cz. Také zde najdete přehledně atrakce a tipy na výlety Rozdrojovice - .
Vyberte si, co Vás v okolí Rozdrojovic zajímá:

Rozdrojovice - kam na výlet?

Turistické cíle v okolí:
Macocha

Tipy z turistika.cz:

Rozdrojovice - drobné památky

I nevelká obec Rozdrojovice v těsné blízkosti Brna, nad Brněnskou přehradou, se může turistům pochlubit kromě krásného okolí i několika drobnými památkami, které stojí za to podrobněji více informací...

Soví studánka

Soví studánkaZačátek u Restaurace U Šuláka (výborná kuchyně) po silničce kolem přehrady směrem proti proudu a za roklí doprava nahoru po žluté značce k soví studánce pak více informací...

Turistické rozcestí Osada, hostinec

Turistické rozcestí Osada, hostinec - tip na výletNachází se poblíž břehu Brněnské přehrady kousek od přístaviště Osada. Toto výletní a Brňáky velice navštěvované místo dostalo svůj název U Šuláka podle stejnojmenného letního hosti více informací...

Brněnská přehrada - abrazní sruby

Brněnská přehrada - abrazní srubyV zimním období po snížení hladiny Brněnské přehrady se obnaží zdejší břehy a objeví se řada jinak skrytých zajímavostí. Jednou z nich je i geologický úkaz více informací...

Turistické rozcestí Jinačovice

Turistické rozcestí Jinačovice - tip na výletNachází se uprostřed obce při hlavní silnici na okraji návsi před obecním úřadem. Prochází tudy červeně a zeleně značená turistická trasa. Červená vede jedním směrem napříč více informací...

Turistické rozcestí Pod Trnůvkou

Turistické rozcestí Pod TrnůvkouNachází se pod zalesnéným vrchem Trnůvka (441 m) v hlubokém údolí řeky Svratky na nově zbudované cyklostezce nad Brněnskou přehradou. Kromě cyklostezky směřující k zastavce lodní více informací...

Brněnská přehrada

Brněnská přehradaNejvýznamnější rekreační oblast města Brna. Nachází se na severozápadě města a dnes zabírá území městských částí Bystrc a Kníničky. Byla vybudována v letech 1936-40 na řece více informací...

Jinačovice - bistro Pekárna

Jinačovice - bistro PekárnaJe jedním ze dvou stravovacích zařízení obce, nacházející se v její střední části na okraji protáhlé návsi v dominantní poloze poblíž kapličky. Provozní doba zařízení je:&nbs více informací...

Jinačovice - kaple sv. Maří Magdaleny

Jinačovice - kaple sv. Maří Magdaleny - tip na výletTrojúhelníková jinačovická náves zužjící se směrem k hlavní silnici v širokou ulici je výrazným středem obce. Kromě dvou zdejších hostinců s letními zahrádkami, které inzerují tepl& více informací...

Bavte se golfem! – Kaskáda neboli Jinačky

Bavte se golfem! – Kaskáda neboli JinačkyAreál leží u příměstské silnice, která spojuje brněnské předměstí Jinačovice se sousedícím městem Kuřim. Ke Kuřimi také katastrálně přísluší, ale protože většina hráčů přijížd&iacut více informací...

Jinačovice - studánka Barborka

Jinačovice - studánka Barborka Nachází se jihovýchodně od obce Jinačovice v bočním lesnatém hlubokém údolí hřebene Baby. Vývěr pramenité vody je zde znám od nepaměti. V minulosti zde byl vydatný více informací...

Jinačovice - putování po zajímavostech obce a ok

Jinačovice - putování po zajímavostech obce a okolí - tip na výletJinačovice jsou středně velkou obcí s 560 obyvateli a najdeme ji u západního okraje přírodního parku Baba v jeho střední části. Obec leží jižně od města více informací...

Brněnská přehrada - lodní doprava

Brněnská přehrada - lodní doprava  Lodní doprava na Brněnské přehradě je provozována od 5. května 1946. Tehdy zde poprvé vypluly lodě Brno, Morava a malý člun Svratka. Po roční odmlce více informací...

Turistické rozcestí Cyklistická

Turistické rozcestí Cyklistická - tip na výletNázev Cyklistická dostala proto, že zde u přístavu končí cyklotrasa kolem levého břehu Přehrady a dále je trasa pro kola nesjízdná. Odtud pak cyklisté mohou přejet více informací...

Brněnská přehrada - Kozí horka

Brněnská přehrada - Kozí horkaVýznamné rekreační středisko na pravém břehu Brněnské přehrady u silnice z Bystrce do Veverské Bítýšky. Je považována za jednu z nejčastěji navštěvovaných pláží na Přehradě, především více informací...

Brno-Kníničky - U lva

Brno-Kníničky - U lvaNachází se v areálu Brněnské přehrady na rozcestí ulic Hrázní a Rekreační. Je zde umístěn památník padlým občanům Kníniček z první světové války. Ten sem byl více informací...

Brno-Kníničky - křížový kámen

Brno-Kníničky - křížový kámenTento památný křížový kámen je jednou z mála dochovaných památek na staré Kníničky. Stával totiž nad obcí vlevo od cesty do Bystrce přibližně v dnešním místě. více informací...

Mniší hora - přírodní památka

Mniší hora - přírodní památka - tip na výletJedná se o lesní komplex v nejjižnější části Babího hřbetu na vrcholu a svazích Mniší hory (333 m), navazující na severní okraj brněnské zoologické zahrady. Jde o více informací...

Turistické rozcestí Obora

Turistické rozcestí OboraTuristické rozcestí se nachází u bývalého letoviska Obora poblíž Brněnské přehrady ve střední části Podkomorských lesů u stejnojmenné autobusové zastávky příměstské dopravy č. 302 (Brno-By více informací...

Turistické rozcestí Nad Kopaninami

Turistické rozcestí Nad KopaninamiVýrazné rozcestí v centrální části lesního celku Baba. Prochází tudy modře a zeleně značená turistická cesta. U rozcestí se nachází i informační tabule o zdejším Mikroregionu více informací...

Brněnská přehrada - památník Františka Šikuly

Brněnská přehrada - památník Františka ŠikulyPoblíž hráze Brněnské přehrady stojí malý památník věnovaný zdejšímu hráznému Františku Šikulovi, který díky své obětavosti a odvaze znemožnil koncem války v dubnu 1945 destr více informací...

Nedokončený dálniční most pod Brněnskou přehradou

Nedokončený dálniční most pod Brněnskou přehradouHluboké údolí řeky Svratky pod nově vybudovanou hrází tehdejší Kníničské přehrady vrámci budování tzv. Hitlerovy dálnice měl začátkem 40. let minulého století přetnout mohutný více informací...

Přírodní park Baba

Přírodní park BabaPřírodní park Baba je obecně velkoplošné chráněné území na ploše 854 ha , vyhlášené v letech 1990-1991. Celá lokalita je zónou klidu a častým cílem vycházek více informací...

Brněnská přehrada, jak ji neznáte...

Brněnská přehrada, jak ji neznáte......to je název naučné stezky jdoucí po břehu Brněnské přehrady. Přehrady, ke které míří mnoho Brňanů, ale jejíž historii zná málokdo. Po břehu přehrady, od přístaviště, více informací...

Brněnská přehrada - hráz

Brněnská přehrada - hrázBrněnská přehrada leží na řece Svratce a nachází se na severozápadním okraji města Brna. Zdejší betonová gravitační hráz je vysoká 23,5 m, v koruně dlouhá 234 více informací...

Skalky u Přehrady - přírodní památka

Skalky u Přehrady - přírodní památkaJde o dvě oddělené plochy na obou příkrých skalnatých svazích průlomového údolí řeky Svratky v bezprostřední blízkosti hráze Brněnské přehrady. Jedná se o cenná teplomilná společenstva více informací...

Turistické rozcestí u hráze Brněnské přehrady

Turistické rozcestí u hráze Brněnské přehradyTuristické rozcestí se nachází u hráze Brněnské přehrady. Prochází tudy červeně a žluté značená cesta. Červená značka směřuje jedním směrem k výchozímu přístavišti lodní dopravy v více informací...

Kůlny - přírodní památka

Kůlny - přírodní památkaNa skalnatých svazích zvedajících se příkře nad hladinou Brněnské přehrady asi 1 km jihovýchodně od hradu Veveří, se vyskytují přírodě blízká lesní společenstva zakrslých doubrav, zejména více informací...

Jelení žlíbek - přírodní rezervace

Jelení žlíbek - přírodní rezervaceJedná se o přírodě blízký lesní porost ve stáří 120 až 200 let s mohutnými bukovými a také dubovými výstavky. Nachází se v příkré stráni bočního více informací...

Zimní Brněnská přehrada

Zimní Brněnská přehradaMrazivé teploty posledních dnů napomohly, že i Brněnská přehrada postupně zamrzla a kvalitní pevný led dopomohl k provozování zimních radovánek na této rekreační nádrži. Nejčastěji Brňané více informací...

Turistické rozcestí Pod Velkou Babou

Turistické rozcestí Pod Velkou BabouNachází se na hlavnímhřebeni Baby. Prochází tudy hřebenová žlutě značená cesta z Kuřimi do Králova Pole a modrá značka, která směřuje jedním směrem do Ivanovic a více informací...

Turistické rozcestí Velká Baba

Turistické rozcestí Velká BabaNachází se na hlavním hřebeni Baby. Prochází tudy žlutě značená turistická cesta z Králova Pole do Kuřimi a začíná zelená značka směřující do Jinačovic a Veverské více informací...

Brno-Bystrc - památné duby u ZOO

Brno-Bystrc - památné duby u ZOONacházejí se nad ulicí U zoologické zahrady směřující z brněnských městských částí Bystrce do Kníniček. Stojí naproti domu čp. 55 ve svahu u plotu brněnské zoologické více informací...

Brno-Bystrc - přístaviště lodní dopravy

Brno-Bystrc - přístaviště lodní dopravyNachází se na konci ulice Přístavní na břehu Brněnské přehrady. Začíná zde trasa lodní dopravy po hladině přehrady. Celá plavba je rozdělena na 10 Zastávek a více informací...

Brno-Bystrc - kotva u přístaviště

Brno-Bystrc - kotva u přístavištěTato bílá kotva, symbol naděje a průvodní téma návštěvy papeže Benedikta XVI. v moravské metropoli, byla umístěna během bohoslužby Svatého otce v areálu mezinárodního Letiště v více informací...

Turistické rozcestí Brněnská přehrada-přístavišt

Turistické rozcestí Brněnská přehrada-přístaviště BystrcNachází se u parkoviště poblíž přístaviště lodní dopravy v Bystrci. Prochází tudy červeně a žlutě značená cesta. Červená značka jde po levém břehu Brněnské přehrady až více informací...

Turistické rozcestí Velká Baba rozcestí

Turistické rozcestí Velká Baba rozcestíNachází se ve vrcholové části pod Vekou Babou. Prochází tudy hřebenová žlutě značená turistická cesta z Králova Pole do Kuřimi a končí zeleně značená trasa, která více informací...

Brněnská přehrada-přístaviště - loď Veveří

Brněnská přehrada-přístaviště - loď VeveříNachází se u parkoviště poblíž přístaviště lodní dopravy v Bystrci, v blízkosti zdejšího turistického rozcestí. Jedná se o bývalou loď brněnské flotily, která brázdila vody Brn více informací...

Jinačovice - studánka U Marušky

Jinačovice - studánka U MaruškyStudánka se nachází v lesním masívu Baby poblíž golfového hřiště asi 1 km severovýchodně od obce Jinačovice. Okolo studánky prochází červeně značená turistická cesta, která vede více informací...

Brno-Bystrc - provozně-správní areál lodní dopra

Brno-Bystrc - provozně-správní areál lodní dopravyLodní doprava pro veřejnost byla na Brněnské přehradě zahájena v květnu 1946. V té době na hladinu přehrady vypluly dvě lodě a to Morava a Brno s více informací...

Tipy z mistopisy.cz:

ZOO Brno

ZOO se nachází nedaleko Brněnské přehrady, v části Brna zvaná Bystrc. Brněnská ZOO je zaměřená na kopytníky, ale chová i tradiční zvířata jako v jiných zoologických zahradách, například lední medvědy, tygry nebo opice. Prohlédnout si můžete přes 200 druhů živočichů. více informací...

Hrad Veveří

Hrad Veveří stojí pouhých 20 km severozápadně od centra města Brna, nad zákrutem řeky Svratky. Jeden z nejrozsáhlejších hradních areálů v České republice vznikal postupně během téměř osmisetleté historie. více informací...

Rozhledna Babí lom

Babí lom je rozhledna nacházející se na stejnojmenném skalnatém hřebenu (521 m) nad obcí Lelekovice, zhruba 12 km severně od centra Brna. Rozhledna byla zpřístupněna v roce 1961 více informací...

Rozhledna Čebínka

Rozhledna, která je zároveň ocelový stožár pro antény telefonního operátora, byla postavena v roce 2003 na kopci Čebínka (432 m) u obce Čebín, zhruba 25 km severozápadně od Brna. více informací...

Rozhledna, která je zároveň věž mobilního operátora, stojí na vrchu Čebínka, asi 1 km severně od obce Čebín a zhruba 25 km severozápadně od Brna. více informací...

Rozhledna Zlobice

Rozhledna Zlobice se nachází v lesích mezi obcemi Kuřim a Malhostovice v bývalé vojenské lokalitě. Věž pochází z roku 1972, v roce 2009 byla zcela opravena a otevřena veřejnosti. více informací...

Kam si můžete zajet na nejbližší golf? (řazeno podle vzdálenosti)
Golf Resort Kaskáda Golf Kořenec

Rozdrojovice - přejít zpět na:

:: chaty a chalupy s bazénem :: dovolená léto v ČR :: chaty a chalupy u vody :: na horách :: ubytování u sjezdovky :: vánoční pobyty :: Silvestr 2024 :: chaty a chalupy přímo od majitele :: jarní prázdniny 2025 :: rezervační systém ubytování :: ochrana osobních údajů
Můj výběr objektů

Do 'Mého výběru' lze přidávat objekty, které Vás zaujmou. Tlačítko 'přidat do výběru', je přístupné pouze na prezentacích objektů. Objekty ve výběru zůstanou i po odchodu z katalogu až do příštího návratu.