Kde jsem: Chaty a chalupy   Katalog 2024   Hubojedy   Tipy na výlet

Tipy na výlet v Hubojedech a okolí

Obec Samšina leží u silnice z Jičína do Sobotky, zhruba 6 km východně od Sobotky. Mezi části obce patří Betlem, Drštěkryje, Plhov, Samšina a Všeliby. Trvalé bydliště má v obci 264 obyvatel. Více informací o obci na MÍSTOPISY.cz. Také zde najdete přehledně atrakce a tipy na výlety Hubojedy - Český ráj.
Vyberte si, co Vás v okolí Hubojed zajímá:

Hubojedy - kam na výlet?

Tipy z turistika.cz:

Z Mladějova na Trosky, Vidlák a Věžák

Z Mladějova na Trosky, Vidlák a VěžákOd vlaku v Mladějově se vydáme po červené lesem na Dolský rybník. Odtud pokračujeme na Svitačku, po cestě se nám otevírají krásné výhledy na Trosky a více informací...

Mladějov - Pařez - Prachovské skály - Libuň

Mladějov - Pařez - Prachovské skály - LibuňZjistili jsme, že hrad Pařez máme sice skoro za rohem, ale že jsme na něm nikdy nebyli. Což se dá brát za velkou ostudu, kterou je více informací...

Samšima, ves Českého ráje.

Samšima, ves Českého ráje. - tip na výletVracíme se ze Sobotky do Jičína a dohadujeme se o možnosti vidět z této strany hrad Trosky. Jsou někde na severu a tak odbočujeme z hlavní více informací...

Z Mladějova v Čechách do Borku Podtroseckými údo

Z Mladějova v Čechách do Borku Podtroseckými údolímiTato pěší trasa začíná na železniční zastávce Mladějov v Čechách. Nejprve se vydáme od zastávky po zelené do středu obce k rozcestníku a odtud se vydáme více informací...

Mladějov - kostel svatého Jiljí se zvonicí

Mladějov - kostel svatého Jiljí se zvonicí - tip na výletMladějov- obec v Českém ráji mezi Sobotkou a Jičínem. První zmínka o obci je již z roku 1372, kdy zde vládl pan Kunrát z Mladějova. Nejvýznamnější více informací...

Na zříceninu Pařez v Českém ráji z obce Blata

Na zříceninu Pařez v Českém ráji z obce BlataNenáročný asi cca 2 km pěší výlet na pěknou skalní zříceninu hradu Pařez, která se nachází co by kamenem dohodil od Prachovských skal. Vycházíme z obce více informací...

Prachovské skály

Prachovské skályCílem dnešního výletu není nic menšího než jedno z nejkrásnějších skalních měst, které se nachází v České republice. Jedná se o Prachovské skály ležící na sever více informací...

Zámostí - Blata

Zámostí - BlataObec Zámostí-Blata se nachází mezi západní částí Prachovských skal a Mladějovem. První písemné zmínky o vsi se datují rokem 1542. Obec je rozdělena na dva samostatné více informací...

Dolní mlýn

Dolní mlýn  - tip na výletDolní mlýn - místo, kde se na křižovatce lesních cest stýkají čtyři údolí. V dřívějších dobách zde stával mlýn, později pila a také Vyskočilův hostinec. Po více informací...

turistické rozcestí Dolní Mlýn

turistické rozcestí Dolní MlýnTuristický rozcestník, který se nachází u rybníka v místě zvaném Dolní mlýn, ukazuje turistům cestu ve více směrech. Po zelené ve směru Sobotka - Trosky. Zn. více informací...

Prachovské skály - turistické rozcestí Maršov

Prachovské skály - turistické rozcestí MaršovTuristický rozcestník, který se nachází v západní části Prachovských skal v osadě Maršov, ukazuje turistům cestu po zelené značce ve směru Horní Lochov, Pod Šikmou věží, více informací...

Prachovské skály - okruh do 10 km - Maršov přes

Prachovské skály - okruh do 10 km - Maršov přes Ervínův hrad, vyhl. Vítkovu a Míru, Pelíšek a zpět - tip na výletOkruh cca do 10 km (oml.se na mapě mi to nešlo zobrazit zde na turistice.cz, ale na www.mapy.cz zobrazíte i s kilometry). Při tomto okruhu, který více informací...

Prachovské skály - Ervínův hrad

Prachovské skály - Ervínův hradErvínův hrad je skalní vyhlídka v západní části Prachovských skal. Dojdeme na ní po zelené značce od rozcestí Pod Svinčicí, nebo od Koupaliště U Pelíška. Z více informací...

Ervínův hrad

Ervínův hrad - tip na výletJdeme na Ervínův hrad, který, ale hradem není.... V západní části Prachovských skal, která je mimo hlavní turistický zájem, se nalézá jedno mooc zajímavé místo - Ervínův více informací...

Příchvoj – kaple sv. Petra a Pavla

Příchvoj – kaple sv. Petra a PavlaMalá vesnička, ležící při prameni říčky Mrliny, byla pravděpodobně založena již ve 13. století a dnes – přesněji od 18. století - je součástí mnohem mladší více informací...

Prachovské skály - turistické rozcestí U Ervínov

Prachovské skály - turistické rozcestí U Ervínova hraduTuristický rozcestník, který se nachází v západní části Prachovských u odbočky k vyhlídce zvané Ervínův hrad, ukazuje turistům cestu po zelené značce ve směru Horní Lochov, více informací...

Hrdoňovice

HrdoňoviceHrdoňovice - obec v Českém ráji, nedaleko Újezdu pod Troskami, prvně historicky doložená roku 1364. V Hrdoňovicích najdeme několik dochovaných roubených chalup, kapličku a u ní více informací...

Markova vyhlídka

Zapomenutá Markova vyhlídka. Kdysi se tu kochaly davy rozhleduchtivých turistů, a není se čemu divit. Malebné hrdoňovice, Libunec s Libuní, v pozadí hora Tábor a Kozákov více informací...

Zřícenina skalního hradu Pařez

Zřícenina skalního hradu PařezMezi obcí Pařezská Lhota a osadou Blata na Jičínsku se na samém okraji Prachovských skal nachází zřícenina skalního hradu Pařez. Nejbližší železniční stanice Hrdoňovice je sice více informací...

zřícenina hradu Pařez

zřícenina hradu PařezCílem naší cesty je romantická zřícenina skalního hrádku Pařez, která se nachází na severozápadním okraji Prachovských skal, cca 8 km od Jičína. Historie hradu Pařez, který byl více informací...

Skalní hrádek Pařez

Skalní hrádek PařezSkalní Hrádek Pařez, respektive jeho ruiny, se nachází na jihozápadním okraji obce Pařezská Lhota, v těsné blízkosti Prachovských skal. Poprvé je zmiňován roku 1372, nazývaný byl více informací...

turistické rozcestí Pařez (zřícenina hradu)

turistické rozcestí Pařez (zřícenina hradu)Turistický rozcestník, který se nachází u zříceniny hradu Pařez, ukazuje turistům cestu ve dcou směrech. Po zelené značce ve směru Pařez - Hvozdec (dále po modré více informací...

Pařez, skalní hrad Českého ráje.

Pařez, skalní hrad Českého ráje.Na hlavní silnici z Jičína do Trutnova jede jeden kamion za druhým a předjíždění je zcela zbytečné. Zařazeni mezi dvěma kamiony očekáváme tabuli s označením Újezd více informací...

Tajemný hrad Pařez

Tajemný hrad PařezSkalní hrad Pařez se nachází na okraji Prachovských skal v krásné lesní přírodě. Z hradu se dochovalo jen několik málo zbytků z hradeb, věže, sklepů a světniček, které jsou více informací...

Sobotka - informační centrum

Sobotka - informační centrumMěstské informační centrum v Sobotce, kde návštěvník získá veškeré inromace o městě a okolí, se nachází na Náměstí míru v přízemí muzea Fráni Šrámka. Je zde více informací...

Prachovské skály - turistické rozcestí u koupali

Prachovské skály - turistické rozcestí u koupaliště U PelíškaTuristický rozcestník, který se nachází U Koupaliště U Pelíška, ukazuje turistům cestu do dvou směrů. Po zelené značce ve směru Horní Lochov, Pod Šikmou věží, odb. více informací...

Město Sobotka a děkanský kostel svaté Máří Magda

Město Sobotka a děkanský kostel svaté Máří MagdalényPozdně gotický kostel byl postavený na místě staršího dřevěného svatostánku (patrně ze 14. století) v letech 1590–1596.   Ve druhé polovině 19. století došlo k zásadním stavebním více informací...

Sobotka - zámek Humprecht

Sobotka - zámek HumprechtZ náměstí Sobotky, kde můžeme zaparkovat zdarma auto(a že jich tam bývá dost) se můžeme občerstvit tady svojí svačinnou nebo pak v bistru pod Humprechtem. Značení více informací...

Sobotka - chrám sv. Maří Magdalény

Sobotka - chrám sv. Maří MagdalénySobotka,  jedna ze vstupních bran do Českého ráje, je dvouapůltisícové Městečko v Králověhradeckém kraji,  První písemné zmínky o Sobotce pocházejí z roku  1322 a  její his více informací...

turistické rozcestí Sobotka - náměstí Míru

turistické rozcestí Sobotka - náměstí MíruTuristický rozcestník, který se nachází na náměstí Míru v Sobotce, ukazuje turistům cestu do dvou směrů. Po zelené značce ve směru Libáň, Markvartice, Spyšova - Stéblovice, více informací...

Sobotka

SobotkaPři výletu do českého ráje bychom neměli opomenou zastavit v jihozápadní bráně Českého ráje, v Sobotce. První historická zmínka o Sobotce pochází z roku 1322. Historickým centrem Sobotky více informací...

Prachovské skály - Pelíšek (starší, původní)

Prachovské skály - Pelíšek (starší, původní)Dřevěná plastika bájného strážce skal Pelíška se nachází cca 500 metrů pod Turistickou chatou U Koupaliště, které je výstižně pojmenováno koupaliště U Pelíška. Plastika byla vyhotovena více informací...

Nebákov

NebákovRybník Nebák v Českém ráji. Přímo u rybníka se nachází mlýn a krásná restaurace s možností ubytování jak v budově, tak v chatičkách. Kolem rybníka jsou více informací...

Město Sobotka a zámek Humprecht.

Město Sobotka a zámek Humprecht.Výběr dnešního výletu byl dlouho na vážkách. Rozhodovali jsme se mezi přírodou a městem. Nakonec jsme si zvolili návštěvu Sobotky a nedalekého zámku Humprechtu a vlastně více informací...

Rozcestí Sobotka - hřbitov

Rozcestí Sobotka - hřbitovRozcestník u hřbitovní zdi je výchozím bodem pro modře značenou trasu, která odtud výletníky zavede k 1 km vzdálenému železničnímu nádraží v Sobotce, kde modrá trasa končí. více informací...

Prachovské skály - turistické rozcestí Pod Malou

Prachovské skály - turistické rozcestí Pod Malou SvinčicíTuristický rozcestník, který se nachází v lokalitě zvané Pod Malou Svinčicí, ukazuje turistům cestu do dvou směrů. Po zelené značce ve směru Horní Lochov, Pod Šikmou více informací...

Prachovské skály v Českém Ráji

Prachovské skály v Českém RájiParádní výlet pro pěší i cyklisty. Snad se tam ještě dostanu i s kolem... více informací...

Vlakem do Českého ráje-Malechovice-Trosky-Mladěj

Vlakem do Českého ráje-Malechovice-Trosky-Mladějov   Nejlepší je tuto trasu absolvovat na jaře, když všechno kvete a pučí,ale tady je krásně pořád. Vydáme se vlakem z Mladé Boleslavi směr Stará Paka, vystoupíme více informací...

Malechovice - železniční stanice

Malechovice - železniční staniceZastávka vlaku více informací...

Prachovské skály - rozcestí Na Stájích

Prachovské skály - rozcestí Na StájíchNa Stájích - rozcestí v severní části Prachovských skal. Kříží se zde červená značka ve směru Turistická chata - zřícenina hradu Pařez a značka zelená ukazující více informací...

Tipy z mistopisy.cz:

Zřícenina hradu Trosky

Malebná zřícenina hradu Trosky se tyčí na dvou izolovaných čedičových sopouších necelé 3 km jihozápadně od Rovenska pod Troskami. více informací...

Hrad Kost

V malebné krajině Českého ráje, na nevysokém ostrohu nedaleko Sobotky, stojí jeden z našich nejkrásnějších a nejzachovalejších hradů, národní kulturní památka. více informací...

Zámek Hrubá Skála

Zámek Hrubá Skála se tyčí na skupině skalních věží nad údolím říčky Libuňky, nacházejících se 6 km na jihovýchod od města Turnov, ve středu oblasti Český ráj. V současné době je romantický zámek Hrubá Skála stylovým hotelem s restaurací. více informací...

Arboretum Bukovina

Arboretum Bukovina u Hrubé skály (uváděno také jako Arboretum Hrubá Skála) je arboretum, které se nachází v okolí hájovny a samoty na Hruboskalské skalní plošině asi 1 km jihozápadně od obce Sedmihorky. více informací...

Hrad a zámek Staré Hrady

Unikátní renesanční komplex Staré Hrady je klenotem mírného údolí na jihu Českého ráje. Gotický hrad s rukopisem Petroparléřské hutě s přistavěným renesančním zámkem se půvabně snoubí a vytváří spolu malebný celek velkého historického významu. více informací...

Rozhledna Čeřovka (Milohlídka)

Vrch Čeřovka (336 m) se nachází na severním okraji města Jičín. Na jejím vrcholu byla v roce 1843 vybudována nejstarší vyhlídková věž v Českém ráji Milohlídka – Čeřovka. více informací...

Kam si můžete zajet na nejbližší golf? (řazeno podle vzdálenosti)
Golfový klub Ráj – Srbsko Golf Club Semily Golf Mladá Boleslav Golf Club Ještěd Golf Club Harrachov

Hubojedy - přejít zpět na:

:: chaty a chalupy s bazénem :: dovolená léto v ČR :: chaty a chalupy u vody :: na horách :: ubytování u sjezdovky :: vánoční pobyty :: Silvestr 2024 :: chaty a chalupy přímo od majitele :: jarní prázdniny 2025 :: rezervační systém ubytování :: ochrana osobních údajů
Můj výběr objektů

Do 'Mého výběru' lze přidávat objekty, které Vás zaujmou. Tlačítko 'přidat do výběru', je přístupné pouze na prezentacích objektů. Objekty ve výběru zůstanou i po odchodu z katalogu až do příštího návratu.