Kde jsem: Chaty a chalupy   Katalog 2024   Křižínkov   Tipy na výlet

Tipy na výlet v obci Křižínkov a okolí

Vesnice Křižínkov patří územě do správního obvodu Tišnov a náleží pod Jihomoravský kraj. Trvalé bydliště má v obci 222 obyvatel. Více informací o obci na MÍSTOPISY.cz. Také zde najdete přehledně atrakce a tipy na výlety Křižínkov - .
Vyberte si, co Vás v okolí obce Křižínkov zajímá:

Křižínkov - kam na výlet?

Tipy z turistika.cz:

Turistické rozcestí Níhov, žst

Turistické rozcestí Níhov, žstTuristické rozcestí se nachází na mostě přes železniční trať u železniční zastávky Níhov. Po mostě přechází silnice z Níhova do Katova. Rozcestím prochází žlutě značená turistická více informací...

Z Níhova přes Loučky do Tišnova

Z Níhova přes Loučky do TišnovaI úterní státní svátek jsme jako nadšení turisté využili k výletu, tentokrát relativně menšímu, abychom se po návratu ještě stihli otočit na hřbitově s případným nasbíran& více informací...

Od vlaku k vlaku - Z Níhova do Dolních Louček

Od vlaku k vlaku - Z Níhova do Dolních Louček - tip na výletTrasa začíná na železniční zastávce v Níhově a v celé své délce sleduje žlutou značku. Pokračuje po cestě do Katova na náves. Zde odbočí ulicí směrem více informací...

Po žluté z Níhova do Dolních Louček

Po žluté z Níhova do Dolních LoučekVětšina území Tišnovska je rozbrázděna řadou hlubokých a romantických údolí, která zde vytvořily přítoky zdejší hlavní říční osy - toku řeky Svratky. Jedním  z nich v více informací...

Turistické rozcestí Březské

Turistické rozcestí Březské - tip na výletNachází se v jižní části obce naproti hasičské zbrojnice. Prochází tudy zeleně značená turistická cesta. Jedním směrem vede na Radostínský Mlýn, Dolní Mlýn a Velkou Bíteš, více informací...

Turistické rozcestí Drápelky

Turistické rozcestí DrápelkyTuristické rozcestí se nachází na zpevněné lesní cestě nad údolím říčky Blahoňůvky. Prochází tudy žlutě značená turistická cesta. Ta vede jedním směrem na obec Katov, kolem více informací...

Turistické rozcestí Níhovský rybník

Turistické rozcestí Níhovský rybníkV okolí Níhova došlo k přeznačení zelené značky. Nejnovější stav z roku 2011 zobrazuje zdejší směrovník. Zeleně značená cesta jde nyní v jednom směru na Březské, více informací...

Jeskyně v údolí Haldy

Jeskyně v údolí HaldyV malebné osadě Kutiny, která se nachází v hlubokém údolí říčky Libochovky, se zde s Libochovkou spojuje od jihu přicházející romantická říčka Halda, která v závěrečné více informací...

Buk na Drápelkách v údolí Blahoňůvky

Buk na Drápelkách v údolí Blahoňůvky - tip na výletTento dominantní statný buk lesní se nachází v lesní trati Drápelky nad zpevněnou cestou v zalesněném údolí potoka Blahoňůvky při ústí pravostranného výrazného bočního údolí více informací...

Údolím Bíleho potoka

Údolím Bíleho potokaPůjdeme údolím Bílého potoka. Trasa je dlouhá necelý 20 km a je celkem nenáročná, jen při překonávání potoka je potřeba trocha šikovnosti a zdatnosti nebo se více informací...

Kutiny - Ranč U bizona

Kutiny - Ranč U bizonaNachází se v hlubokém romantickém údolí říčky Libochovky u soutoku se stejně romantickou říčkou Halda. Je v této oblasti (spolu s blízkým obdobným zařízením U trempů) více informací...

Přírodní památka Kutiny

Přírodní památka Kutiny - tip na výletPřírodní památka Kutiny (49°17′7,357″ s. š., 14°36′14,329″ v. d.) je chráněné území jihozápadně od obce Hlavatce v bývalém okrese okrese Tábor, která byla vyhlá&scar více informací...

Turistické rozcestí Kutiny

Turistické rozcestí KutinyNachází se v romantickém údolí říčky Libochovky, těsně při soutoku s říčkou Haldou. Kutiny jsou malou osadou, která vznikla v období druhé kolonizace a katastrem spadala více informací...

Velký viadukt u Řikonína

Velký viadukt u Řikonína - tip na výletKolem malé vesničky Řikonín v předhůří Českomoravské vrchoviny prochází důležitá dvoukolejná železniční trať směřující z Tišnova do Křižanova. Ta ve druhé polovině  20. století sloužila j více informací...

Rojetínský hadec

Rojetínský hadecLokalita Rojetínský hadec se nachází asi půl kilometru východně od obce Rojetín v jihozápadní stráni nad údolím Rojetínského potoka. Je součástí většího lesního komplexu obkl více informací...

Srpnová Libochovka.

Srpnová Libochovka.Před koncem srpna jsme se s kamarádem Jožkou rozhodli udělat si výlet z Dolních Louček podél potoka Libochovky přes Kutiny do Říkonína. Do Dolních Louček i zpět z více informací...

Putování kolem Řikonína

Putování kolem ŘikonínaŘikonín je velmi malou obcí s 35 obyvateli a najdeme ji ve východní části Českomoravské vrchoviny, západním směrem od Tišnova a severovýchodním směrem od Velké Bíteše. více informací...

Velká Bíteš

Velká Bíteš - tip na výletVelká Bíteš leží na Jižní Moravě, severozápadním směrem od Brna. Město se rozkládá v jihovýchodní části Křižanovslé vrchoviny a na březích potoka Bitýška. Severním a východn& více informací...

Turistické rozcestí Pod Žďárcem

Turistické rozcestí Pod ŽďárcemNachází se v hlubokém údolí říčky Libochovky u lávky, přes kterou značená cesta přechází říčku u skupiny rekreačních chat. Prochází tudy zeleně značená turistická cesta. Ta více informací...

Velká Bíteš - město s kostelní tvrzí

Velká Bíteš - město s kostelní tvrzíVelká Bíteš leží vedle dálnice D1 cca 35 km od Brna ve směru na Prahu a jsou zde sjezdy ze směru od Brna i od Prahy. více informací...

Veká Bíteš - městské opevnění

Veká Bíteš - městské opevněníSkládalo se z obvodových hradeb a tří bran s ochrannými příkopy a padacími mosty. Dvě brány byly situovány na protilehlých stranách náměstí a jedna u kostela. více informací...

Řikonín

ŘikonínŘikonín je velmi malou obcí s 35 obyvateli a najdeme ji ve východní části Českomoravské vrchoviny, západním směrem od Tišnova a severovýchodním směrem od Velké Bíteše. více informací...

Turistické rozcestí Řikonín

Turistické rozcestí ŘikonínNachází se za obcí u silnice směřjící k nádraží. Směrovky jsou umístěny na okraji odbočující polní cesty na kmenu staré jabloně. Prochází tudy zeleně značená turistická více informací...

Velká Bíteš - kostel sv. Jana Křtitele

Velká Bíteš - kostel sv. Jana KřtiteleJedná se o rozlehlý opevněný areál, který se nachází severně od náměstí. Kostel je zasvěcen sv. Janu Křtiteli a první zmínka je o něm v roce více informací...

Socha sv. Jana Nepomuckého ve Velké Bíteši

Socha sv. Jana Nepomuckého ve Velké BítešiNa náměstí ve Velké Bíteši stojí na vysokém podstavci skulptura sv. Jana Nepomuckého. Byla zhotovena již v roce 1714, jak je zřejmé z chronogramu v nápisu více informací...

Osová

OsováZámek Osová, součást Osové Bítýšky, leží při jižním břehu rybníka Okolníku u stejnojmenné osady v kraji Vysočina. Zámek je čtyřkřídlá patrová budova. Nad průjezdem, do kterého více informací...

Velká Bíteš - městská památková zóna

Velká Bíteš - městská památková zónaJde o historické jádro města se vzácně neporušenou urbanistickou koncepcí. Tvoří jej podélné prostorné Masarykovo náměstí východo-západního směru vroubené měšťanskými domy, kter&yac více informací...

Javor babyka u Chytálek

Javor babyka u ChytálekOsada Chytálky se nachází v širokém lučnatém údolí říčky Lihochobky a je místní částí obce Újezd u Tišnova. Západně od zastavěné části uprostřed louky při polní více informací...

Velká Bíteš - radnice

Velká Bíteš - radniceNachází se na hlavním Masarykově náměstí a spolu s věží s hodinami vytváří jeho dominantu. Jako Radnice je doložena od 15. století. Původně renesanční stavba byla více informací...

Falcovy

FalcovySamota Falcovy se nachází v hlubokém údolí říčky Libochovky poblíž soutoku s říčkou Blahoňůvkou. Areálu dominuje hlavní hospodářská budova a pak je zde několik obytných objektů. více informací...

Řikonín - železniční stanice

Řikonín - železniční staniceObec Řikonín se nachází v předhůří Českomoravské vrchoviny v malebné krajině nad říčkou Libochovkou. Leží na hlavní železniční trati z Brna do Havlíčkova Brodu, směřující pak dále na více informací...

Z Řikonína do Tišnova trochu jinak

Poslední výlet v rámci omezení pohybu jsme absolvovali minulou sobotu na Tišnovsku. Jeli jsme vlakem do Řikonína, odkud jsme se vydali po zelené turistické značce přes více informací...

Z Řikonína do údolí Libochovky

Z Řikonína do údolí LibochovkyNa náš výlet se vydáme do východního podhůří Vysočiny do romantického údolí říčky Libochovky. Vyjdeme od železniční stanice Řikonín, která se nachází na trati z Tišnova více informací...

soutěska říčky Halda

soutěska říčky Haldakrásná a divoká soutěska potoku Halda (žel Zastávka Říkonín - žel zastávka Níhov) více informací...

Bílý potok

Bílý potokVýlet začíná ve Velké Bíteši a vede po modré turistické značce směrem na Veverskou Bítýšku - máte před sebou asi 27 kilometrů chůze nebo jízdy na více informací...

Velká Bíteš - muzeum

Velká Bíteš - muzeumObjekt dnešního muzea má bohatou historii. První zmínka o něm je již z roku 1414. Až do roku 1440 zde byly masné krámky, kdy dochází k více informací...

Velká Bíteš - informační centrum

Velká Bíteš - informační centrumInformační centrum sídlí v přízemí historické budovy bývalého kostelíku českých bratří, dnes městského muzea, na hlavním Masarykově náměstí v centru města. Informační centrum, Masarykovo n více informací...

Velká Bíteš - autobusové stanoviště

Velká Bíteš - autobusové stanovištěNachází se na hlavním Masarykově náměstí v centu města. Odjíždí odtud jak všechny dálkové spoje, tak i spoje do obcí velkobítešského a východní části velkomeziříčského více informací...

Turistické rozcestí Velká Bíteš náměstí

Turistické rozcestí Velká Bíteš náměstíNachází se na hlavním Masarykově náměstí. Prochází tudy modře značená turistická cesta a začínají červeně a zeleně značené cesty. Modrá vede jedním směrem na Nové Sady, více informací...

Velká Bíteš - pension U Raušů

Velká Bíteš - pension U RaušůNachází se na hlavním, dnes Masarykově náměstí. Formanský hostinec zde býval od nepaměti. Začátkem 20. století byl jeho majitelem Leopold Vachlt. Od něho v roce 1931 více informací...

Tipy z mistopisy.cz:

Zámek Osová

Osová je vesnice na Moravě v okrese Žďár nad Sázavou a je součástí obce Osová Bítýška. Nejvýznamnější dominantu osady tvoří zdejší zámek, který byl v minulosti sídlem rozsáhlého panství. více informací...

Zámek Lesní Hluboké

Zámek Lesní Hluboké se nachází na jižním okraji obce Lesní Hluboké. Společně s kaplí sv. Anny je chráněn jako kulturní památka ČR. více informací...

Kam si můžete zajet na nejbližší golf? (řazeno podle vzdálenosti)
Golf Resort Kaskáda Golf Club Svratka 1932 Golfový areál Královská vinice

Křižínkov - přejít zpět na:

:: chaty a chalupy s bazénem :: dovolená léto v ČR :: chaty a chalupy u vody :: na horách :: ubytování u sjezdovky :: vánoční pobyty :: Silvestr 2024 :: chaty a chalupy přímo od majitele :: jarní prázdniny 2025 :: rezervační systém ubytování :: ochrana osobních údajů
Můj výběr objektů

Do 'Mého výběru' lze přidávat objekty, které Vás zaujmou. Tlačítko 'přidat do výběru', je přístupné pouze na prezentacích objektů. Objekty ve výběru zůstanou i po odchodu z katalogu až do příštího návratu.