Kde jsem: Chaty a chalupy   Katalog 2024   Loučná nad Nisou   Tipy na výlet

Tipy na výlet v Loučné nad Nisou a okolí

Janov nad Nisou leží 4,5 km severně od Jablonce nad Nisou. Rozkládá se při Bílé Nise, ve značném výškovém převýšení od 520 m do 859 m. Obec má tyto části: Hrabětice, Hraničná, Janov nad Nisou, Loučná nad Nisou. Trvalé bydliště má v obci 1339 obyvatel. Více informací o obci na MÍSTOPISY.cz. Také zde najdete přehledně atrakce a tipy na výlety Loučná nad Nisou - Jizerské hory.
Vyberte si, co Vás v okolí Loučné nad Nisou zajímá:

Loučná nad Nisou - kam na výlet?

Turistické cíle v okolí:
Přehrada Josefův Důl Vodní nádrž Souš Ještěd

Tipy z turistika.cz:

Rozcestí U Silky

Rozcestí U SilkyRozcestí, pojmenované podle bývalé továrny Silka, jejíž areál se rozkládá kousek odtud, najdeme u hlavní silnice při výjezdu z Jablonce nad Nisou směrem na Janov nad více informací...

Modelářské letiště a socha Panny Marie

Modelářské letiště a socha Panny MarieNa kopci u Loučné nad Nisou, kousek od žlutě značené turistické trasy z Janova do Jindřichova návštěvníky zaujme z dálky viditelná dřevěná socha v životní velikosti. více informací...

Přehradní nádrž Mšeno III

Přehradní nádrž Mšeno III - tip na výletPřehradní nádrž Mšeno III je součástí vodní sestavy tří nádrží přehrady v Jablonci nad Nisou. Tato třetí nádrž je nejvíce vzdálena od centra města a je více informací...

Rozcestí Mšeno - sádky

Rozcestí Mšeno - sádkyRozcestník kousek od hráze mezi II. a III. vodní nádrží Mšeno v katastru Jablonce nad Nisou označuje místo křížení modré turistické trasy s místním jabloneckým vyhlídkovým více informací...

Jablonecký vyhlídkový okruh

Jablonecký vyhlídkový okruh - tip na výletRozcestník stojící u křižovatky silnic Palackého a U hřiště blízko restaurace Zlatý jelen v Jablonci nad Nisou v městské části Mšeno upřesňuje směr turisticky značeného Jabloneckého více informací...

Rozcestí Jindřichov - sedlo

Rozcestí Jindřichov - sedloRozcestník, stojící u místní komunikace na severním okraji obce Jindřichov, upřesňuje směr dvou turisticky značených tras, modré a žluté. Modrá trasa sem přichází z městské části více informací...

Pomník obětem 1. světové války v Hraničné

Pomník obětem 1. světové války v HraničnéMohutný žulový pomník není možné přehlédnout, pokud pojedete v podhůří Jizerských hor po místní silničce z Loučné nad Nisou k Hašlerově chatě. Pěšky je možné se více informací...

Rozcestí Janov nad Nisou - Za Prahou

Rozcestí Janov nad Nisou - Za PrahouŠipky rozcestníku umístěného v dolní části Janova nad Nisou za bývalým hotelem Praha označují směr čtyř turistických tras. Červeně značená trasa rozcestím prochází a modrá, žlutá více informací...

Přehradní nádrž Mšeno II

Přehradní nádrž Mšeno II - tip na výletPřehradní nádrž Mšeno II je součástí vodní sestavy tří nádrží přehrady v Jablonci nad Nisou. Obyvatelé i návštěvníci Jablonce tuto prostřední nádrž využívají nejen ke koupán& více informací...

Penzion pod kopcem

Penzion pod kopcemJizerské hory/Janov nad Nisou Malý rodinný penzion pro rodiny s malými i velkými dětmi uprostřed přírody Jizerských hor. Ubytovat se můžete v jedné či ve dvou více informací...

Modře značená turistická trasa - počátek

Modře značená turistická trasa - počátekU křižovatky ulic Palackého a U kostela v městské části Mšeno v Jablonci nad Nisou je umístěn turistický směrovník, který zde označuje počátek modře značené trasy. více informací...

Rozcestí U buku

Rozcestí U buku - tip na výletTuristický rozcestník s názvem U buku najdeme na křižovatce poměrně širokých technických lesních cest, přičemž šipky rozcestníku ukazují směry dvou turisticky značených tras. Směr modré trasy, více informací...

Rozcestí Harcovský les

Rozcestí Harcovský lesRozcestí Harcovský les najdeme ve stejnojmenném lese u celkem široké lesní cesty, po které směřuje červeně značená turistická cesta z Janova nad Nisou přes Lukášov u více informací...

Z Janova do Janova přes tři rozhledny, Křížovou

Z Janova do Janova přes tři rozhledny, Křížovou cestu a modlitebnu - tip na výletVážení přátelé turistiky i Turistiky, rád bych vás pozval na výlet Jizerskými horami, na kterém navštívíme tři rozhledny, Křížovou cestu pod Slovankou a modlitebnu nedaleko Hašlerovy více informací...

Přírodní památka Tichá říčka

Přírodní památka Tichá říčkaPřírodní památka Tichá říčka byla vyhlášená dne 15.1.2008 Správou CHKO Jizerské hory. Nařízení č. 1/2008 o zřízení Přírodní památky vstoupilo v platnost 1. 2. 2008. Jedná více informací...

II. okruh - Jizerské hory

II. okruh - Jizerské horyJizerské Hory (rozhledna Královka, Bedřichov). Okruh 15 km. Výchozí bod je městečko Janov nad Nisou z kterého jdeme po modrém značení až do Hrabětic. Z Hrabětic jdeme více informací...

Rozcestí Janov nad Nisou - Most

Rozcestí Janov nad Nisou - MostRozcestník Janov nad Nisou - Most označuje směr několika turisticky značených tras a nachází se kousek od centra Janova nad Nisou na křižovatce místních komunikací. Prochází více informací...

Trniště - vyhlídková skála

Trniště - vyhlídková skála - tip na výletPokud se vydáte z Janova nad Nisou západním směrem po žluté turistické značce, asi po jednom kilometru nepřetržitého stoupání přijdete k odbočce, která vás zavede na více informací...

Rozcestí Trniště - odbočka

Rozcestí Trniště - odbočkaNa žluté turistické trase z Janova nad Nisou k Hašlerově chatě asi po jednom kilometru nepřetržitého stoupání najdeme rozcestník s názvem Trniště (odbočka), který upřesňuje směr značené odbočky více informací...

Janov nad Nisou

Janov nad NisouJanov nad Nisou, a krásy okolí, hlavně ciklotrasy, a jedeme autem. rozhledny v okolí a ciklotrasy, koupání, houbaření, krásná příroda nejlépe jsme se ubytovali na www.penzion na rozcesti.cz více informací...

Janov nad NisouObec Janov nad Nisou se nachází na úpatí Jizerských hor, asi 5km severně od Jablonce nad Nisou, rozkládá se v údolí Bílé, někde také označované Rýnovické, Nisy a na přilehl&ya více informací...

Jablonecká přehrada - Mšeno

Jablonecká přehrada - MšenoAdresa: Za hrází 1Město: Jablonec nad NisouJizerské Hory mají 8 přehrad. Některé slouží k rekreaci, jiné zase jako rezervoár pitné vody. Mšeno je nejdelší hrází. Měří více informací...

Rozcestí Hašlerova chata

Rozcestí Hašlerova chataRozcestí turisticky značených cest před Hašlerovou chatou v Jizerských horách patří vzhledem k blízkosti Janova nad Nisou k velmi často navštěvovaným místům. Sbíhá se zde modré více informací...

Křížová cesta s přírodním oltářem

Křížová cesta s přírodním oltářemKřížová cesta s přírodním oltářem u Janova nad Nisou patří k zajímavým, ale málo navštěvovaným místům. Křížovou cestu, která patří k historicky významným sakrální více informací...

Rozcestí Hašlerova chata - studánka

Rozcestí Hašlerova chata - studánkaRozcestník Hašlerova chata - studánka se nachází asi 400 metrů západním směrem od samotné Hašlerovy chaty. Je zde křižovatka lesních cest a směrové šipky ukazují směry více informací...

Křížová cesta Janov nad Nisou

Křížová cesta Janov nad NisouZ cirkevních lidových památek se do dnešní doby zachoval pouhý zlomek. Zvláště poslední režim vládnoucí Komunistické strany těmto památkám vyloženě nepřál. Naštěstí současná více informací...

Pomník ing. Otto Intze v Jablonci nad Nisou

Pomník ing. Otto Intze v Jablonci nad NisouPomník ing. Otto Intze, profesora z Aachenu, který vyprojektoval protipovodňovou soustavu přehrad v Jizerských horách, najdeme v západní části parku pod přehradou v Jablonci nad Nisou. více informací...

Rozhledny Prosečský hřeben, Petřín a pivovar Vol

Rozhledny Prosečský hřeben, Petřín a pivovar Volt v Jablonci nad NisouPoslední den našeho pobytu v Jizerských horách jsme se rozhodli z větší části věnovat Jablonci nad Nisou. Ani ne tak prohlídce města, na to bychom asi více informací...

Park pod přehradou v Jablonci nad Nisou

Park pod přehradou v Jablonci nad NisouPark spravovaný městem Jablonec nad Nisou se nachází mezi tělesem hráze jablonecké přehrady a silnicí U Přehrady. Byl uměle vybudován po dostavbě přehrady, tedy po roce více informací...

Rozhledna Proseč

Rozhledna ProsečPůvodně stávala na Prosečském hřebenu jednoduchá šest metrů Vysoká rozhledna z roku 1892, kterou o dva roky později strhl silný vítr. Věž sice byla ještě obnovena, více informací...

Rozcestí Pod Krásným

Rozcestí Pod KrásnýmNa rozcestí kousek pod vrcholem kopce Krásný se sbíhají tři turisticky značené trasy - červená, modrá a žlutá. Červené značení sem přichází od rozcestí pod rozhlednou více informací...

Mšeno

MšenoPřehrada Mšeno na Mšenském potoce v katastru města Jablonec nad Nisou byla vybudována v letech 1906 až 1909. Podnětem k výstavbě přehrady byly katastrofální povodně na více informací...

Severák

SeverákTento vrch se tyčí nad Hraběticemi, severozápadně od rozhledny Slovanka. Před lety se zde začal budovat zimní areál pro nejmenší. Upraven je pro ně svah, vlek více informací...

Rozcestí Jablonecké Paseky - bus

Rozcestí Jablonecké Paseky - busRozcestník stojí těsně u kruhového objezdu v městské části Jablonecké Paseky u celkem frekventované výpadovky z Jablonce nad Nisou směrem na Smržovku a Tanvald. U zmíněného více informací...

Rozhledna Slovanka

Rozhledna SlovankaSlovanka je údajně nejstarší železnou rozhlednou v Čechách. Zasloužily se o ni tři sekce Německého horského spolku pro Ještědské a Jizerské hory - jablonecká, janovská a více informací...

Rozhledna Bramberk

Rozhledna BramberkNaše společná cesta začíná v obci Smržovka, odkud směřujeme na Horní Maxov. Pro neznalé okolí radím, za železničním přejezdem ve Smržovce odbočte v pravo. po příjezdu více informací...

Rozhledna Slovanka

Rozhledna SlovankaNaše společná cesta začíná v Liberci. Odtud putujeme směrem na Bedřichov. Po průjezdu Starým Harcovem projedeme odbočku na Rudolfov a dále pokračujeme směrem Bedřichov, odkud směřujeme více informací...

Bramberk

BramberkJedno z pěkných výletních míst v okolí města Jablonce nad Nisou. Jedná se o vrch ležící na bočním výběžku Maxovského hřbetu, u obce Lučany nad Nisou. více informací...

Turistické rozcestí Bramberk

Turistické rozcestí BramberkTuristické rozcestí leží na úbočí svahu pod vrcholem Bramberku(na jeho vrcholu je rozhledna a restaurace). Procházejí tudy tyto turisticky značené trasy: červená J směrem - Lučany nad Nisou, více informací...

Jablonec nad Nisou

Jablonec nad NisouJablonec nad Nisou leží v Severních Čechách, jihovýchodně od města Liberce. Jablonec je město známé především bižuterií. K zajímavosti ve městě patří tramvajová trasa vedoucí z více informací...

Tipy z mistopisy.cz:

Rozhledna nad Prosečí

Nad Prosečí je název chaty a rozhledny na Prosečském hřebeni Jizerských hor. více informací...

Rozhledna Bramberk

Kamenná rozhledna stojí na úpatí kopce Krásný (787 m) na Bramberském hřebeni, cca 1 km jižně od obce Horní Maxov a byla zpřístupněna v roce 1912. více informací...

Rozhledna Slovanka

Na zalesněném vrchu Slovanka (820 m) v Maxovském hřebeni Jizerských hor nad Hraběticemi nedaleko lyžařského střediska Severák stojí naše nejstarší železná rozhledna více informací...

Rozhledna Královka

Královka (něm. Königshöhe) je jedna z nejznámějších kamenných rozhleden v Jizerských horách na kopci Nekras (859 m) v katastrálním území obce Janov nad Nisou více informací...

Rozhledna Nisanka

Na návrší Jizerka (673 m) cca 1 km severně od Nové Vsi nad Nisou a zhruba 5 km východně od Jablonce nad Nisou vyrostla v roce 2006 rozhledna Nisanka, která zároveň slouží jako vysílač mobilního operátora. více informací...

Rozhledna Lidové sady

Vyhlídková věž s hrázděnou vyhlídkovou nástavbou je dominantou památkového objektu Lidových sadů v Liberci, v blízkosti liberecké zoo. více informací...

Kam si můžete zajet na nejbližší golf? (řazeno podle vzdálenosti)
Ypsilon Golf Resort Liberec Golf Club Liberec Golf Club Ještěd Golf Club Harrachov Golf Club Semily

Loučná nad Nisou - přejít zpět na:

:: chaty a chalupy s bazénem :: dovolená léto v ČR :: chaty a chalupy u vody :: na horách :: ubytování u sjezdovky :: vánoční pobyty :: Silvestr 2024 :: chaty a chalupy přímo od majitele :: jarní prázdniny 2025 :: rezervační systém ubytování :: ochrana osobních údajů
Můj výběr objektů

Do 'Mého výběru' lze přidávat objekty, které Vás zaujmou. Tlačítko 'přidat do výběru', je přístupné pouze na prezentacích objektů. Objekty ve výběru zůstanou i po odchodu z katalogu až do příštího návratu.