Kde jsem: Chaty a chalupy   Katalog 2024   Lesní Hluboké   Tipy na výlet

Tipy na výlet v Lesním Hlubokém a okolí

Obec Lesní Hluboké leží v okrese Brno-venkov, cca 700 m od dálniční křižovatky 9 křížů, necelých 25 km od Brna ve směru dálnice D1 Brno-Praha, EXIT 168. Trvalé bydliště má v obci 266 obyvatel. Více informací o obci na MÍSTOPISY.cz. Také zde najdete přehledně atrakce a tipy na výlety Lesní Hluboké - .
Vyberte si, co Vás v okolí Lesního Hlubokého zajímá:

Lesní Hluboké - kam na výlet?

Tipy z turistika.cz:

Turistické rozcestí Devět křížů

Turistické rozcestí Devět křížůNachází se poblíž památného místa Devět křížů u parkoviště zdejšího hotelu Annahof. Začíná zde zeleně značená turistická cesta. Vede na Lesní Hluboké, Domašovskými lesy na Ja více informací...

Zálesná Zhoř

Zálesná ZhořZálesná Zhoř je velmi malou obcí s 40 obyvateli a najdeme ji na východním úpatí Českomoravské vrchoviny, jihovýchodním směrem od Velké Bíteše a severozápadním směrem od více informací...

Přibyslavice

Přibyslavice - tip na výletPřibyslavice jsou středně velkou obcí, jejich součástí je osada Radoškov a společně mají 430 obyvatel. Přibyslavice najdeme pod vrcholky Českomoravské vrchoviny, východním směrem od města Velká více informací...

Údolím Bíleho potoka

Údolím Bíleho potokaPůjdeme údolím Bílého potoka. Trasa je dlouhá necelý 20 km a je celkem nenáročná, jen při překonávání potoka je potřeba trocha šikovnosti a zdatnosti nebo se více informací...

Šmelcovna

Šmelcovna - tip na výletOsada Šmelcovna leží v údolí Bílého potoka, v přírodním parku, kde slouží turistům i cyklistům jako vítané odpočinkové místo s občerstvením. Leží na křižovatce červené a více informací...

Tradiční bítešské hody

Tradiční bítešské hodyVelká Bíteš je malebné  městečko u dálnice D1 asi 35 km od Brna. Kromě příjemného starobylého náměstí s krásnými barokními kašnami a úžasného gotického dvoulodního koste více informací...

Rudka

RudkaRudka je menší obcí s 340 obyvateli a najdeme ji pod vrcholky Českomoravské vrchoviny, západním směrem od obce Domašov a severozápadním směrem od města Rosice. V více informací...

Domašov - Infocentrum

Domašov - InfocentrumNachází se v přízemí radnice na náměstí městyse při hlavní silnici. Kontakt: Infocentrum Domašov, Brněnská 94, 664 83 Domašov telefon: 546 441 121 e-mail: info@obec.domasov.net Turistické více informací...

Domašov

Domašov - tip na výletDomašov je středně velkou obcí s 590 obyvateli a najdeme ji severozápadním směrem od města Rosice a na úpatí Českomoravské vysočiny. Obec se rozkládá jižním směrem více informací...

Domašov - areál kostela sv. Vavřince

Domašov - areál kostela sv. VavřinceJedná se o velice cenný stavební komplex vlastního kostela, fary a domku ponocného. Původní gotický kostel byly vystavěn kolem roku 1255. V roce 1620 byl stavovským více informací...

Hálúv Mlýn

Hálúv Mlýn Údolí bílého potoka mezi Velkou Bíteší a Veverskou Bítýškou je prostě skvost a odpradávna lákalo Brněnské obyvatele k výletům, například proletáře jako Petr Bezruč :-)    více informací...

Údolí Bílého potoka

Údolí Bílého potoka - tip na výletJedná se o cca 15 kilometrů dlouhé údolí rozkládající se mezi Velkou Bíteší a Veverskou Bitýškou, které bylo roku 1992 vyhlášeno přírodním parkem. Do tohoto údolí více informací...

Stanoviště

StanovištěStanoviště jsou malou obcí s 320 obyvateli a najdeme ji na úpatí Českomoravské vrchoviny, severozápadním směrem od města Rosice a severovýchodním směrem od Náměště nad Oslavou. více informací...

Kaolínové jezírko u Maršova

Kaolínové jezírko u Maršova - tip na výletV roce 1908 bylo mezi Maršovem a Lažánkami ( 21 km severozápadně od Brna) asi 8 metrů pod povrchem objeveno bohaté ložisko kaolinu ( používá se více informací...

Říčky - rybník Bahňák

Říčky - rybník BahňákNachází se na soutoku Říčanského a Domašovského potoka. Napájí jej vydatnější Říčanský potok, Domašovský jej obtáčí za širokou hrází. Jeho ne zcela lichotivý n& více informací...

Rozcestník Pravková

Rozcestník PravkováRozcestí zelené a červené turistické značky se nachází v lokalitě Pravková pod kopcem Slunná, kde se nachází přírodní rezervace bukových porostů. Lokalitě se též říká Lažáneck&yacut více informací...

Zbraslav

ZbraslavZbraslav je velkou obcí s 1210 obyvateli a najdeme ji pod východními vrcholky Českomoravské vrchoviny a severozápadním směrem od města Rosice. Obec se rozkládá na pravém více informací...

Dolní Říčky

Dolní Říčky - tip na výletJde o malou osadu v údolí Říčanského potoka, která je součástí obce Říčky na Rosicku. Leží v nadmořské výšce 393-408 m. Je nejstarší částí obce, první zmínka o více informací...

Lažánky

LažánkyLažánky jsou větší podhorskou obcí a najdeme ji pod jihovýchodními vrcholky Českomoravské vrchoviny, západním směrem od městečka Veverská Bítýška a jižním směrem od města Tišnov. K více informací...

Velká Bíteš - muzeum

Velká Bíteš - muzeumObjekt dnešního muzea má bohatou historii. První zmínka o něm je již z roku 1414. Až do roku 1440 zde byly masné krámky, kdy dochází k více informací...

Velká Bíteš - informační centrum

Velká Bíteš - informační centrumInformační centrum sídlí v přízemí historické budovy bývalého kostelíku českých bratří, dnes městského muzea, na hlavním Masarykově náměstí v centru města. Informační centrum, Masarykovo n více informací...

Velká Bíteš - radnice

Velká Bíteš - radniceNachází se na hlavním Masarykově náměstí a spolu s věží s hodinami vytváří jeho dominantu. Jako Radnice je doložena od 15. století. Původně renesanční stavba byla více informací...

Turistické rozcestí Velká Bíteš náměstí

Turistické rozcestí Velká Bíteš náměstíNachází se na hlavním Masarykově náměstí. Prochází tudy modře značená turistická cesta a začínají červeně a zeleně značené cesty. Modrá vede jedním směrem na Nové Sady, více informací...

Velká Bíteš - autobusové stanoviště

Velká Bíteš - autobusové stanovištěNachází se na hlavním Masarykově náměstí v centu města. Odjíždí odtud jak všechny dálkové spoje, tak i spoje do obcí velkobítešského a východní části velkomeziříčského více informací...

Velká Bíteš - pension U Raušů

Velká Bíteš - pension U RaušůNachází se na hlavním, dnes Masarykově náměstí. Formanský hostinec zde býval od nepaměti. Začátkem 20. století byl jeho majitelem Leopold Vachlt. Od něho v roce 1931 více informací...

Velká Bíteš - městská památková zóna

Velká Bíteš - městská památková zónaJde o historické jádro města se vzácně neporušenou urbanistickou koncepcí. Tvoří jej podélné prostorné Masarykovo náměstí východo-západního směru vroubené měšťanskými domy, kter&yac více informací...

Socha sv. Jana Nepomuckého ve Velké Bíteši

Socha sv. Jana Nepomuckého ve Velké BítešiNa náměstí ve Velké Bíteši stojí na vysokém podstavci skulptura sv. Jana Nepomuckého. Byla zhotovena již v roce 1714, jak je zřejmé z chronogramu v nápisu více informací...

Bílý potok

Bílý potokVýlet začíná ve Velké Bíteši a vede po modré turistické značce směrem na Veverskou Bítýšku - máte před sebou asi 27 kilometrů chůze nebo jízdy na více informací...

Velká Bíteš

Velká BítešVelká Bíteš leží na Jižní Moravě, severozápadním směrem od Brna. Město se rozkládá v jihovýchodní části Křižanovslé vrchoviny a na březích potoka Bitýška. Severním a východn& více informací...

Kostel sv. Mikuláše v Deblíně - interiér

Kostel sv. Mikuláše v Deblíně - interiérZařízení kostela sv. Mikuláše v Deblíně, jehož stavební historie již byla popsána v jiném příspěvku, je sice převážně novodobého charakteru, ale přesto zde může návštěvník zhlédnout i n více informací...

Velká Bíteš - kostel sv. Jana Křtitele

Velká Bíteš - kostel sv. Jana KřtiteleJedná se o rozlehlý opevněný areál, který se nachází severně od náměstí. Kostel je zasvěcen sv. Janu Křtiteli a první zmínka je o něm v roce více informací...

Veká Bíteš - městské opevnění

Veká Bíteš - městské opevněníSkládalo se z obvodových hradeb a tří bran s ochrannými příkopy a padacími mosty. Dvě brány byly situovány na protilehlých stranách náměstí a jedna u kostela. více informací...

Velká Bíteš - město s kostelní tvrzí

Velká Bíteš - město s kostelní tvrzíVelká Bíteš leží vedle dálnice D1 cca 35 km od Brna ve směru na Prahu a jsou zde sjezdy ze směru od Brna i od Prahy. více informací...

Turistické rozcestí Drápelky

Turistické rozcestí DrápelkyTuristické rozcestí se nachází na zpevněné lesní cestě nad údolím říčky Blahoňůvky. Prochází tudy žlutě značená turistická cesta. Ta vede jedním směrem na obec Katov, kolem více informací...

Deblín - kostel sv. Mikuláše

Deblín - kostel sv. MikulášePůvodně románská svatyně vznikla jako součást opevněného areálu s hradem. Starobylý ráz kostela setřela rozsáhlá barokní přestavba podle projektu M. Grimma v roce 1746. Poslední velká více informací...

Buk na Drápelkách v údolí Blahoňůvky

Buk na Drápelkách v údolí BlahoňůvkyTento dominantní statný buk lesní se nachází v lesní trati Drápelky nad zpevněnou cestou v zalesněném údolí potoka Blahoňůvky při ústí pravostranného výrazného bočního údolí více informací...

Říčanské hradisko

Říčanské hradiskoObjekt Říčanského hradiska se nachází na zalesněném hřebeni zvaném Na Hradisku, asi 1.5 km severozápadně od obce Říčany. Bylo zbudováno na výrazném ostrohu ukloněném jihovýchodním směrem více informací...

Po žluté z Níhova do Dolních Louček

Po žluté z Níhova do Dolních LoučekVětšina území Tišnovska je rozbrázděna řadou hlubokých a romantických údolí, která zde vytvořily přítoky zdejší hlavní říční osy - toku řeky Svratky. Jedním  z nich v více informací...

Smrk Dvoják pod Říčanským hradiskem

Smrk Dvoják pod Říčanským hradiskemTento mohutný dominantní smrk stojí v hlubokém údolí Říčanského potoka v těsné blízkosti odbočky na Říčanské hradisko a je pravděpodobně srostlicí dvou smrků. Jeho obvod dosahuje více informací...

Turistické rozcestí Říčanské hradisko

Turistické rozcestí Říčanské hradiskoNachází se v hlubokém údolí Říčanského potoka kudy prochází červeně značená turistická cesta. Ta jedním směrem vede vzhůru údolím přes Dolní Říčky, kolem rybníků Stávek a více informací...

Tipy z mistopisy.cz:

Zámek Lesní Hluboké

Zámek Lesní Hluboké se nachází na jižním okraji obce Lesní Hluboké. Společně s kaplí sv. Anny je chráněn jako kulturní památka ČR. více informací...

Kam si můžete zajet na nejbližší golf? (řazeno podle vzdálenosti)
Golf Resort Kaskáda Golfový areál Královská vinice Golf Club Svratka 1932

Lesní Hluboké - přejít zpět na:

:: chaty a chalupy s bazénem :: dovolená léto v ČR :: chaty a chalupy u vody :: na horách :: ubytování u sjezdovky :: vánoční pobyty :: Silvestr 2024 :: chaty a chalupy přímo od majitele :: jarní prázdniny 2025 :: rezervační systém ubytování :: ochrana osobních údajů
Můj výběr objektů

Do 'Mého výběru' lze přidávat objekty, které Vás zaujmou. Tlačítko 'přidat do výběru', je přístupné pouze na prezentacích objektů. Objekty ve výběru zůstanou i po odchodu z katalogu až do příštího návratu.